Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

μπεστ-οφ-ασωτος


Οταν σε καλει αγαπημενος μπλογκερ  σειριος για   να πεις τα μπεστ οφ  σου δε λες οχι


οποτε εχουμε και λεμε

1Αγαπημένη στιγμή:
 οταν κοιταω τον απεραντο καλοκαιρινο ουρανο, ξαπλωμενος στην αμμο, 
χαμενος σα παιδι  που μετραει τ αστρα τ αμετρητα και δε θες καμια σκεψη να χαλασει αυτη τη στιγμη.
2. Αγαπημένο άρωμα: 
  απολυτα αγαπημενο δεν εχω κατα καιρους δοκιμαζω διαφορα που μου προτεινει η κολητη μου που ειναι και η μονη που ξερει τι μου παει πολυ
αυτο το καιρο φοραω  Potion DSQUARED² for men
3. Αγαπημένο Φαγητό: 
  μακαρονια με κυμα , ειμαι μακαρονας, ενα πιατο νεβερ ιναφ!
4. Αγαπημένο Γλυκό: 
μηλοπιτα φορ  εβερ, σπιτικη σλουρρρπ!
5. Αγαπημένο Ποτό: 
βοτκα με παγο και λεμονι
6. Αγαπημένο Βιβλίο: 
 ειναι  καμια δεκαρια αλλα αν πρεπει να διαλξεω ενα  αυτο ειναι "ο μικρος πριγκηπας"
7. Αγαπημένο Τραγούδι: 
εδω δε φτανουν ουτε δεκα εκπομπες ραδιοφωνου, αλλα το απολυτο best-aswtos-song  τυχερο αστερι , απιστευτος γιαννης παλαμιδας το σκιζει κανονικα και κωνσταντινος βητα
8. Αγαπημένη Σειρά: 
 τρεις χαριτες μετα ακολουθουν ολες οι αμερικανιες τυπου : LOST, SEX&THE CITY, 6FEET UNDER,DEXTER,FLASH FORWARD
9. Αγαπημένη Έξοδος: 
η εξοδος κινδυνου, ε τι να πω ρε παιδια, μαρεσουν οι εξοδοι μαρεσουν και οι εισοδοι και ολα μαρεσουν αρκει να εχει καλη παρεα
10. Αγαπημένη Διαδρομή: 
αν και νησιωτης ειμαι παιδι της αθηνας,και οι αγαπημενες διαδρομες μου εχουν να κανουν παντα με το πληγωμενο κεντρο της.
Δρομοι πoυ την ωρα που βραδιαζει και δεν εχει ερθει ακομη το σκοταδι, απλα εχουν αναψει τα φωτα των δρομων , παιρνουν αλλο χρωμα αλλη ενεργεια και σου λενε τις ιστοριες της βραδιας που περασε.


εβιλ, νικατσου,γιαγια αντιγονη, καντακουζινος θα τους βαλω να το παιξουν οταν και αν θελουν φυσικα

και επειδη με κανε να κατουρηθω στα γελια 
αυτη η φωτογραφια που ειδα στο φατσοβιβλιο 
την βαζω ετσι σαν επιλογο ασχετη μεν αλλα εχει πολυ γελιο

52 σχόλια:

  1. Και εγώ μακαρόνια με κιμά σου έκανα, αλλά μου το έπαιζες δύσκολος!!!!

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα κι αυτή η χριστιανή παραφινέλαιο πάει και κλέβει; Τόσα λάδια υπάρχουν, τσ τσ τσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλο μεσημεράκι ωραία ανάρτηση μου άρεσε, πρέπει να είσαι ρομαντικός αν κρίνω από το μετρας τα άστρα ....
    Θα γίνω αναγνώστρια σου ... Είμαι καινούρια στη παρέα σου ...

    Θα χαρώ να σε δώ και στο δικό μου σπιτικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σου ειμαι νεα στη παρεα σου, ωραια αναρτηση ... θα χαρω να σε δω και στο δικο μου σπιτικο ... εγινα αναγνωστρια σου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαφωνώ με την αγαπημένη διαδρομή στο κέντρο. Κατά τ'άλλα όλα οκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το νούμερο ένα είναι πολύ καλό,
    καλά όλα τα λεφτά η φώτο!
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλα η φωτογραφια ολα τα λεφτυα
    μακαρονας και γω τι να κανουμε?
    σου χω στειλει ενα ε-μελι τσεκαρε το να μου πεις
    ντεξτερακιας εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kale ego to grapsa to simioma , pou to anakalipses xaxaxaxaxa
    latrevo to aroma afto einai poly kavliariko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kale ego to grapsa to simioma , pou to anakalipses xaxaxaxaxa
    latrevo to aroma afto einai poly kavliariko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ε πρωτη φορα σε ξενο σπιτι ημανε ψαρωμενος χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τρεμενς σε λιγο θα κλεβουν και κολιβα γιατι πεινανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δελφινακι καλως ηρθες και καλη επιτυχια στο δικο σου μπλογκ
    οποτε θες και οτι θες πες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αρκουδαρε γιατι διαφωνεις? οχι να το συζητησουμε χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χαμενο κορμι αλλα εσενα δε σου φαινεται οτι εισαι μααρονας γιατι εισαι οδοντογλυφιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σαλερ ενα σχολιο τη φορα οχι δυο δυο χαχα!\εχεις ολες τις παιδικες ασθενειες των πρωταρηδων μπλογκερ απλα βριζεις λαθος ατομα, για να γινεις φιρμα, αν ειναι θα γινεις με τη γραφη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σου αρεσει ο Dexter;Ποτέ δεν κατάλαβα αυτή τη σειρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γέλασα με τη ψυχή μου με τη ταμπέλα..καλόοοοο!Συμφωνούμε απόλυτα στο 1, το 5 και το 6!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχ και γω λατρεύω τα μακαρόνια με κιμά....με σάλτσα...μακαρόνια με μακαρόνια...είμαι μακαρονού, τι να κάνω; χαχα!
    Καλά έλιωσα με το σημείωμα...και ευχαριστώ στο τέλος;;.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ξεχωριστό.. αστέρι είσαι, αλλά από τα μετρημένα-αμέτρητα... Καλά σε κατάλαβα εγώ από ..... τη γραφή σου, όχι από την κολόνια που την αλλάζεις συχνά, και έτσι δεν είμαι σίγουρη ότι είσαι εσύ που έρχεσαι. Μέχρι που βλέπω τη στολή του part time. Πότε πρόφτασες και έβγαλες την απίστευτη φωτογραφία, ή αυτός είναι ο άλλος, ο full time?
    Ok. Πέρνα από το "σπιτικό" μου για μια ξεχωριστή μακαρονάδα, έχουμε σχεδόν κάθε μέρα. (μακαρονάδα «άστεγης», μούρλια).
    Αν δεν επιτρέπεις πάνω από δυο γραμμές σχόλιο, κάνε λογοκρισία.
    χα χα χα.
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα προτιμούσα μια βόλτα σε παραλία πχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λατρεύω τις αντρικές κολόνιες και πάντα τέτοιες φοράω...
    η ταμπέλα απλά τα σπάει!!
    Φιλιά άσωτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευχαριστώ καλή επιτυχία και συ στο δικό σου και γω στη διαθεση σου, θα χαρω να σε δω και γω στο δικο μου ιστολογιο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΣΩΤΕ ..βάλε με και εμενα στο μπλοκ των μακαρονάδων......όσο για τα αστέρια παντα τα παιδια τα κοιτούν...μετρόνταστα.....η ταμπέλα...τα λέει έξω απο τα δόντια...αλλα το τι εφευρετικότητα έχουν αυτά τα μηνύματα των δρόμων δεν λέγεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χαχαχααχ τι θεικό αυτό με την πατσαβούρα που κλέβει χαχαχαχ !!
    Να την ακούς την κολλητή σου, κάτι ξέρει {μου είπες οτι η αγαπημένη της είναι το αρμάνι code, όπως και το δικό μου ;)
    Φιλί ασωτάκι **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μέχρι και το παραφινέλαιο κλέβουν έλεος πια.Πολύ γέλασα..χαχαχα
    Καλημέρα άσωτε γιέ και καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. nikatsou ποσα επισοδια εχεις δει? ναι μαρεσει
    ενας τυπος που γεννηθηκε στο αιμα και ζει για να εκδικηθει τους δολοφονους που ξεφυγαν
    εχει και πολλα μεταφορικα η σειρα
    να το καλο ψαξεις πολλοι ειναι ντεξτερ γυρω μας, εχουμε ολοι ενα καλα κρυμμενο μυσικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. σερενατα σε βαζω επισημα στο κλαμπ χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. μαριμαρ μπορεις να γραφεις οτι θες οσο θες, δε βρισκω καποιο μπλογκ σου δεν εχεις?
    αν δεν εχεις να κανεις γρηγορα γιατι το χεις
    \σευχαριστω
    η φωτογραφια ειναι απο το παρτ ταημ χχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αρκουδε ε καλα εσενα θα σε παω βολτα στο νησι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. φουλη χτες το βραδακι προγραμματιζαμε διημερο στο νησι σου και σε σκεφτηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. λυριελ παντα την ακουω σε οτιδηποτε ειναι πριν απο μενα για μενα
    ειμαι τυχερος που με αγαπαει και γω τη λατρευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαιρη μου σε λιγο θα πηγαινουμε στα μνημοσυνα για καφε οχι στα καφε χαχαχα, να μας κερνανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δηλαδή αν καθόμασταν οι δύο μας να φάμε φαί και γλυκό, θα γινόταν πόλεμος, χε χε

    (το σημείωμα στο τέλος, είναι όλα τα λεφτά. Και νεκρούς ανασταίνει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό με την έξοδο κινδύνου πολύ φιλοσοφημένο!
    Λίγο πολύ έτσι έχουν γίνει οι περισσότερες έξοδοι πλέον...
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις Άσωτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Με μπέρδεψε η πρώτη φωτό...είσαι εσύ?
    Γέλασα με το νεκροταφείο, έχω ακούσει πως γίνεται χαμός εκεί, ο ένας (ζωντανός) κλέβει τα βάζα και τα λουλούδια του άλλου (πεθαμένου), σε τέτοιο σημείο που πολλοί τα τσιμεντώνουν...brrrrrrrrrrr! μακάβριο!
    Όσο για τα άστρα, τα μετρούσα όταν ήμουν μικρή, μέχρι που μια τρελή μου είπε να σταματήσω γιατί θα βγάλω μυρμηγκιές!
    ΑΦιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είδες που τα πάθη υπάρχουν ακόμα και στα πιο απίθανα μέρη, βλ. νεκροταφεία! Συγνώμη, αλλά είναι ακριβό το παραφινέλαιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. χα-χα-χα! να εισαι καλα!
    ημουν σε πολυ κακη διαθεση, αλλα η φωτο στο τελος του post με εκανε και γελασα πολυ!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ωραία τα παιχνίδια, όταν μιλάς για τα αγαπημένα...
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα, Άσωτε!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. makaronia me kima!! the best!!!!! polla filia kai kali sou evdomada!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Άσωτε, έχω πέσει κάτω από τα γέλια με την τελευταία επιγραφή-αναγγελία!

    Παρότι δε δοκιμάζω αρώματα, δεν αλλάζω για κανέναν λόγο το άρωμα μου, το Potion DSQUARED² το χάρισα πρόσφατα σε αγαπημένο μου πρόσωπο γιατί μου άρεσε!

    Το μακαρόνι είναι ολ τάιμ κλασικ φαγητό! Κάθε στιγμή είναι στιγμή για μια μακαρονάδα... στυλοβάτης της αφραγκίας, της νυχτερινής λιγούρας ή της πείνας που έχεις επιστρέφοντας μετά από ξενύχτι! έχω βρεθεί να βράζω μακαρόνια... καλά θα μπορούσα να κάνω ανάρτηση...χε χε χε

    Όσο για το τυχερό αστέρι, απλά πολύ αγαπημένο, συνταιριασμένο με τις αναμνήσεις μου κι έναν άνθρωπο που αγαπώ ιδιαίτερα...

    Αυτό με τις πόλεις το σούρουπο, νομίζω ότι είναι από τα πιο χαρακτηριστικά εκείνα που μεταμορφώνουν τις "άσχημες" πόλεις μας...

    Η φωτογραφία στο Βασιλικό κήπο, είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ! Για δώσε μας μερικές πληροφορίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ασωτάκι μου, όχι πως οι απαντήσεις σου με αφησαν αδιάφορη, ειδικά η μακαρονάδα που λατρεύω και με κιμά που δεν θα την ξαναφάω ποτέ γιατί έκοψα το κρέας (μακαρονάδα με κιμά ένας ο κρατούμενος χαμένος έρωτας) αλλά με το σημείωμα μου έφτιαξες τη μέρα που ήταν λίγο μελαγχολική λόγω της ανάρτησής μου. Φιλιά ασωτάκι και να χαρίζεις πάντα χαμόγελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καπετανιε καλη βδομαδα πια αφου αργησα ν απαντησω να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. αιναφετς αν μετρωντας τ αστρα εβγαζα μυρμηγκιες θα χα κατστραφε τωραχαχα
    ναι στη πρωτη φωτογραφια ειμαι εγω, εχο ρεπο κεινη τη μερα και εβγαλα τα πςεριστερια βολτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ζερο ποιντ στα πιο απιθανα μερη θα βρεις τα πιο απιθανα παθη χαχα οπψς το εθεσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. λεβιαθαν κι εσυ μακαρονας? μπραβο κι ευγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. σειριε δε μπορω να σου δωσω πληροφοριες για την φωτογραφια , ειναι μυστικο χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τζινζτερ γραφε γραφε γραφε μας λειπεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Να είσαι καλά!! Γέλασα κι εγώ με την ψυχή μου!!Ξέρει Ελληνικά, για να το διαβάσει και να τα επιστρέψει;;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή