Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

ανρωποι μοναχοι (κι αν σου τυχει?)

Λένε οι φίλοι ειναι για τις δύσκολες στιγμές
Δε ξέρω, δεν απαντω
εχω σκισει τα διπλωματα στο θεμα φιλια 
Ξερω οτι οι φιλοι οι πραγματικοί, ειναι σίγουρα αυτοί που χαίρονται με τη χαρα σου, με την ευτυχία σου.
Γιατί στα λέω αυτά?
α ναι δε ξερω
αυτή η εβδομάδα είχε απ όλα
Είχα μια γαστρεντερίτιδα βάρβατη
που μ έκανε να σκεφτώ όλα αυτά τα κλασσικά του ασώτου
Με τις αρρώστιες εχω πάντα αυτή τη σχέση, 
μου θυμίζουν τα γηρατειά,
την ανημποριά, την μοναξιά.
Εχω εικόνες από το μέλλον να είμαι μόνος γέρος ανήμπορος 
αυτή ειναι η χειρότερη εκδοχή
αλλά πάλι στις αρρώστιες σκεφτεσαι μονο τις χειρότερες εκδοχές...
Γιαυτο  και εχω αυτή την πετριά να βοήθαω όποτε μπορώ

-αυτό εξηγεί λίγο το προηγούμενο ποτ σχετικά με το κρύο που έκανε αυτές τις μέρες-
Βοήθαω  λοιπόν αρκετά αλλά δε το κάνω ποστ καθε φορα, βρεθηκαν κανα 2 να πουν για οψιμη ανθρωπια κτλπ κτλπ 
ας κοιταξει ο καθενας το βρακι του κι ας αφησει τις κριτικες

Σχετικά με τη προηγούμενη ανάρτηση δήχθηκα μια υπέροχη επίθεση αγκαλιάς από πολλούς μπλογκερς νέους που δεν ήξερα καν και παλιούς
Δε χρειάζεται κάνεις να κάνει αυτό που δημοσιευει στο ποστ η στη κοινωνικη δικτυωση αλλά  χρειαζεται να το πιστεύει όταν το κάνει.
Μπορεί  αυτες οι αναρτησεις  που προέτρεπαν να πας να βοηθήσεις να έψησαν έστω κι ένα να πάει?
ε αυτό ειναι η νίκη της αναρτησης.
Εγώ πάντως εχω πάρει χαρα απ αυτό, όταν δίνεις σε ένα γέρο  ανήμπορο που κοιμάται σε μια γωνία κάτω από μια καινούργια τράπεζα, ένα πάπλωμα και λίγο φαγάκι, το βλέμμα του σου δίνει πολλά δώρα 
Οτι και να ήταν αυτή τη ζω αυτή τη ζωή αυτός ο άνθρωπος όσα λάθη κι αν έκανε και κατέληξε έτσι η και να μην έκανε, η ζωή ειναι μεγάλη ποίμανα το ξέρεις μπορεί να σε κάνει να υποφέρεις αλύπητα 
Εδω ο πατέρας μου όσο ζούσε καταστράφηκε οικονομικά 2 φόρες αν δεν υπήρχε γη σε περιουσία από πίσω μπορεί άλητης να μόνα να χα καταστραφεί που λέει και το άσμα
Άπου άρχισα και που καταλήγω
Όταν αρρωσταίνεις λοιπόν  γυρίζουν διαφορες σκέψεις  στο μυαλό σου στη διαδρομή που κάνεις κρεβάτι τουαλέτα-καναπές-τσάι-λαπάς-κρεβάτι
Σκέψεις γύρω από τα νιάτα, τη φιλια, την  αγάπη, το κόσμο, τη ζωή.
Και τελικά καταληγεις παντα εκει ότι
η ζωη είναι ωραια ρε γαμωτι
αλλα κοιτα και γυρω σου δεν  εισαι μονος.

κι ενα τραγουδι που το δεχομαι να το ακουσω μονο απο την Βικαρα

50 σχόλια:

  1. τωρα το διαβασα το προηγουμενο ποστ
    και ,μπραβο
    ετσι ειναι οταν αρρωσταινεις γινεσαι ευαλωτος
    και η μοσχολιου να δινει ρεστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μην απολογησαι, στα σχολια του αλλου καταλαβαινεις την ποιοτητα του
    να σαι γερος και περαστικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. α. θα με βρισκεις πλεον στο αλλο μπλογκ που δεν ανακοινωνω για ευνοητους λογους
    β. οι φιλοι περνανε διαφορα μην τους παρεξηγεις
    γ.οι αρρωστιες μας πανε παντα σε σκεψεις αρνητικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ και επαυξάνω αγαπητέ. Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασωτε μαλλον παρανοησες το δικο μου ποστ.
    Ξερω ποσο ευαισθητοποιημενος εισαι σε θεματα κοινωνικης παθογενειας.
    Δεν αναφερόμουν σε σένα. Βασικα σε κανεναν δεν αναφερόμουν.

    Απλα ειδα και μια άλλη οπτική η οποία ορίζει πως πρέπει να είμαστε παντα σε ετοιμοτητα για τον συνάνθρωπο κι όχι μονο οταν καποιος μας το ψιθυρισει στο αυτι. Αυτό.

    Περαστικά ευχομαι και καλο ειναι να προσδιοριζουμε ολες τις ανθρωπινες σχεσεις οχι μονο στο κρεβατι του πονου αλλα και γενικά

    Τη καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Coulita μου δε παρανοησα κανενα ποστ δικο σου αναφερομουν σε σχολια που διαβασα αλλου
    ξερω πως το γραψες ακριβως ρε συ
    εχεις απολυτο δικιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κυρια ελενη το χω αυτο με την απολογια απο μικρος χαχα
    φχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαμενο κορμι κριμα και μαρεσε ο τιτλος σαυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρειμοντ αρμαντ με μαγιο? τελειο! κανεις και χειμερινη κολυμβηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Coulita και για να μη παρεξηγηθω δεν ημουν αρρωστος ακι αποφασισα να βοηθησω κοσμο εγω βοηθαω με οργανωση πολλα χρονια ετσι?
    απλα ετυχε να γραφω τι συνεβη αυτες τις 6 μερες
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Μπορεί αυτες οι αναρτησεις που προέτρεπαν να πας να βοηθήσεις να έψησαν έστω κι ένα να πάει?" για αυτό και μόνο σας γράφω να σας πω πως το έχω προγραμματίσει για αύριο. Έψαξα, βρήκα και θα τα πάω. Και ναι, εγώ δεν τα ψάχνω, αλλά όταν κάποιος μου τα "πετάξει στη μούρη", κινητοποιούμαι. Να είστε καλά λοιπόν, γιατί οι άνθρωποι σαν κι εμένα χρειάζονται ανθρώπους σαν κι εσάς.

    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελα μη στενοχωριέχσαι και μην κάνεις αρνητικές σκέψεις!
    Εδώ είμαστε μαζί όλοι, όπως μου έστειλες εμένα τα περαστικά και τα ματζούνια για να γίνω καλά θα σε γηροκομησουμε ή θα γηροκομηθούμε μαζί.
    Πάντως οι Κινέζοι λένε να προσπαθούμε να μην κάνουμε άσχημες σκέψεις γιατί φέρνουν το κακό...κάτι θα ξέρουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εδώ μέσα δεν ήταν η πρώτη φορά που είχα διαβάσει ποστ με ευαισθησία και ανθρωπιά..

    Τα θυμάμαι όλα...
    Τα βράδια της βροχής...
    Τους μετανάστες....

    Και δεν υπήρξε "προβολή" του τι έκανες...

    Και σε είχα ρωτήσει αν θέλεις να με περπατήσεις σ'αυτά τα στενά.. να μου κρατάς το μπράτσο γιατί τη νύχτα τη φοβάμαι..

    Να είσαι καλά και να νοιάζεσαι....

    Δεν θα καταλήξει να γίνει ντροπή η προσφορά όποια και αν είναι όπου και όπως προσφέρεται..

    Γιατί διαφορετικά δεν θα υπήρχε το "χαμόγελο του παιδιού".. η "Κιβωτός" του πατέρα Αντώνιου...κ.α.

    Αν περιμένουμε από την πολιτεία και διάφορους φορείς να συγκινηθούν τότε ή ονειροπόλοι είμαστε ή μειωμένης αντίληψης..

    Αλλωστε και εμείς μέρος της πολιτείας είμαστε....

    Οσο και να ουρλιάζουμε τα κοράκια έχουν κλειστά τα ώτα...

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. προχθες ειχα μια συζητηση πανω σ'αυτο και λιγο πολυ ολοι λεγαμε αυτο που εγραψες και συ, οτι ουσιαστικα ολοι ειμαστε εν δυναμει αποροι, αστεγοι, ειδικα ετσι οπως εχουν τα πραγματα σημερα.
    το θεμα ειναι να μη περιμενουμε να καει ο πωπως μας για να ευαισθητοποιηθουμε και να κανουμε κατι. καλο ειναι να καταλαβουμε οτι οταν καιγεται ο πωπως του διπλα, κινδυνευει αμεσα και ο δικος μας. και σημερα δυστυχως πολλοι 'διπλα' εχουν αυτο το προβλημα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σερενατα λες? οκ παω να φαω μηλοπιτα να σκεφτω θετικα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. α ρε γιαγια! με συγκινεις παντα
    ναι τελικα απολογουμαι για κατι που ειναι τοσο κανονικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φανη εχεις απολυτο δικιο
    αλλα δε το χουμε συνειδητοποιησει
    και να συζητησεις με αστεγους θα δεις οτι το 70% ειναι ελληνες πρωην επιχειρηματιες, γεροι που οι οικογενειες τους τους πεταξαν εξω και τετοια
    ανθρωπινα δραματα που ομως μπορει να συμβουν στο καθενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πρώτα απ' όλα, περαστικα σου :)

    τωρα διάβασα την προηγούμενη ανάρτηση σου..
    και συμφωνώ σε όλα όσα λες..
    η κριτική πάντα θα υπάρχει..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. E! τι να πω...τα είπε όλα η γιαγιά και τα είπε καλά όπως πάντα...

    ξαδελφάκι μου λίγη σημασία έχει το πως κατάληξαν εκεί...τώρα είναι εκεί κι αυτό είναι που πρέπει να μας αφορά... όσο για φίλους είμαι σίγουρη πως έχεις...καλους...να σου πω ένα μυστικό;τους καλους φίλους θα του δεις στη χαρά σου...αυτούς που πραγματικά θα χαρούν με τη χαρά σου...με την επιτυχία σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. δεν είναι θέμα προβολής. άμαν το μλογκ σου δίνει ευκαιρία να κάμεις κάτι, καλά κάνεις και το χρησιμοποιείς. εσύ ξέρεις γιατί το κάνεις. δεν υπάρχει λόγος να δίνεις λογαριασμό σε κανένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι ωραία η ζωή γιατί έχει απ'ολα. Και φίλους και εχθρούς, και άστεγους και στεγασμένους και γέλιο και δάκρυ και ελπίδα και απελπισία...Πακέτο πάνε τα συν και τα πλην. Αλλιώς πώς θα επιλέξεις ποιά προτιμάς??
    *περαστικούλια και μακριά όποια άλλη ίωση...;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βασικά, η ζωή είναι γαμάτη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευαίσθητό μου παιδί! (που θα έλεγε και ο Κωσταντάρας με συντριβή) ποιός καλέ σε μάλωσε να τον κάνω ντα! Ο καθένας όπως την αντιλαμβάνεται μαναμ την ανθρωπιά. Δυστυχώς τα αυτονόητα δεν είναι και αντικειμενικά...και τα αυτονόητα υποκειμενικά είναι! Να ΄σαι παληκάρι ωρέ κοπέλ! Μια μάνα μιρλιάρα σε συμβουλεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ασχημο πραμα η αρρωστεια γτ σου βγαζει στν αφρο τους πιο κρυφους σου φοβους....
    Οταν μετα το χειρουργειο δε μπορουσα να κανω τιποτα ,τα δυο πρωτα βραδυα σπιτι δε κοιμηθηκα απο τις σκεψεις οτι καποια μερα θα καταπεσω και θα ειμαι βαρος στον κοσμο και θα με σιχαινονται ολοι....

    Δε μου αρεσε που εδωσες εξηγησεις ,γιατι πολυ απλα δεν το εκανες πρωτη φορα ουτε το εβγαλες τελαλη .
    Οι παλιοι αναγνωστες σου(και πριν αρχισουμε να γραφουμε) ξερουμε ποιος εισαι και τα τυχον αρνητικα σχολια ας κανουν να χαμογελαμε απλα.....
    Μην του κανεις την χαρη να παιρνουν φως απο τον ηλιο σου ,ας βρουν δικο τους...

    Να εισαι καλα και δυνατος και να προσπαθεις τετοιες στιγμες που πεφτεις να επιστρατευεις ολη την θετικη σου ενεργεια και θα δεις ποσο γρηγορα θα σου περνανε ολα(εγω πχ απο την τσαντιλα μου τοτε περπατησα πολυ πιο γρηγορα απο οτι υπολογιζε ο γιατρος μου).
    Η Φυση διδασκει οτι η δυναμη του καλου ειναι ισχυροτερη απο εκεινη του κακου και των αρνητικων σκεψεων....να το θυμασαι!

    Υπεροχη και συγκλονιστικη η Βικυ σε αυτο το κομματι (ανατριαχιαζω οποτε το ακουω σε αυτη την εκτελεση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Περαστικά Άσωτε.
    Δε θέλω να σε ρίξω στην κατάσταση που είσαι, αλλά στην τελική, όλοι μόνοι μας είμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν δεν έχεις εξασκηθεί στην μοναξιά νέος, τότε θάχεις κακά γεράματα. Εγώ αυτό ξέρω.

    Δεν περιμένω απο τους άλλους, φίλους γνωστούς συγγενείς.

    Στηρίζομαι στα πόδια μου όσο μπορώ. Οταν έρθει η ώρα, θα παραιτηθώ απο μόνη μου!

    Η δική μου φιλοσοφία ζωής !

    Βγάλε τις κακές σκέψεις απο το νου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δαναη μου ναι παντα θα υπαρχει αλλα και γω παντα θα γραφω οτι νιωθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ξαδερφαρα ελενα ναι εχεις δικιο , για τους φιλους
    και πρεπει καποια στιγμη να σας γνωρισω και σενα και τη γιαγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τζωρτζινα καθε φορα η συμβουλη σου με κανει και νιωθω σα τον κωνσταντινου με το γλυκο στο ζαχαροπλαστειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εβιλ τελικα τωρα που το διαβαζω ουτε μενα μου αρεσε που εδωσα εξηγησεις αλλα επειδη οι αναρτησεις μου μου βγαινουν ετσι αυθορμητα τη κρατησα και δε τη σουλουπωσα για να φανει κατι αλλο\να σαι καλα κι εσυ και η κοπελια σου, να μας παιζεις ωραιες μουσικες
    και ναι η δυναμη του καλου παντα θα νικαει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. νικατσου βρε μονοι μας γεννιομασετ και μονοι μας πεθαινουμε δε το συζητω , εντωμεταξυ ομως ας μην μενουμε μονοι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ζουζουνα μου γλυκεια εγω ειδες αμεσως εσβησα τα σχολια της εμπαθους ανωνυμης
    γιατι σ εχω κατανοησει και σε παω οπως εισαι
    φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ότι κάνουμε το κάνουμε για την ψυχούλα μας,αυτό πιστεύω...

    το κομμάτι αυτό πάντα με κάνει να δακρύζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν ξέρω ρε άσωτε..πολλά τα χαστούκια από φίλους,απογοητεύτηκα, να είμαι εγώ λάθος,παραπονιάρα του κερατά;; δεν ξέρω δεν.....
    Να είσαι καλά και ο εαυτός σου, σε όποιον αρέσεις, τους άλλους να το πω;;
    θα το πω....γάματους εεεεεεμμμ
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπράβο σου μη άσωτε υιέ!!Σωστός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γαστρεντερίτιδα πέρασα πριν δύο βδομάδες και σε καταλαβαίνω, μεγάλη φρίκη.

    Το να βοηθάς είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι είσαι άνθρωπος. Και όταν το κάνεις δεν είσαι ποτέ μόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ωχ, μου ξυπνάς τις ίδιες σκέψεις που με πιάνουν κάτι παράξενες βραδιές που ο ύπνος δε λέει να με πάρει...

    ...Νομίζω ότι με εκείνο που δε μπορώ να συμφιλιωθώ όσο μεγαλώνω είναι ότι η μοναξιά-μοναχικότητα θα δείχνει απειλητικά το πρόσωπό της! Είναι από εκείνες τις εικόνες που με γεμίζουν ανασφάλεια...

    Και σταματώ εδώ γιατί θα αρχίζω να μαυρίζω...

    Είσαι για μιαν περιπέτεια στη Νότια Καρολίνα?
    http://youtu.be/o2WdzpXH_54

    Περαστικά Άσωτε
    Φιλώ κ χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. να είσαι σίγουρος...θα κανονίσουμε...τη προηγουμενη φορα νομίζω έλειπες κάποιες μέρες..είχε και η γιαγιά κάποια θέματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. kai telika kati egine
    kai mono pou parakinises emena kai ton aderfo mu kai pigame stin omonoia konta
    kati egine
    thanx
    a kai na xeris oti dimiourgises ena revma ekeino to vrady tin koinopoiisi tin eida pantou
    gia kaloitan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. χριστινα να σαι καλ κι εγω αυτο πιστευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. τακιςΧ που εισαι ρε παιδι μου μας ελειψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. αλεξη αστα μεγαλη φρικη καιεγω και ολο το σπιτι
    καταλαβαινεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. σειριε παντα ειμαι ετοιμος για μια περιπετεια στην νοτια καρολινα χαχα αφου με ξερεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ναι ξαδερφη μου θα το κανονισουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. σαλερ χαιρομαι και το ξεω ηδη αφου μου ζητησες συμπηρωματικες πληροφοριες το ξερω και χαιρομαι
    τωρα τι λεει η αλλη η κουλη , χεστηκαμε
    αστη να λεει να σκασει απο το κακο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γιατί αγάπη μου γλυκιά κάνεις τέτοιες σκέψεις? Αχ άτιμη γαστρεντερίτιδα, ρίχνεις τη διάθεση στα πατώματα.
    Νερά να πίνεις!
    Όσο για το άλλο θέμα, θα συμφωνήσω, δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από το να ανακουφίζεις τον πόνο κάποιου συνανθρώπου σου. Ο καθείς ας λέει ότι θέλει από κει και πέρα, έτσι δεν είναι?
    Άντε περαστικά σου **

    ΑπάντησηΔιαγραφή