Τρίτη 31 Μαΐου 2016

καλό καλοκαίρι

καλό καλοκαιρι
 αγαπημενε μου μπλογκερ
εδω θα ειμαι
θα σε διαβαζω
παντα σε διαβαζω
κι ας μη σου γραφω
το μπλογκ αυτο
 εχει τη δικη του  διαδρομη
στο αχανες διαδικτυο

ενα διαστημοπλοιο ειναι
και κανει βολτες
φωτογραφιζει και γραφει
τα ημερολογια διαστηματος
θα σου γραφω που κ που
μην ανησυχεις για μενα
καλοκαιρι ειναι
δεν βαζω οξειες και περισπωμενες
μεγαλωσα και εγω
καλό καλοκαιρι
για καποιο το επομενο τραγουδι
μου θυμιζει ενα απ τα πιο ξενοιαστα καλοκαιρια
της ζωης μου

https://www.youtube.com/watch?v=qHG5Brh4QFc

9 σχόλια:

  1. καλό καλοκαιρι ομορφονιέ! Να περάσεις καλά ,ποπό να μη βαζεις κάτω απο την δουλεια! (ζηλευω πολύ το νησί σου ,οπότε γυρευω εκδίκηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το δεξί κάνω ποδαρικό και εδώ!!!Πήρα τους δρόμους του σερφαρίσματος πρωί πρωί.Καλό μήνα γλυκέ μου με υγεία και δύναμη στα δωράκια των κυβερνούντων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό καλοκαίρι και επίσημα!! Ευχομαι καλές πτήσεις με το διαστημοπλοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Νίκο-ασωτούλι! ;-)
    Και καλό καλοκαίρι από καρδιάς σου εύχομαι και να σου δώσει πολλές όμορφες και ξένοιαστες στιγμές... εμείς ελπίζω να καταφέρουμε να βρεθούμε τον Αύγουστο στο γνωστό "μέρος"!!!
    Να σε προσέχεις και καλή σου δύναμη!
    ΑΦιλιά πολλά και με αγάπη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι ασωτούλη!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα και σε σένα άαωτε, να περνάς πολύ πολύ όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό καλοκαίρι, φιλαράκο!!!
    Φρόντισε να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να έχεις καλό μήνα και χαρούμενο καλοκαίρι αγαπητό μου άσωτο πλάσμα!

    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελπίζω να περνάς όμορφα το καλοκαίρι.
    Και μη χάνεσαι...

    Φιλάκια πολλά ασωτούλη μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή