Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

ξέρεις κάτι σκουπίδι?

"ξέρεις κάτι σκουπίδι ..?", έγραψε η Τανια Τσανακλιδου στον Κάψη
έγραψε κάτι ωραίο βεβαια

και συμφωνώ 
αλλα δε μου αρέσει η Τανια , η Τανια
,με τα μαύρα τα φουστάνια να γράφει έτσι..










τελικά η κρίση θα μας κάνει να φάμε ο ένας τον άλλον?
τον Κάψη τον ξέρουμε, 
τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες το ξέρουμε
Πόσα λεφτά βγάζουν ποιοι τα βγάζουν , κι αυτό το ξέρουμε...
Στην Ελλαδίτσα ζούμε όλοι μας
με τον ένα η άλλο τρόπο έχουμε "κλέψει",
 ε σε βλέπω που τα "παίρνεις", έλα μεταξύ μας είμαστε
δε μας ακούει κανείς, ξέρεις ότι έχω δίκιο.
Γιατί και το να αγοράζει από το Νιγηριανό μετανάστη
 - α όχι δε χρησιμοποιώ τη λέξη λαθρομετανάστη θα με πούνε  φασίστα, δεν είναι σικ να λέμε λαθρομετανάστης τη σήμερον ημεραν-
το φτηνό  βρακί η το φορτιστή
κλεψιά είναι
Γιατί το να μην παίρνεις απόδειξη συμφωνώντας χαμηλότερη τιμή , το ίδιο είναι.
Η Μαριζα κωχ που δηλώνει  πιο πολλά από την Αννουλα τη Βισση ,
 αυτό ήταν το αστείο
δηλαδή εκεί γέλασα πολύ.
Όλα αυτά που έγραψε η εφημερίδα τα  ΝΕΑ και ο Κάψης 
είναι  επίσης για μένα αστεία  και κατευθυνόμενα .
Αλλα μη μου πεις ότι και οι καλλιτέχνες
είναι τέρατα εντιμότητας σ αυτη τη χωρα.
Από αλλου ξεκίνησα και αλλου κατέληξα

Δε μου αρέσει μια Τανια Τσανακλιδου
 η  Χάρις Αλεξιου ν ασχολούνται 
μεσα από τα τουητερ με το Κάψη
και να πέφτουν στο επίπεδο μεσημεριανής εκπομπής
Δε μου αρέσει
την προτιμώ έτσι 

29 σχόλια:

  1. δεν θα σε πει κανενας φασιστα αν αποκαλεσεις εναν μεταναστη 'λαθρομεταναστη'. θα σε πει φασιστα αν τον πλακωσεις στο ξυλο!

    εμενα απο τη τσανακλιδου μου αρεσε παντως, ειναι μαγκακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πλακα εκανα γιατι εχει γινει πολυς ντορος για την λεξη
      μαγκακι ειναι καποιος οχι λογω των λεξεων που χρησιμοποιει αλλα λογω της στασης της ζωης του
      και απ αυτη την αποψη ναι ειναι μαγκακι

      Διαγραφή
  2. Έχεις δίκιο... Είναι περίεργο που ασχολούνται μαζί του αλλά αυτό τον καιρό είμαστε όλοι μες στα νεύρα και μάλλον έτοιμοι να εκραγούμε.
    Δεν είδα τα Νέα αλλά στο Τουίτερ είδα το τρολάρισμα από τον Καψή για την Αλεξίου και δεν είμαι σίγουρη οτι είναι δικός του ο λογαριασμός με το αβγό.
    Όχι οτι ο Καψής δε θα μπορούσε να τα έχει πει αλλά νομίζω οτι έγινε ντόρος απ'το τίποτα.
    Ψυχραιμία θέλει αυτό τον καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο καψης το επιβεβαιωσε και ζητησε και καλα συγνωμη αλλα η τσανακλιδου τα πηρε χαχα

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρω γιατί έχει γίνει τελικά εκ των ουκ άνευ να περιλαμβάνει η οργισμένη αντίδραση(όχι πάντα δίκαιη)κάποιων και μια υποτιμητική λέξη προς αυτόν που απευθύνεται. Τελικά αυτή η λέξη γυρίζει, για τη δική λογική πάντα, κατά του .... ξεστομίσαντος την. Και ρίχνει το δικό του επίπεδο και όχι π.χ. του σκουπιδιού. Αυτές είναι λαϊκίστικες εκφράσεις που έχουν δυστυχώς αρκετά μεγάλη κοινή αποδοχή. Γιατί ποιός θα εντυπωσιαζόταν αν η φράση άρχιζε: Η λέξη τιμή..... Το βρώμικη δουλειά πέφτει προς το τέλος και χάνει την ... βαρύτητα της.
    Μακρυγόρησα και να σκεφτείς, ήθελα να γράψω μόνο "Συμφωνώ απόλυτα" και να κλείσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα κανεις και μακρυγορεις

      Διαγραφή
    2. Στο πνεύμα των λόγων της Μαριμάρ και του δικού σου κινείται η σκέψη μου!
      Πάντως, ακριβώς επειδή κι οι καλλιτέχνες είναι θνητοί όπως καθένας μας ίσως τούτο να είναι το ελαφρυντικό τους στα μικροπρεπή.

      Πάντως, την Τάνια την πάω με χίλια μου αρέσει σε γενικές γραμμές η ματιά της στα πράγματα.

      Πάμε να ξορκίσουμε το βροχερό καιρό (καταιγίδες σημειώνονται εδώ!) με ένα τραγούδι (ελληνοποίηση από το ομότιτλο της Πιαφ) που με συνεπαίρνει σαν ένα πελώριο κύμα από εκείνα του Αγιάννη στο Πήλιο.

      Καλό Βράδυ Άσωτε!

      Διαγραφή
  4. κι εμένα με στεναχώρησε. Οχι η Αλεξίου. Εχω μάθει διάφορα και δεν εκτιμώ τόσο τον χαρακτήρα της. Αλλά η Τάνια δεν ήθελα......!

    Κι όμως..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδες αλλα τελικα ολοι ειμαστε ανθρωποι
      απλα δεν ηθελα η τσανακλιδου να καθεται να γραφει στο τουητερ τωρα, ολα αυτα
      την ηθελα μαγκακι αλλιως

      Διαγραφή
  5. Πρέπει οι καλλιτέχνες να έχουν άποψη, επιβάλλεται. Κάποιες φορές όμως το κάνουν με "λάθος" τρόπο. Και εμείς απλά.. ξενερώνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολοι επιβαλλεται να εοχυμε αποψη ποσο μαλλον αυτοι που "ποιουν ηθος" με τη τεχνη τους

      Διαγραφή
  6. κι εγώ έτσι την προτιμώ...καταπληκτική φωνή, γλυκιά και άμεση!!!
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε Ασωτε, ούτε εμένα μου αρέσει να μιλάει κανείς έτσι, αλλά δεν μου αρέσει επίσης και η φοροδιαφυγή.
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καμιά φορά, αυτά που "δεν" λες αξίζουν περισσότερα απ' όλα όσα έχεις πει. Ο Καψής μετάνοιωσε για όσα είπε και ζήτησε συγνώμη (όχι ειλικρινή κατά τη γνώμη μου). Αύριο ίσως να κάνει το ίδιο και η Τσανακλίδου... τουλάχιστον αυτό περιμένω από μια τραγουδίστρια με ήθος.
    Όπως και να έχει όμως, πάντα θα ακούμε τα τραγούδια της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στην Ελλάδα ζούμε!Και τον Καψή τον ξέρουμε και την Τσανακλίδου και το Νεοέλληνα.

    Το ζήτημα είναι καθαρά προσωπικό,νομίζω.Αυτά τα «σου 'πα-μου 'πες» μέσω Twitter ποτέ δεν τα κατάλαβα.Όταν νιώθεις θιγμένος,πιάνεις τον άλλον από κοντά -ή εκτός διαδικτύου,έστω- και το λύνετε.Διάλογος,για όνομα του Θεού!Ωστόσο,αυτή της η κίνηση δεν μειώνει την αξία της ως καλλιτέχνης.Εννοείται!

    Καλό βράδυ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για όλα φταίει ο Πλούταρχος. Που δήλωσε τα μύρια που βγάζει και τους χάλασε την πιάτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απλά άνθρωποι είναι... όλα να τα περιμένεις...από όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμένα πάντως με φτιάχνει το βρισίδι και το ξεφτίλισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ με τον Άπο, το σκουπίδι είναι ο Πλούταρχος , ο Κιάμος και ο Βέρτης που μας πέταξαν ανερυθρίαστα στα μούτρα τα ευρά τους. Η Τάνια όντως ξεσπάθωσε (ατυχώς), αλλά της συγχωρείς να είναι πάντα ο εαυτός της (αγαπάμε). Χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. έχεις δίκιο..κι εγώ έτσι την προτιμώ..
    όμορφο...καλό βράδυ να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή