Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

τ απροσδοκητα ταπερ ( μητερα αυτη αυτη η αγνωστος)


η  ελληνιδα ηρωίδα-μάνα ειναι ετοιμοπόλεμη, 
έχει πάντα ένα ταπερ κει που δε το περιμένεις
και ξέρεις  τι  δύναμη έχουν τα ταπερ της μάνας ε?

καταρχάς δεν ειναι απλά ταπερ, 
είμαι σίγουρος οτι όλες οι ελληνίδες μανάδες
έχουν ένα μαγικό ξόρκι που πιάνει πάντα , 
και το χρησιμοποιούν όταν ετοιμάζουν τα ταπερ για το γιο.
Όταν τρως απ αυτά τα ταπερ 
πείθεσαι οτι έχεις την καλύτερη μανα του κόσμου
Άσε που, οτι και να χει μέσα, 
η γεύση του  δε συγκρίνεται με κανένα πιάτο ταβέρνας,
φίλης, γκόμενας, γκόμενου.
 Έτσι την πάτησα και σημερα , 
λέω ας περάσω να της πω ένα γεια
και να τη μαλώσω γλυκά που όλο γκρινιάζει
πως την πονά το ένα 
την πονά το άλλο,
έχω αυτό, έχω το αλλο
ποτε θα παντρευτείς και τέτοια
Η ατάκα "ποτέ θα παντρευτείς" να φτιάξεις το μέλλον σου"
, ειναι κλασσική 2 φόρες τη εβδομάδα στάνταρ.
Μανα δε θέλω να φτιάξω το μέλλον μου
θέλω να φτιάξω το παρελθόν μου,
όταν το βάλω σε τάξη θα  χω φτιάξει παρόν 
για το μέλλον βλέπουμε.
                                 α!!! και μανα? τα μπιφτεκια αυτα ειναι αξεπεραστα!

.....και οποτε ακουει Τζενη Βανου
μονολογει
   τετοιες φωνες δεν βγαινουν ξανα ....

37 σχόλια:

  1. Λες να κάνουμε τα ίδια στο μέλλον, αν φτιάξουμε το μέλλον μας?? ;))
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να την χαίρεσαι τη μανούλα...ξέρεις τι καράβια έχουν φύγει γεμάτα τάπερ!!!
    φιλιά πολλά άσωτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μονο σίγουρο ασωτε μου είναι πως κανένας δεν πρόκειται να σε αγαπήσει όπως αυτήν...και κανένας δεν θα σε καμαρώσει σαν αυτή...άσε τις γκρίνιες της...είναι ο τρόπος της να σου πει ποσο σε αγαπά
    και σε αγαπά γι αυτό που είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρωί πρωί τα ίδια είχα κι εγώ. Δεν αντέχω αυτή την γκρίνια για γάμο κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. e ai-sixtir ti soi aswtos eise?
    me sygkinises tin fititria
    kala e eimai i moni blogger pou ksehasa to kodiko mu kai de mporousa na mpo
    kai mu to leges esy, bale ena efkolo
    oso gia tis mamades nai exeis apolito dikio, ta kanei kai ston aderfouli mu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΟΥΛΗ μου θυμισες το κλωτσοσκουφι τωρα που πηγαινε α(φ)στραλια , με το ταπερ γεματο κεφτεδακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ElenaG με τον ωραιο τιτλο ισοτολογιου, ναι ξερει αυτη πιο πολλα απο μενα , με ξερει απο μικρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ασωτούλη, τα τάπερ της ελληνίδας μάνας θα εξαφανιστούν μονάχα όταν εκείνες δε θα υπάρχουν στις ζωές μας! Κι έχω την αίσθηση ότι εκείνο το κενό που θα αφήσουν δε θα καλύπτεται με κάτι... ίσως γιατί τα τάπερ αυτά εκτός από φαγητό περιέχουν και άπειρη αγάπη!

    * Κοίτα σύπμτωηση! Η μάνα μου κάθε φορά που ακούσει Μοσχολιού, μονολογεί "Αρε Βίκυ... έφυγες νωρίς!"

    Το δικό μου αγαπημένο από τη Μοσχολιού

    http://www.youtube.com/watch?v=_9UFKCHx4LI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ δεν έχω μόνο της μάνας τα τάπερ, έχω και της αδελφής μου (την γκρίνια για γάμο ευτυχώς την έχουν σταματήσει από καιρό, νωρίτερα η αδελφή μου, αργότερα η μητέρα μου). Και μιας και το 'πες πάω να τα συγκεντρώσω όλα τα άδεια για να τους τα επιστρέψω, γιατί γι αυτό γκρινιάζουν συνεχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Seirios ειδες τελικα οτι οι ελληνιδες μανες ειναι μια αητητη ρατσα
    α ρε βικυ οντως εφυγες νωρις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. turigr αστα και γω πρεπει να τα επιστρεψω κι ολο χανω τα καπακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έχω πια καταλήξει ότι κάποια στιγμή στην ζωή τους, όταν είμαστε ακόμα μωρά, πάνε σε κάποιο μυστικό σχολείο όπου μαθαίνουν να λένε όλες τις ίδιες ατάκες και να φέρονται το ίδιο. Δεν έχει σημασία αν είναι Θεσσαλονικιά ή Αθηναία, η Ελληνίδα μάνα ανήκει σε μια ξεχωριστή κατηγορία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το τάπερ όταν σπουδάζαμε μας το βάζανε αποβραδίς στο λεωφορείο ασυνόδευτο, και πηγαίναμε να το πάρουμε το πρωϊ, μας τρέχανε τα σάλια λες και περιμέναμε δεν ξέρω κι εγώ τι. Στάνταρ κι εμείς τα ίδια θα κάνουμε. Αφού το κάνουν όλες οι μαμάδες, δεν τη γλιτώνουμε.
    Κι εμένα τρώγονται να με αποκαταστήσουν. Και άντε να τους εξηγήσεις τώρα ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δυστυχως η αληθεια ειναι οτι πολλες φορες ο γαμος δεν φτιαχνει το μελλον αλλα το καταστρεφει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αφού ΤΗΝ ατάκα την ακούς μόνο δύο φορές την εβδομάδα, πάλι καλά. Τυχερός είσαι. Επίσης, τυχερός είσαι που είσαι γιος γιατί αν ήσουν κόρη θα συμπλήρωνε δεύτερη ατάκα στην ατάκα "Δεν θα γίνεις μάνα; Τότε θα καταλάβεις!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. vassiliostales ετσι οπως τα λες!
    ειναι αλλη ρατσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ephemeron μπορει και να το φτιαχνει αν εισαι στρεητ και εχεις βρει τη γυναικα της ζωης σου , μην ειμαστε απολυτοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σκέφτηκα να της πω την αλήθεια για την υγεία μου, μπας και βρω την ησυχία μου.
    Από την άλλη την φαντάζομαι πως θα πέσει ξερή τ'ανάσκελα.
    Ρε τι τραβάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. για τα μπιφτέκια της Μάνας δεν ξέρω, αλλά για την Τζένη Βάνου έχει δίκιο. Καλημέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το τάπερ ως αξία, δεν το έζησα ποτέ... Μου αρέσει όμως να διαβάζω ιστορίες και να ζηλεύω (καλοπροαίρετα) όσους το έζησαν ή το ζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτά τα τάπερ, είναι σαν το τσαντάκι του Σπορτ Μπίλι... (δεν ξέρω την ηλικία σου, αλλά φαντάζομαι οτι τον ξέρεις :-)).... πάντα περιέχουν ωραία και θαυμαστά πράγματα.... και μπορεί να έχουν οτιδήποτε μέσα.

    Έχουν σώσει υπολήψεις... πολλές φορές. Φοιτητής να δεις....

    Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελληνίδα μάνα: Ράτσα αήττητη, δεν κωλλώνουν σχεδόν ποτέ ούτε 4x4 να ήταν. Επιμονή ικανή να σκάσει 40 γαϊδούρια για να πετύχουν αυτό που θένε. Μοναδικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δυστυχως απο ολα τα στρεϊτ ζευγαρια που γνωριζω, και στην Ελλαδα και στην Αμερικη, σχεδον κανενα δεν ζει "βιο ανθοσπαρτο" Ολα εχουν τα προβληματα τους και τα περισσοτερα ζευγαρια δεν χωριζουν για λογους ασφαλειας, για οικονομικους λογους. Η εικονα που δειχνουν τα πιο πολλα ζευγαρια ειναι τιποτα αλλο παρα μια ωραια βιτρινα. Η ιδεα που εχουν πολλοι gay οτι "αν ημουν παντρεμενος με παιδια ισως να ημουν ευτυχισμενος" ειναι απλα μια ιδεα και τιποτα περισσοτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η δικιά μου μανούλα δεν μου δίνει ταπεράκια γτ την προλαβαινω εγω (συνηθως ανταλλάσουμε πιτες !-μενουμε αρκετα κοντα).
    Πριν "αποκατασταθω" είχε το θεματακι ποσο καιρο θα εχω ετσι το κοριτσι και μετα απο αυτο την βλεπω οτι θελει να αρχισει το παραμυθι "εγω ποτε θα γινω γιαγια;" αλλα ας οψονται τα διαφορα που μας εχουν αποσυντονισει και το καθυστερει .
    Ενω ελεγε οτι θα ηταν σωστη με τις κοπελες των γιων(επειδη αυτη ειχε σκυλα πεθερα) της βγαινει λιγακι ο ρατανπλαν και λεει διαφορα του στυλ οτι δε μας προσεχουν και τετοια ,τα οποια μαζευει γιατι προσκουουν πανω σε τειχος.
    Τα μπιφτεκια τα πετυχαινει και η δικια μου και οι αγαπημενες της φωνες ακομα ζουν ευτυχως!
    Με τη μαμα του κοριτσιου εχουμε θεμα με τα ταπερ γτ οποτε θα μας καλεσει για φαγητο δε θα μαγειρεψει για 3 ή 5 αλλα για ενα συνταγμα πεζικου και επειδη δε θα μπορεσει μετα να τα καταναλωσει τροφοδοτει τα παιδια με φαι 2 ημερων(και αυτη φτιαχνει καλυτερα μπιφτεκια απο μενα!) και παντα απο τα σπιτια των δικων μας δε φευγουμε με αδεια χερια -παντα κατι θα εχουν να μας δωσουν.
    Ξερεις ποσο τρεμω την μερα που ολα αυτα θα γινουν αναμνησεις;
    Ξερεις πόσο φοβάμαι οτι δεν τους δινουμε ολα οσα μπορουμε;
    Ψαχνω τον τροπο να της πω (της μητερας μου) οτι παροτι ειναι η πιο τρελη και απιστευτη μανα του πλανητη εγω την αγαπαω ...και δε τον βρισκω...μονο το δειχνω...νομιζω οτι δε της φτανει...πρεπει να προσπαθησω περισσότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Evil Chef καποια μερα θα γινουν αναμνησεις και να σαι σιγουρος ποτε δε θα σαι ετοιμος γιαυτο δυστυχως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. vassiliostales ναι παιδι μου αλλη ρατσα δε το συζηταμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λαγωνικό και λιγα γαιδουρια ειπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Tommy σπορτ μπολυ , γουι λαβ σπορ μπιλυ
    αν εχουν σωσει υποληψεις ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. εφεμερον ολα ειναι μια ιδεα, μηπως και η απιστευτη μοναξια του γκεη η στρεητ στα 66 οταν δεν ειναι πια επιθυμητος δεν ειναι μια ιδεα? μια κακη ιδεα κιολας για την χωρα αυτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ααααχ τι περνάτε κι εσείς τα γιοκαρίνια. Αλλά να σου πω το μυστικό? Κι εμάς τις κόρες μας χαλάνε. Ισως να μην είναι τόσο κλασσική περίπτωση όσο η δική σας. Αλλά παίρνουμε τη μερίδα μας. Ειδικά εμείς τα ....... μοναχοπαίδια. 40τόσα χρόνια η μανούλα μου, φρόντιζε να ζω σ'ενα σπίτι πεντακάθαρο κι αστραφτερό (δεν ήταν καλή μαγείρισσα κι έτσι εξισορροπούσε την κατάσταση με την σούπερ-καθαριότητα).

    Αποτέλεσμα?

    Μόλις αναγκάστηκα ν΄αναλλάβω εγώ, κατέστρεψα τη μέση μου σε χρόνο μηδέν. Το σπίτι δεν είναι ποτέ τόσο καθαρό όσο με κακόμαθε να θέλω. Κι έτσι μου....λείπει πάντα. Και γιά πολλούς άλλους λόγους βέβαια.

    Ααααχ εσείς Ελληνίδες μανούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. η κουβεντα με τα ταπερ νομιζω ξεπρναει τις δυναμεις μου. Την κουβεντα ''ποσα ταπερ μπορει να χρειαζεται δηλαδη ενα σπιτι?'' την εχω κανει εκατομμυρια φορες . Σε ολατα χρωματα,μεγεθη,βαθη .. Ειναι κατι σαν εθισμος για τις μαναδες. Απαξ και παρεις το πρωτο, δεν σταματας ποτε. Ασε που 800 προιοντα δινουν δωρο ταπερ, οποτε εχουν και αυτη τη δικαιολογια. Και να προσθεσω οτι ταπερ δεν ειναι μονο το συμβατικο, αλλα μπορει να γινει και ενα εκπληκτικο καλαθακι απο οικογενειακο γιαουρτι ή ενα χαριτωμενο ταπερακι απο μελιτζανοσαλατα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγώ πάντως τα τάπερ τα έχω απαγορεύσει, διότι περιέχουν περισσότερο ερωτήσεις παρά φαγητό. Μήπως είναι μέθοδος ανάκρισης τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή