Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

κλεμμένα καλοκαιρια


οι φιλοι μου , μου στέλνουν φωτογραφίες με συννεφα της Αθήνας
και εγώ μελαγχολώ που δεν είμαι παρών στο καφέ της πλατείας
να σχολιάζω  τα απλά καθημερινά 
για τη πολιτική κατάσταση,
 για το μπλε παντελόνι που δεν ειναι αυτό 
το  μπλε που ήθελες
για το καλοκαίρι που έρχεται
 και ποτέ δεν είμαι κει
στο μπαλκόνι να ακούμε τα μηχανάκια
 ν αγκομαχούν στην ανηφόρα
και τις ειδήσεις των 8
απο τις  μπαλκονόπορτες  της κυψέλης

  Εσύ που με ξέρεις πιο καλά
και με διαβάζεις απο μικρό παιδί
στα τετράδια μπλε 
 και στων παλιών βιβλίων του σχολειού
τις πίσω σελίδες
στοιβαγμένες αράδες απο  εφηβικά γραμματικά
ξέρεις πόσο πολύ μου κοστίζει
που μου εδωσες τόσα απλόχερα
αλλά μου στέρησες τα καλοκαιρια?

κάποιες φόρες ήθελα να είμαι ενας καθηγητής
 των καλλιτεχνικών η ξένων γλωσσών
να εχω ελευθέρα τα καλοκαιρια
αμεριμνος να παιρνω τη μηχανη τα μεσημερια
για βουτια
το πλοιο νωρις το πρωι για το ερημονησι
και να  γυρίζω πίσω στο σχολειό καθε σεπτεμβρη
στα θρανία
να ζω σαν κανονικός άνθρωπος
μα υπάρχουν κανονικοί άνθρωποι, θα μου πεις...
κανονικές ζωές
κάνεις δεν ειναι ευχαριστημένος με οτι εχει τελικά ε?






20 σχόλια:

  1. Η ανάγνωση αυτού του ποστ, προκαλεί εναν αναστεναγμό!
    Είναι και ο Δεληβοριάς άκρως νοσταλγικός...
    Η τελευταία σου πρόταση τα λέει όλα όμως, οπότε... τι σκάς;
    Φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αιώνες τώρα..
    και έτσι η γης..συνεχίζει..τα δικά της..
    τα περιστροφικά..
    και εμείς τους κύκλους μας..

    αιώνες τώρα..
    καληνύχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις φύγει χρόνια; Θα ήταν πολύ δύσκολη η αλλαγή..
    Καλή δύναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι δεν εχω φυγει χρονια
      χρονια τωρα φευγω καλοκαιρια

      Διαγραφή
  4. Και εγώ καθηγήτρια θα ήθελα να είμαι και ας είναι και των.....μαθηματικών,φτάνει να είχα ελεύθερα καλοκαίρια!
    Πειράζει που έχω ένα προβληματάκι με την πρόσθεση και όταν προσθέτω 2 μήλα σε άλλα δύο μήλα τα βγάζω......5;
    Είπες δεν πειράζει άσωτε;
    Σε ευχαριστώ παλικάρι μου!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένε μου γιε
    Θέλω να σου πω πως οι σκέψεις σου σε συνδυασμό με τα λόγια του Δ. με συγκίνησαν.
    Από τα ίδια σκαλοπάτια πέρασα.. τις ίδιες σκέψεις έκανα..
    Και τώρα στα 61 σκαλοπάτια νοσταλγώ όσα πέρασαν και δεν αξιολογούσα τη χαρά γιατί απλά δεν την "έβλεπα".. με έπνιγε ο χρόνος!
    Πάντα αναζητούμε αυτό που δεν έχουμε και ας είναι δίπλα μας.
    Τώρα στα χρόνια της σύνταξης "γεμίζω" τη ζωή μου με τις αγκαλιές των εγγονών μου και τα χεράκια τους μου δείχνουν τα μικρά και ασήμαντα και γελάω! Θυμήθηκα τα παιδικά τραγούδια και σκαρώνω παραμύθια!

    Ελα να σου πω ένα παραμυθάκι.. ξέρεις πόσο σ' αγαπώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιαγια μου ,με ανατριχιασες και ξερεις ποσο σε αγαπω και εγω
      οχι τιποτα αλλο δ επηγαμε και κεινη τη βολτα στο κεντρο
      αλλα ξερω πως εισαι καλα και αυτο μου δινει χαρα

      Διαγραφή
  6. Καλέ μου ασωτούλι, αυτά που γράφεις θα μπορούσε να τα έχει γράψει και ο μεγάλος μου γιος, που σαν και σένα δουλεύει καλοκαίρια και μάλιστα στο ίδιο νησί!!!
    "Πηγή της δυστυχίας μας είναι που δεν μπορούμε ν' αποδεχτούμε αυτό που είναι", είπε και με άγγιξε κάποιος σοφός!
    Όλα καλά θα πάνε και φέτος, θα το δεις και ας νοσταλγείς την Αθήνα!
    ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο τρυφερος σου χρησμος-ολα θα πανε καλα και φετο- ειναι μεγαλη ασπιδα για μενα σε ολα τα κακα
      σ ευχαριστω
      γενικα ευχαριστω καθε ενα που γραφει σχολια αλλα οταν εχω στη σειρα εσενα και το αντιγονακι
      ε αυτο κι αν ειναι καλη τυχη

      Διαγραφή
  7. Η κανονικότητα είναι στοιχείο υποκειμενικό.
    Και όχι κανεις δεν ειναι ευχαριστημένος με ό,τι έχει.
    Ηθελα λίγα εκατομύρια παραπάνω, από το κανένα που έχω!
    :)))

    φιλιά ασωτουλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακόμα και το κανονικό είναι υποκειμενικό.. Καλημερούδια και να είσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο μου αρέσει η γραφή σου Άσωτε.
    Και η επιλογή του Δεληβοριά...εξαιρετική!
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή