Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

εχεις...ποστ!



Το πιο πληκτικό και άχαρο ειναι να κάθεσαι να μετράς και να προσθέτεις τις αποδείξεις της προηγούμενης χρονιάς για την φορολογική σου δήλωση.
Εκεί μέσα στη χαρτουρα μεγάλων και μικρών αποδειξεων,τσαλακωμενων, με σβησμένο μελανι από το καιρο,ειδα τις στιγμές μας...
Ευτυχώς που δεν μετράμε και τις αποδείξεις από παραγγελίες στο εξωτερικό η αγορές, ο λογιστής θα χε σκισει τα πτυχία του...
Κλείσαμε δυο μισ' χρόνια από κείνο το απόγευμα στο Φλοραλ των Εξαρχείων?
Ποσά φαγοπότια μαζι? είμαστε και φαγάνα τ άτιμα.
Πόσες βόλτες και πόσα σινεμά...?
Ταξίδια  και χιλιόμετρα στην εθνική
Βουνά θάλασσες και ήπειροι, μαζι
Κείνο το βράδυ με την αλλεργία που έτρεχα να βρω διανυκτέρευαν φαρμακείο, το θυμάσαι?
 Για να μη γράψω τ αλλά τα σοβαρά,
 ξουτ στα Όρη στα αγρια βουνά
Μωρό μου, ναι εδω στου δρόμου τα μισά που λέει και το τραγούδι , μπορώ να το νιώσω να το ξερω, ΕΣΥ είσαι που έψαχνα
Σε μια εποχή που άνθρωποι πηδανε από τα μπαλκόνια από απελπισία, κοιμούνται στο δρόμο, κλέβουν και σκοτώνουν για λίγα ευρώ, εμείς σε μια γειτονια χωρίς κανένα ελληνικο,μαθαμε πολύ καλά,
οτι σπίτι δεν ειναι  το εμβαδόν και τα έπιπλα, αλλά η αγάπη.

Νεα υορκη

ενα απλο λιτο πρωινο

στο μετρο..  ΝοΝοΝο!

φεγγαρι τζιν τονικ και ξαπλωστα
Και σ ευχαριστω που με αντεχεις

49 σχόλια:

  1. Όμορφο. :)

    Υ.Γ.:Την φωτογραφία με το φτωχό αυτό πρωινό δεν έπρεπε να τη βάλεις.Πεινάμε εδώ πέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο ειναι κατι κανονικο απλο για πρωινο χαχα! καλημερα
      κι εσυ εχεις ωραιο μπλογκ και προτρεπω να σε διαβασουν

      Διαγραφή
    2. Ωωωωω,καλοσύνη σου και σ' ευχαριστώ! :)

      Κάθε ευτυχία σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  2. αγαπημένοι και ευτυχισμένοι να είσαστε και πάντα μαζί σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχα! και νεα υορκη τωρα εξηγειται η εμμονη σου να μην ψηφισεις συριζα, αν ψηφιζες θα πηγαινες λισαβονα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υιέ μου θαυμάζω τη σκέψη σου!
    Κάθε χαρτάκι μια ιστορία... πόσο σοφός μπορεί να είσαι;
    Φιλώ σε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οταν η γιαγια (και καλα) αντιγονατα τετοια ο ασωτος κατουριεται απο χαρα χεχε!
      σε λατρευω
      αλλα μεταξυ μας εσυ εισαι η σοφη και το ξερεις

      Διαγραφή
  5. μα εχω παει λισαβονα και μαλιστα ειναι η αγαπημενη μου πολη, στην οποια θα ζουσα και ανετα μετα το παρισι!
    οσο για το συριζα δεν εχω εμμονη μονο υπομονη χαχαχα! και μου την εξαντλει μολις παω να ζεσταθω θα ψηφισω ο σταμουλης ολο και καποια μαλακια πεταει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειν ωραια η αγαπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. βλεπω αφησες Σαρρη
    και οταν ολα γυρω Ρει,συ
    πηγαινεις στο νησι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ώπα! Να και τ΄αγαπησιάρικα.
    Σπίτι είναι, όπου αγαπάς, αγαπιέσαι και ...καλοτρώς!
    Καλή σας συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ!μωρε,δεν μας έβαζες και λίγες ακόμα να ταξιδέψουμε κι εμείς μαζί σας...στα μισά της διαδρομής μας άφησες,χιχιχι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εχω τοσες πολλες
    ξεχασα να βαλω σαντορινη τουρκια, υδρα αιγινα κατσικοωρια λιμνες ασε ασε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να ζήσετε λοιπόν! στα καλύτερα και στα ομορφότερα!
    αααα θέλω κι εγώ νιου γιορκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω θελω ξανα και ξανα, μακαρι να ζουσα μονιμα εκει

      Διαγραφή
  12. Άσωτε οπου χαρά και ευτυχία εκεί είναι και το σπίτι μας, η φωλιά μας,να είστε πάντα μαζί, όμορφα και αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mμμμ λιτοδίαιτο σε κόβω... :)
    Oπου η αγάπη μας εκεί το σπίτι μας και η "φωλιά" μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λιτοδιαιτο δε λες τιποτα χαχα! μη δω φαι εγω , εχω το συνδρομο της κατοχης το τρωω ολο

      Διαγραφή
  14. Πολύ χαιρομαι για σένα. Που σε άντεξε άνθρωπος 2.5 χρόνια. Εισαι τυχερός και είναι τυχερός που σε έχει.

    Πολύ αγαπη σας ευχομαι. Πολυ ομως

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλι κι απο μενα κουλιτα! το ξερω οτι το ευχεσαι απο καρδιας και εγω το ευχομαι για σενα

      Διαγραφή
  15. Κι εμείς ευχαριστούμε που σε κρατάει χαρούμενο κι ευτυχισμένο αλλιώς βάλε με το νού σου τι καταθλιπτικές αναρτήσεις θα μας έκανες.

    Μωρό ΤΟΥ σ'ευχαριστούμε που τον αντέχεις γιατί εμείς τα φτάσαμε τα όρια σιγά σιγά χα χα χα

    Φιλιά ασωτάκι Σ'ΑΓΑΠΑΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα θα σας ειχα ταραξει στα αντιπακιστανικα ποστ χαχα και στη μιζερια της πολης, οχι οτι δε το κανα και αυτο

      Διαγραφή
    2. Ερωτααααα, βόηθα! Θα μας πεθάνει τούτος.

      Φιλιά και στους δυό σας.

      ΥΓ Μη μου πεις ότι άφησες τον έρωτα στην Αθήνα τώρα που είσαι στο νησί γιατί θα σε μπουφλήσω.

      Διαγραφή
  16. Τι ρομαντικό!!!!
    Πόσο όμορφο είναι να σου γράφουν τόσο όμορφα λόγια αγάπης...
    Να είσαστε ευτυχισμένοι και πάντα αγαπημένοι, ασωτούλη μου!
    Το εύχομαι με όλη μου την καρδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μεγαλο χαμογελο μολις το διαβασα..

    'if i could spend the rest of my life with my people, i would do it over and over again..'

    http://www.youtube.com/watch?v=X572Mp_r46E

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι άσωτος θα ήσουν αν δεν έτρωγες ένα τέτοιο πρωινό! Τώρα εδώ που τα λέμε, ούτε που σε πιάνει αν είσαι ερωτευμένος;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μιλας για τη νεα υορκη τωρα που εχουν "φουγαρα" παντου χαχαχα, αλλα μενουν παντα εκει, δε σαλπαρουν

      Διαγραφή
  20. Είδες παιδί μου η εφορία...Κατά βάθος για εμάς και τις αναμνήσεις μας νοιάζεται...Φτού σας και ξαναφτού σας να μη σας μιατιάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα ναι οπως και οι εκτακτες εισφορες, για να μη κανουμε πολυ κλαμπινγκ και να καθομαστε μεσα στο σπιτι

      Διαγραφή
  21. Αχ, τι ωραία που συνέδεσες τις αποδείξεις με την.....αγάπη!
    Με έκανες να αγαπήσω τις.....αποδείξεις!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι χριστιν το εχω αυτο απο μικρος, βλεπω τα θεματα αλλιως

      Διαγραφή
  22. Τί όμορφα που γράφεις!!!
    Από τις αποδείξεις στην Νέα Υόρκη!!! Πόσο θα ήθελα να πάω εκεί...!!! Ίσως στο μέλλον!
    Ας μας έβαζες λίγες φωτογραφίες ακόμα από εκεί!!!

    "σπίτι δεν ειναι το εμβαδόν και τα έπιπλα, αλλά η αγάπη"... απλά τέλειο!!!!

    Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είχα βάλει παληιοτερα όταν πήγα , να σαι καλα ειρηνη ευχαριστώ καλώς σε βρήκα και εγώ έρχομαι να σε διαβάσω

      Διαγραφή
  23. Ήρωας λέμε, ήρωας!!!
    Άγαλμα να του κάμεις, εικόνισμα!!!
    Πάντα τέτοια βρε, τις χρειαζόμαστε αυτές τις χαρούμενες στιγμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παύλε απόψε θα σε ακούσω βρέξει χιονίσει
      στο πιο αμαρτωλό ραδιόφωνο της πολης

      Διαγραφή
  24. ""...σπίτι δεν ειναι το εμβαδόν και τα έπιπλα, αλλά η αγάπη."
    ΣΟΦΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!!!!
    Από τούτη τη στιγμή κοσμεί το sidebar ("EΙΠΑΝ") του μπλογκ μου.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άσχετο, αλλά στο Floral παίζει και να κάνουν διαγωνισμό για τον πιο αχώνευτο/η σερβιτόρο/α!!

    Σας εύχομαι πολλές όμορφες στιγμές μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ μεγάλη κουβέντα!!!! "σπίτι δεν ειναι το εμβαδόν και τα έπιπλα, αλλά η αγάπη"!!!!

    Μπράβο ρε άσωτε...πολύ σας χαίρομαι ρε αγόρι μου! Έτσι να συνεχίσετε!!!

    Καλό απογευματάκι να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τυχερός ο ανθρωπος των Εξαρχείων , εγω δεν σε συνάντησα ποτε ξανά μονο κείνη τη φορά που τα ματια σου κοίταξαν βαθιά τ δικά μου...
    Ομορφη η αγάπη , ετσι μου παν δεν ξέρω εχω καιρό να ....Να σε αντέχοχυν και να αντέχεις . Να αγαπάς και να αγαπιέσαι . Και το βράδυ τα σώματα και ψυχες να γίνονται ένα .
    Μη σταματήσεις ποτέ να κοιτάς βαθιά μεσα στα μάτια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή