Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

3 μερες πριν το 2013

Αρκετές λαχτάρες έζησα μέσα στο 2012.
ειλικρινά αν πρέπει να κρατήσω κάτι από τη χρονιά
κρατώ μόνο μια στιγμή βραδιάς καλοκαιριού
 οπού μια φίλη 
μου περιέγραψε
 κάτι από τα 
παιδικά μου χρόνια
μια ιστορία για μένα αυτή και τον πάτερα
κάνα μήνα πριν "φύγει" αυτός.
Κατι που τα παιδικα μου ματια
δεν "έπιασαν" αλλα τα δικα της ναι.
αυτή η ιστορία με σημάδεψε
με ανακούφισε
και μου δώσε πολλή χαρά και συγκίνηση

εύχομαι το 2013 
να μας φέρει μονο Υγειά  ρε παιδιά
όλα τ άλλα τα νικάμε
και επειδή το τελευταίο μηνα 
"ένιωσα σαν άστρο να γυαλίζω
μέσα σε ανθρωπάκια σκοτεινά.."

σας έχω
 αφιέρωση 
ενα αισιόδοξο άσμα
ας ξημερωσουν αλλιωτικες μέρες


 εσυ ποια στιγμη καλη κρατας?

53 σχόλια:

  1. ηταν μια χροναι δυσκολη, εχω να θυμαμαι την επιστροφη μου στη Ελλαδα τωρα στις 7.12 και την χαρα του σκυλου μου, που εμενε στη ξαδέρφη διπλα
    δυο χρονια μετά
    καλη χρονια αδερφέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα κι συ διάλεξες στιγμη να επιστρεψεις σε μια χωρα που δεν θέλει κανενα πια, ουτε μας
      χεχε
      καληχρονια

      Διαγραφή
    2. Υγεία ευχομαι κι εγώ όλα τα άλλα διορθώνονται. Καλή χρονια Άσωτε!

      Διαγραφή
  2. Καλά να περάσεις και σου εύχομαι το 13 να είναι καλύτερο από ότι θα ευχηθείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι το πιο πρόσφατο, αυτο που πεσαν οι μάσκες απο κατι τζάμπα μάγκες! αν δε γεννηθεις αστερι η ζωη πως περιμενεις να σε ξέρει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! να σαι καλα ρε Φιλε ! αλλα εχω ενα παραπονο, γιατι δε τα γραφεις αυτα απο το επισημο μπλογκ σου? σε ειχσ για πιο θαραλλεο

      Διαγραφή
  4. υγεία ,υγεία ,υγεία σε όλη την οικογένειά σου!!!!
    φιλάκια Ασωτένια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου υγεια και στη δικια σου και μονο χαρα! φιλια

      Διαγραφή
  5. απο αυτη την χρονια κρατάω την ιστορια της μικρης ιωαννας και πως ολο αυτο συντελεσε και με εκανε καλυτερο ανθρωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ, δεν ξέρω ποια ιστορια λες αν θες δωσε ενα λινκ να την μάθουμε
      καλη χρονια και σε σένα

      Διαγραφή
  6. Υγεία ασωτούλη μου.
    Και να έχουμε τους αγαπημένους μας κοντά.
    Αυτά φτάνουν!
    Μακάρι το 2013 να σου φέρει ό,τι καλό δε σου έφερε το 2012.
    Δε ζητάμε πολλά......
    Σε φιλώ πολύ πολύ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σερενάτα μου! υγεια ναι θα το γραφω συνεχεια δε βαριεμαι
      φιλια πολλά
      καλη χρονια

      Διαγραφή
  7. Όταν ένιωσα ότι λευθερώθηκα απο κύκλους που ξέφτιζαν. Και ήταν αρκετοί αυτοί μέσα στο 2012. Πάμε γι'άλλα. Και ναι, υγεία μάτια μου και όλα τα άλλα κάπως έτσι, κάπως αλλιώς παλεύονται. Υγεία και Αγάπη...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευτυχώς τόσες πολλές στιγμές..
    Ελπίζω κι ο καινούριος χρόνος να γεμίσει με όμορφες στιγμές.
    Καλή χρονιά Άσωτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι, να υπαρχουν και καλες και πολλες στιγμές
      τι όμορφο:
      καλη χρονια

      Διαγραφή
  9. Φυσικά η γέννηση της λατρείας μου στις 12 Μαΐου,μοναδική χαρά!!
    καλή χρονια άσωτε υγεία πάνω απ όλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωω ταυρακι ε? να το χαίρεστε το αγγελούδι! και σε σενα κοριτσαρα μου ευχομαι να μη χάσεις ποτε αυτή τη σπανια μαγκιά , και υγεια

      Διαγραφή
  10. καλή χρονιά να χουμε με Υγεία πάνω απ 'όλα, ναι :)
    από καλές στιγμές δεν ξέρω τι να κρατήσω, με κρατάν αυτές :/ :)
    μα το τραγούδι τί όμορφο!
    'Μέτρησα τον κόσμο δυο φορές
    μέσα στα απλά είναι τα ωραία
    όπως όταν είμαστε παρέα
    τι καλό που κάνει ένας καφές' μμμμμ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγω κρατω την επικη στιγμη που κράτησα τον γιο μου στα χερια
    απο τονν βορρά σε φιλουμε καλη χρονια
    ΧΑΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ευχομαι παντα να σαι καλα με την οκογενεια σου ρε φιλε
      χαιρομαι που γνωστιστηκαμε και υπαρχει αυτη η επαφή

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. να με συγχωρείς αλλα επειδη υπήρχε ειρωνια για συκγκεκριμενο μπλογκερ, δε πειαρζει σας με θάβει, δε με νοιάζει, παντα τα σβηνω αυτα τα σχόλια!
    ειπαμε μη γινομαστε αυτοί που κοροιδευουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. το ξέρουμε καλά ε; υγεία πάνω από όλα...

    είδες όμως τα ματια των φίλων...να βλέπουν αυτά που δεν προλάβαμε εμείς να δούμε...

    ...σαν άστρο να γυαλίζεις...έτσι να νιώθεις τον εαυτό σου...

    φιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υγεια καρδια μου , τιποτα αλλο! φχαριστω που με τιματε με την φιλια σας

      Διαγραφή
  15. πολλές αλλιώτικες κ όμορφες μέρες. καλή χρονιά με υγεία και φίλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυριο ειναι μια λλιωτικη μερα , τι ωραιο αυτο που εγραψες

      Διαγραφή
  16. Εύχομαι ολόψυχα η νέα χρονιά να έχει μόνο όμορφες στιγμές για σένα και για αυτούς που αγαπάς άσωτε, μέσα απ` την καρδιά μου!

    Πολλά φιλιά και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προσπαθω με κοπο να βρω μια καλη στιγμη αυτη την χρονια γιατι αυτη η χρονια σημαδευτηκε με τον πιο ασχημο τροπο.. Κραταω το γεγονος οτι ημουν διπλα του ολες τις μερες και ωρες μεχρι να μας αφησει και ο τροπος που εξεφρασε το ευχαριστω του... Μια εικονα που εχει χαρακτει βαθια μεσα μου..

    Καλη Χρονια να εχουμε!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρουλι με συγκίνησες, ετσι ειναι δυστυχως καποιες χρονιες μας σημαδεύουν πισωπλατα και αυτο δε το ξεχναμε ποτε
      ευχομαι να απαλυνει αυτος ο πόνος,και ειμαι σιγουρος οτι από κει περα μακρια στον αλλο πλανήτη,θα ειναι χαρουμενος με σενα

      Διαγραφή
  18. /Χρονια Πολλά και καλό νέο έτος. Ας φέρει στο καθένα, χαρά,αγάπη,ευτυχία,υγεία και καλύτερες στιγμές στις χώρες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δελφινακι ευχομαι υγεια& αγαπη
      οι καλλιτερες μερες θα ρθουν , φιατ θα γινουμε καλλιτεροι

      Διαγραφή
  19. Οι καλύτερες στιγμές μου φέτος ήταν σίγουρα γεμάτες αεροπλάνα. Σου εύχομαι να έχεις υγεία και πολλές ακόμα όμορφες στιγμές, καλή πρωτοχρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη πρωτοχρονιά, καλη χρονια γενικα αστακουλη, χαιρομαι που σε γνώρισα και ευχομαι το Καλλιτέρο

      Διαγραφή
  20. όλα ξεπερνιούνται καλέ μου... θα 'μαστε καλά.. το ξέρω, το αισθάνομαι... μην σταματήσεις να γράφεις. μου δίνεις χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σ ευχαριστώ, τι ομορφο σχόλιο! ναι ολα ξεπερνιούνται το ξερω πια, να σαι καλα! ευχομαι οτι Καλλιτέρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά να έχεις αγαπημένε άσωτε.
    Όπως επιθυμείς να σου έρθουν όλα,και να είσαι γερός.
    Η μόνη καλή στιγμή που κρατάω στο τέλος του 2012 ,είναι ο πόλεμος που ξεκίνησα με τα αφεντικά για το πολυπόθητο δώρο-άδωρο.
    Απόλαυση!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πολυ καλα έκανες! και εύχομαι να τους σπασεις το τσαμπουκά! φιλια πολλά\καλη χρονια

      Διαγραφή
  23. Χωρίς πολύ σκέψη θα σου πω ότι οι πραγματικά καλές στιγμές που έζησα έλαβαν χώρα στα Γιάννενα.Απο την άλλη ξεκινώντας αυτή τη χρονιά να κάνω ένα απο τα αγαπημένα μου χόμπυ όσο να πείς συνέβαλε στο να αντιστέκομαι στο μίζερο κλίμα γύρω μου.

    Καλή Χρονιά με Υγεία,Αγάπη και Αφύπνιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μπραβο εχει μεγαλη σημασία που δε μιζεριαζεις που βρηκες τροπο να μην, μιζεριάσεις
    καλη χρνια εύχομαι καθε καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. υγεία και πάντα υγεία. και όλα τα άλλα είτε εύκολα είτε δύσκολα τα βρίσκουμε.
    καλή χρονιά να έχεις. χρόνια καλύτερα για όλους μας. χρόνια πολλά και καλά! με ό, τι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υγεια ρε φιλε εχεις δικιο, οτι καλυτερο και σε σενα και σ ευχαριστω που ηρθες

      Διαγραφή
  26. Καλή χρονιά να έχεις, πάνω απ'όλα υγεία και αγάπη!!! Ολα τ'άλλα θα έρθουν!!!!
    Και ας μην χάνουμε την αισιοδοξία μας!!!
    Φωτεινή
    http://littletreasureshandmade.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φωτεινη να σαι καλα και ευχαριστω , ευχομαι το καλυτερο και υγεια δε θα βαρεθω να το γραψω

      Διαγραφή
  27. Καλώς σε βρίσκω ασωτάκι και εδώ.
    Είχε πολλές όμορφες στιγμές το 2012 αλλά καμία συγκλονιστική.
    Καλό ερώτημα όμως θέτεις για ανασκόπηση σε βάθος.

    Εύχομαι υγεία, ψυχική δύναμη και ισορροπία στα καλά και στα δύσκολα, γιατί εκεί τρελαίνεται ο άνθρωπος.

    Καλή Χρονιά να έχεις, καλύτερη από αυτή που τελειώνει.
    Θα τα λέμε:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 2013 μαντινάδες για ένα δημιουργικό κι υγιές έτος, Άσωτε. Μόνο υγεία, όπως το είπες. Εγώ θα κρατήσω μιαν υπέροχη γνωριμία που έκανα φέτος - γνώρισα έναν Αυστραλό του οποίου ο παππούς είχε πολεμήσει στον Β' Παγκόσμιο στην Κρήτη, την ιδιαίτερη πατρίδα μου, και ο παππούς του εκτελέστηκε από τους ναζί σε ένα χωριό δίπλα από το δικό μου.. τυχαία η γνωριμία, στην άλλη άκρη του πλανήτη, που έκτοτε μας έχει φέρει πιο κοντά σαν οικογένειες. Μας έκανε πιο ανθρώπους..

    Καλή Πατρίδα! :)*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ωραιο και απιθανο , μαρεσει πολυ! τελικα η ζωη αντιγραφει το σινεμα
      καλη νεα χρονια και υγεια αγαπη

      Διαγραφή
  29. Καλή χρονιά άσωτε εύχομαι να περάσεις υπέροχα και το 2013 να σου φερθεί γλυκά ώστε να έχεις την πιο μαγική χρονιά που θα μπορούσες να φανταστείς. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή