Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

το χάπι το πηρα?

το χάπι το πήρα?
Ναι μάνα το πήρες.

 Είναι τόσο θλιβερό   να βλέπεις μια δραστήρια γυναίκα
που σε όλη τη ζωή της πάλευε να μεγαλώσει με αξιοπρέπεια τα παιδιά της
κόντρα σε φουρτούνες και καταιγίδες …να έχει χαμένο βλέμμα
και να επαναλαμβάνει ερωτήσεις που σε ένα λεπτό σχεδόν μετά
να μη θυμάται τις απαντήσεις.
Στο βλέμμα μέσα φόβος και ανασφάλεια, υγρό σχεδόν πάντα
όχι από δάκρυα αλλα από τα γηρατειά
Αν δεις τους ηλικιωμένους στα μάτια, αν προσέξεις
είναι πάντα υγρά και κουρασμένα
Είναι σα να έχουν κουραστεί στη ζωή
Πόσοι είχαν εύκολη ζωή?
Δεν υπάρχουν εύκολες ζωές τώρα 
εδώ στου δρόμου τα μισά το ξέρω πια καλά
"…Φαντασίες κι αναμνήσεις και η ψυχή 
που επιμένει να πονά…" 
κάθε λίγο και λιγάκι
επιστρέφει στο κόσμο της τον καταδικο της
Και καπου καπου θυμάται ότι ξεχνα 
"…ναι γέρασα ξεχνάω ε?.."
"….καλά είμαι.. αλλά χάλια!…" (klasik  ατάκα)

Είναι δύσκολα τα γηρατειά αγαπημένε μου μπλογκερ

Το χάπι το πηρα?
ναι μανα το πήρες
α και μάνα
μη φοβάσαι
εγώ είμαι εδώ
θα σου κρατώ το χεράκι 
όπως τότε που ήμουνα 3 χρονώ.







36 σχόλια:

  1. Κατευθείαν φλέβα χτύπησες...................
    Μόνο αυτό σου λέω..... Ζωή να έχεις βρε σκασμένο, με συγκίνησες πολύ (και) σήμερα..... Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ σε φιλώ
      είμαι πολύ χαρούμενος για τους σχολιαστές μου

      Διαγραφή
  2. Να ξερες ποσο σε νιωθω και σε καταλαβαινω!
    Και το χειροτερο ειναι αυτη η ερωτηση ξανα και ξανα,οπως και πολλες αλλες να μην οφειλονται σε γηρατεια αλλα σε ασθενεια που ηρθε απτο πουθενα.!
    Ξερω φιλε ξερω αλλα εμεις ειμαστε εδω γι'αυτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. υπάρχουν λόγοι που σε λατρεύω και εγώ και σευχαριστω για ΟΛΑ

      Διαγραφή
  4. Δεν υπάρχουν λόγια.Είναι στενάχωρο να βλέπεις τους άλλοτε αλώβητους αυτούς ανθρώπους να χάνουν τη δύναμη τους.Ποιοί?Οι ήρωές σου!Είναι στενάχωρο και δύσκολο και για σένα που το βιώνεις.ΜΟΝΟ αγάπη να δίνεις και να έχεις υπομονή.Είναι μέσα στη ζωή κι αυτά δεν μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς!Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως έγραψες , οι ήρωες σου
      αγαπη το μαγικο χάπι
      τι ωραιο σχόλιο σ ευχαριστώ

      Διαγραφή
  5. -Το χάπι το πήρα;
    -Ναι,μάνα,το πήρες.
    -Και συ,γιατί δε φοράς τη ζακέτα σου;:)

    Ατέλειωτη μάνα! Δ'υναμη,ρε!Κοντά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ! Άσωτο αγόρι... μ' έβαλες μες το κλίμα πρωί- πρωί... η μάνα μου 85 και ο πατέρας μου 96... δεν θα επεκταθώ, το μόνο που έχω να πω, είναι πως εύχομαι να 'φύγουν' χωρίς να υποφέρουν οι ίδιοι και ας υποφέρουμε εμείς που τους φροντίζουμε...
    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πω πω με κατασυγκηνισες
    δε ξερω τι να πω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σκεφτόμουν πολλά να σχολιάσω όσο διάβαζα το κείμενο σου. Φτάνοντας όμως στο τέλος ένα χαμόγελο με γέμισε, εμπνευσμένο απ' την γλυκύτητα του επιλόγου. Δεν υπάρχει κάτι σαν την σχέση γονιού - παιδιού όσα χρόνια και αν περάσουν.
    Είσαι πολύ τρυφερός άνθρωπος, μην αλλάξεις ποτέ.
    Μια όμορφη ημέρα σου εύχομαι. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ό,τι σου είπε η Γιαγιά Αντιγόνη, δέξου το και απο μένα...Α να χαθείς...Βραδιάτικα...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ψιτ! Φλεβάρη θα σιυ ρθω για πολλές μέρες όμως

      Διαγραφή
    2. Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι....Οπως και δήποτε θέλω καφέ ζεστό μαζί σου και κουβεντούλα για ώρες...Κανόνισε ;)

      Διαγραφή
    3. εννοείται ! και κρασάκι το βραδυ

      Διαγραφή
  10. Τα γηρατειά ε...
    Δεν ξέρω αν είναι η πιο γαλήνια ή η πιο επίπονη φάση της ζωής του ανθρώπου.
    Όπως κι αν έχει, οφείλουμε να τους στηρίζουμε. Μας έδωσαν ζωή και ιδρώτα για να μας μεγαλώσουν.
    Κουράγιο σε 'σένα, κουράγιο στη μαμά σου, κουράγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. <3
    http://www.youtube.com/watch?v=TtMFiXrEJIs

    θελω τοσο πολυ να σε φιλησω . Να χαιρεσαι τη γιορτη σου , μονο αγαπη <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλως ή κακως ολα ειναι μεσα στο προγραμμα. Το θεμα με τους ηλικιωμενους δεν ειναι αν πηραν το χαπι, αλλα αν υπαρχει ενας ανθρωπος να τους το δωσει. Προσεξε... το οποιο χαπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. να την χαίρεσαι άσωτε και χρονια πολλά αγορινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν θυμάμαι να σε σύστησα στην γλυκιά μανούλα μου!
    Την λατρεύω την μανούλα μου γιατί την βλέπω και εγώ να με κοιτάζει στα μάτια κάθε φορά που με ρωτάει για κάτι σαν να θέλει να δει την έκφραση του προσώπου μου όταν κάνει την ερώτηση της.
    Η αντίδραση μου,δηλαδή......καμία αλλαγή έκφρασης......την καθησυχάζει γιατί για εκείνη σημαίνει ότι όλα είναι εντάξει!
    Δάκρυσα στις τελευταίες λέξεις σου!
    Τυχερή η μανούλα σου και η μανούλα μου!
    Είναι σίγουρες ότι εμείς θα τους κρατάμε το χέρι για πάντα!
    Να είσαι καλά


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ρε χριστιν! γιαυτο σε πάω
      και εσύ να σαι καλα γερή και δυνατή

      Διαγραφή
  15. Δεν εχω να πω κατι ειναι η αληθεια μια αγκαλια εχω μοναχα απλα για να ξαποστασεις λιγουλακι..

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγώνες. Κοινοί αγώνες. Και η πίστη σε ένα γαλήνιο Αύριο που κάποια στιγμή θα ξημερώσει..
    Φιλί γλυκό από το ξενιτεμένο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ..το χάδι είναι η ευλογία και για τους δυό...οι προσωπικές στιγμές είναι τα καλύτερα δώρα... γαληνεύουν την ψυχή στο μέλλον ..." ΄Ενα σπουργίτι είναι η ανθρωπιά μας "
    http://www.youtube.com/watch?v=0ioxDDH3V18

    ΑπάντησηΔιαγραφή