Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

κασετες του προηγουμενου αιωνα


οτι οι φιλίες δεν κρατούν για  πάντα το ξέρεις έτσι ε?
τα χουμε πει τα χουμε συμφωνήσει...
ξέρεις τι ειναι κεινο που κραταει για παντα?
όχι ρε μωρό μου λάθος απάντηση
ποιες αγάπες
και φέξε μου και γλίστρησα στο κάτω το γκρεμό
οι μουσικες και τα τραγουδια  κρατουν για παντα
 και μονο και δε σε προδιδουν ποτέ 
αυτα σου κράτησαν το χέρι σε χάιδεψαν αόρατα στους δρόμους
τα τραγουδια   σ έχουν δει να ονειρεύεσαι,
να γελάς να κλαις να θες να ηρεμήσεις 
μέσα απο τα γυαλιά ήλιου  σε μια αμμουδιά γεμάτη κόσμο και συ στ ακουστικά 
να ακούς  Χατζιδάκι και πασπαλα
στο σπίτι μόνος στο καναπέ ,
 να κλαις μαύρο δάκρυ και  η θοδωριδου να τραγουδά
το "σκουπιδιάρικο" 
νταξ! στη βιβλιοθηκη ομως μονο πχιοτικα cd 
να δειχνουμε επιπεδο

( α  !!!! cd  ειναι κατι που παιζαμε μεις του προηγουμενου αιωνα μουσικες, 
καλα μη σου αναφερω  τις κασετες και με κοιταξεις σαν να βλεπεις τη παναγια φαντάρο )
κασετα ε ακου να δεις κασετα
 τι ειναι
Η κασέτα ή κασέττα είναι μαγνητικό μέσο αποθήκευσης και αποτελείται από μια πλαστική θήκη μικρών διαστάσεων, μέσα στην οποία βρίσκεται μαγνητική ταινία στην οποία εγγράφονται κυρίως ηχητικές πληροφορίες και δευτερευόντως/μεταγενέστερα (πρακτική που πλέον έχει ξεπεραστεί) αρχεία υπολογιστών. Η κασέτα είναι σχεδιασμένη να λειτουργεί με τύλιγμα/ξετύλιγμα της μαγνητικής ταινίας σε μικρές ενσωματωμένες μπομπίνες και να τοποθετείται σε ειδική ηλεκτρονική συσκευή, με κεφαλή ανάγνωσης, που καλείται κασετόφωνο

κασετες με  τραγουδια για τον αγαπημένο-η σου, 
για το φίλο σου που πάει φαντάρος 
για την κολλητή που μένει στην υπάρχει  
και ερχονται αργότερα τα νέα τραγουδια  κει

χιλιόμετρα απο μαγνητική ταινία γεμάτα απο τραγουδια
 και  60 η 90 λεπτά γεμάτα  αισθήματα
σημερα τις βρήκα 
τις είχα φυλαξει στο πατάρι, γεμάτες σκόνη και μυρουδιά απο το χτες
τις καθάρισα κάποιες τις πιο αγαπημένες
βαζω να ακουσω 




33 σχόλια:

  1. ...΄Εχω δεκάδες κασέτες! Τις έχω κρατήσει κι εγώ σ΄ ένα μεγάλο κουτί, και κατοικούν μέσα στην ντουλάπα μου.. ΄Οσες μετακομίσεις κι αν έχω υποστεί (...και θα υποστώ) τις κασέτες μου δεν τις αφήνω.
    Συγκινητικό να τις ξαναβάζεις στο κασετόφωνο και ν΄ ακούς τα παλιά κι αγαπημένα...

    Να΄ σαι καλά άσωτε! Να ξέρεις δεν είσαι μόνος...Υπάρχουν κι άλλοι εκεί έξω που κρατούν ακόμη τις κασέτες τους.
    Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυ χαιρομαι γιατι μερικες φορες νιωθω σαν ουφο, οχι οτι δεν ειμαι δηλαδη
      καλο απογευματακι

      Διαγραφή
  2. Επίσης, τα βιβλία κρατούν για πάντα και δεν σε προδίδουν ποτέ... Έχω κι εγώ κάτι κασέτες! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα!!!!ποσες αναμνησεις μου εφερες στο μυαλο να εισαι καλα!!! εχω και εγω παραπολλες κασετες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Του προηγούμενου αιώνα, καλά λες.
    Καλά οι κασέτες, κασετόφωνο υπάρχει;
    Ξενούδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοιτα δε θελω να σε σοκαρω αλλα εγω εχω ακομη ενα χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Αχ τι μου θύμισες.. τις κασετες τις προλαβα μεχρι τα δεκαπεντε μου περιπου και τι δεν ειχα γραψει. Να περιμενω ωρες πανω απο το μωβ μου κασετοφωνακι να παιξει αγαπημενο τραγουδι για να πατησω το rec. τοτε ακουγα πολυ περισσοτερο μουσικη.. και στεναχωρια οταν χαλαγε καμια κασετα έτσι; αχ και το μολυβι να μαζευει την ταινια.... η πρώτη μου κασετα ηταν το 1995 που ημουν 8χρονων! ;)

    Μαρουλοφιλακια!

    *πάω να θυμηθω και αλλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα ρε μαρουλακι! ιδια ρατσα ειμαστα και εγω στα 15 μου τις προλαβα, πρωτη κασετα μαικλ τζακσον

      Διαγραφή
  6. με συγκινησες παιδι των δρομων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ασωτε? μολις προδωσες τον αιωνα που γεννηθηκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φοβερή ανάρτηση... κασσέτες εγώ να δείς πόσες έχω και αμα δεν ξέρεις τι να κάνεις με ένα στυλό και μια κασσέτα .... δεν ανήκεις στην γενιά μας χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαι ναι.. πρόλαβα και εγώ τις κασσέτες! (γενιά του 85)
    Πρόσφατα έκανα ανάλογη ανάρτηση, γιατί είχα κόλλημα με τις κασσέτες!
    Κράτησα πολλές, ακόμα και εκπομπές κάναμε με τον αδερφό μου, είχαμε βαρεθεί τα κλασικά παιχνίδια χαχα! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κασσέτες.... Όλη η εφηβεία μου βρίσκεται σε αυτές και φοιτητικά χρόνια...Κασσέτες-δώρο, κασσέτες-εξομόλογηση, κασσέτες-ξαναγραμμένες.... REC και πάμε σε κάτι που χρειάζεται πια εξήγηση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είχα και εγώ μανία με τις κασέτες και ειδικότερα να κάνω εγγραφές από διάφορες στιγμές της οικογένειας.
    Και τι δεν κατέγραψα!
    Τώρα κάθε φορά που το σόι θέλει να……ξεθάψει τον παππού και την γιαγιά σε εμένα έρχεται και πέφτει πολύ κλάμα γιατί ο παππούς τα λέει σταράτα και…… θεσσαλικά.χα,χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα αυτο με τις στιγμες τις οικογενειας το εκανα και εγω συχνα!
      ειναι συγκινητικο

      Διαγραφή
  12. Στο σπίτι έχουμε άπειρες κασσέτες, και παρόλο που εγώ δεν τις πρόλαβα για πολύ(του 93 παιδί),επειδή από μικρή είχα μανία μ'αυτά είχα φτιάξει μερικές :))) Άλλη αίσθηση απ'τα μεταγενέστερα..
    Καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. .........πρέπει να κεράσω ένα τραγουδάκι ....για το γέλιο το τρανταχτό που μου προκάλεσε η ανάρτηση μετά το....<< και εσύ στα ακουστικά.... >>....να είσαι καλά και το ..του 93 επίσης.

    https://www.youtube.com/watch?v=hDcHyYHHLqg&feature=share

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και ποιός δεν έχει κρατήσει τέτοιες κασσέτες της εφηβείας μας; Ολο λέω να τις πετάξω τις δικές μου κι όλο τις βολεύω ξανά μην τις χάσω....
    Πολλά φιλιά Ασωτούλη μου
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ! τα κασετάκια, ράφια ολόκληρα κρατούσα, έχω ακόμα μερικά... μόνο που δεν έχω πια κασετόφωνο να τα ακούσω!
    ΑΦιλιά με νοσταλγικά χαμόγελα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο ειναι το προβλημα
      δεν υπαρχουν πια
      εγω εχω απο το ησοσυστημα που εχω εδω και χρονια
      φιλια

      Διαγραφή