Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

καλο μηνα με ...χαδακι


Κασετίνα - For the Love of Javier (Χαδάκι) from Kasetina on Vimeo.



Καλο μηνα  παιδι και να βάλεις  το Μάρτη  , μη ψαρώνεις που έχει σύννεφα  και χιονόνερα , σου έχω αποκλειστική πληροφορία, πίσω από τα σύννεφα υπάρχει πάντα ο θεραπευτής ηλιος και θα ρθει για τα καλα, για πολλές ηλιοθεραπειες.
Εγώ πάντως για Καλο και για κακό έβαλα Μάρτη μη με κάψει ο ηλιος.
Το πειραγμένο  τραγούδι είναι από μια σειρά τραγουδιών που έχει "πειράξει" με πολύ τρυφερή διάθεση ο filtig και η παρέα του.διάβασε την ιστορία της κασεττινας εδώ
Είναι αγαπημένα ποπ τραγούδια  από  Αλεξία, Βοσσου, Αρβανίτη, Kορκολη,Ρακιτζη ,Αρλετα ,Καλλιρη and more που διασκευαστηκαν και έχουν γινει ένα ωραιο  soundtrack   για τα βραδια της ανοιξης που έρχονται.


39 σχόλια:

  1. Καλο μηνα ξαδελφάκι μου ...με χαδάκι!!!!

    καλά...εκεί που θα πας θα σε κάψει ο ήλιος
    δεν το γλυτώνεις!!!ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πω πω τι μου θύμισες με το Μάρτη... μου έμπλεκαν βραχιολάκια οι γιαγιάδες μου.

    καλό μήνα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και καλό μήνα!!
    Οπως τα λες τα'λεγα και γω...
    Ο ήλιος είναι σταθερή αξία... πάντα υπάρχει πίσω απ'τα σύννεφα ακόμη κι αν εμείς δεν τον βλέπουμε...
    Να περνάς όμορφα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Άσωτε με τα υπέροχα ωραία σου! Τι ωραία δουλειά, δροσερή, γεμάτη ζωή για τα βράδια της άνοιξης που έρχονται...

    Ήδη κατέβασα την κασέτα (περίεργο ακούστηκε αυτό!) ήδη την αντέγραψα με σκοπό να τη χαρίσω...

    Και γιατί όχι, θα βάλω το Μάρτη στον καρπό του χεριού μου και θα βγω να περπατήσω στη λιακάδα της σημερινής μέρας!

    Καλό Μήνα Άσωτε!
    Ωραίο δωράκι μου έκανες! ευχαριστώ σε!

    Φιλώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα υιέ μου αγαπημένε!
    Το βραχιολάκι το έβαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα άσωτε:)πρέπει να θυμηθώ πως φτιάχνουνε το 'μάρτη' που μου έβαζε στο χέρι η γιαγιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό Μήνα άσωτε!! Φόρεσα και εγώ το μάρτη μου!! Αλίμονο! Μη με κάψει ο ήλιος! Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "πίσω από τα σύννεφα υπάρχει πάντα ο θεραπευτής ηλιος και θα ρθει για τα καλα, για πολλές ηλιοθεραπειες". Πόσο όμορφο και πόσο σωστό.. Καλό μήνα και Καλές μας ηλιοθεραπείες λοιπόν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με ή χωρίς Μάρτη στο χέρι, σου εύχομαι καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΟ μας ΜΗΝΑ Άσωτεεεεεεε!!

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό Μήνα
    Όσον αφορά τον Μάρτη, θα βάλω βρακάκι σε λευκό και κόκκινο για να μην ξανακαεί ο κώλος μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ ΘΕΛΩ να με κάψει ο ήλιος... Καιρός είναι πια!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ ElenaG θα με καψει θα με καβουρδισει αστα αστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μανα εγω ποτε δε ξεχναω τη γιαγια μου,ειναι σταθερη αξια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σειριε ετσι εκανα και εγω το ακουσα και το εχω και παιζει μονιμα στο αιποντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιαγια ημουν σιγουρος !! φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σερενατα αρχισε και θα το θυμηθεις ειναι μεσα μας γραμενα αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. PrInCeSS χαιρομαι που σαρεσει φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ben Provi και καλα θα κανεις αν και μενα το φορτε μου ειναι το μαυρο και το κοκκινο, κανει καλο στα τσακρα αμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλο μηνα ντε!
    εγω φοραω μονιμα ενα μαυροκοκκινο βραχιολακι, πιανει? :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να μας κάψει, θέλω να ζεσταθεί η καρδούλα μας απ όλα τα κακά που μας χουν βρει,και τα καιρικά...
    Καλό μήνα άσωτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θέλω να ευχηθώ κάτι για το νέο μήνα, αλλά τι;;;Θα το βρω...Προς το τέλος του μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ασωτακι μου καλο μας μηνα αλλα (συγνωμη) δεν εχω καλά νέα. Και Φλεβαρης βγήκε θλιμενος και ο Μαρτης έτσι μπαινει...(στο blog μου)

    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλό μήνα, καλό και υπέροχο Μάρτη, κάπου εκεί είναι και ο ήλιος και θα μας έρθει...

    Ερώτηση
    Με το καινούριο σύστημα των σχολίων πως μπορεί κανείς να παρακολουθεί μέσω mail που χτυπιέμαι 3 μέρες και δεν το βρίσκω ο ξανθός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τσιντζερ δυστυχως ετσι ειναι η ζωη...δυστυχως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. νικατσου να ευχηθεις να δουλεψουμε πολυ φετο, ξερεις τι εννοω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φανη ναι πιανει πιανει πιανει χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. φουλη ετσι να καουμε να ζεσταθουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλό μήνα!

    άνοιξη ακούω και άνοιξη δε βλέπω.
    έχει παγώσει ο κώλος μου με τόσο χιόνι! λίγο ακόμα και θα φτύνω παγάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και σε ποιόν δεν αρέσουν τα χαδάκια!
    Ευχαριστούμε...για το χαδιάρικο τραγούδι!

    Καλή άνοιξη, να ζεσταθούν οι καρδούλες μας!

    ΑΦιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή