Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

μαλβινα...εσυ γλιτωσες

“Εγώ γλίτωσα και δεν είμαι πλέον σαν κι εσάς.
Και χόρτασα.
Και λεφτά. Και οικογένεια κι αγάπη.
Κυρίως αγάπη.
Στο μέτωπο αγγίγματα-φιλιά. Και πλάι στα χείλη.
Εγώ, που μέχρι πέρυσι,
αν με άγγιζες ακόμα και εξ αποστάσεως,
ούρλιαζα “πίσω μου σ έχω σατανά”.
Εγώ χόρτασα.
Ένα χειμώνα αγάπη.
Μια άνοιξη ελπίδα.
Κι ένα καλοκαίρι προοπτική.
Ολόκληρο προοπτικές.
Εγώ, η ξεγραμμένη.
Χρειάστηκε να ξεγραφτώ για να μπορέσω
και να συμμορφωθώ
και να αγαπήσω
και να αγγίξω
και να ανταποδώσω
και τα πάντα.
Εγώ.
Όχι πια ορφανή.
Γεμάτη. Επαρκής. Μισοσίγουρη.
Και “ωραία”, όπως με ήθελα.
Με μακριά μαλλιά.
Να ερεθίζουν ώμους και πλάτη.” 


Η Μαλβίνα Κάραλη (πραγματικό όνομα Μαρία-Ελένη Σακκά), 3 Φεβρουαρίου 1952 - 7 Ιουνίου 2002) ήταν ελληνίδα συγγραφέας, σεναριογράφος, δημοσιογράφος και τηλεοπτική παρουσιάστρια. Γεννήθηκε στον Πειραιά και καταγόταν από τα Ψαρά της Χίου και τη Θράκη
 γραφει το wikipedia 
αλλα εγω ξερω πως  δε μπορεις να περιγραψεις τη Μαλβινα  με λεξεις...
ισως να μπορεις να την "φωτογραφισεις" με μια μουσικη  του Χατζιδακη αλλα δε μπορω αυτη τη στιγμη να νιωσω πιο της παει πιο πολυ..
και δε ξερω αν ειμαι ικανος κιολας, ειμαι απλα ενας απο τους  "μαθητες" της ισως απο τους πιο κακους 
αλλα σιγουρα μεγαλος θαυμαστης.

20 σχόλια:

  1. Θα έλεγα ότι της πάει το αερικό, του Μάνου. Ίσως γιατί αερικό και ξωτικό την φώναζαν την δεκαετία του 70, στην Χαλκίδα που την συνάντησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι μόνο να μπορέσω κάποτε να νιώσω τα λόγια που γράφει αυτό το άψυχο χαρτί,λόγια τόσο ζεστά και ζωντανά!!!
    καλημέρα άσωτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λείπει η ατίθαση.. η επαναστάτρια..
    δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψεις μια γυναίκα μάγισσα....
    Μαθήτρια τη θυμάμαι εκεί στον φαρδύ δρόμο στον Πειραιά........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι κρίμα και πόσο λείπει αλήθεια. Να πάρει η ευχή τέτοιοι άνθρωποι έφυγαν νωρίς. Σήμερα είμαστε φτωχοί σε πνεύμα και καταχρεωμένοι σε χρήμα.
    Εξαιρετική και επίκαιρη επιλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. *snif*
    Μαλβινάκι μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απ τους λίγους ανθρώπους που οι Έλληνες συμφώνησαν, αξέχαστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περασαν 9 χρονια....
    Σαν ψεμα το ακουσα εκείνη την μερα παρεα με το Χρηστο στο ραδιοφωνο στη δουλειά.
    Σωπάσαμε ,δεν είπαμε μεχρι να φυγουμε τίποτα.
    Την ωρα που αλλάζαμε είπε "Νιωθω οτι χαθηκε η αδελφή μου...μπα, κοιτα να δεις που ψέμματα είναι..."
    Η αδελφή που θα θέλαμε πολλοί απο εμας ,η κολλητή ,η τρελή-επαναστάτρια φίλη δεν χαθηκε για οσους την αγαπησαν και την αγαπουν ειλικρινά.
    Το σωμα της δεν κυκλοφορει αναμεσά μας μονάχα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καποιές απουσίες, καταφερνουν μοναδικά να ειναι οι πιο δυνατές παρουσίες και μαθήματα για ζωή, σε περιβάλλον που ευδοκιμούν ολα αυτα τα τσίτάκια τα δευτερα μιας σκέψης για ενα φτηνιαρικο βόλεμα.
    Καποιές απουσίες ειναι σα φάροι που δείχνουν το σωστό, σε λιμανια που εχασαν τα σημαδια τους και οι ναυτικοι πια δεν μπορουν να τα εντοπίσουν.
    Καποιές απουσίες, οσο περνουν τα δρόνια, περνουν τη σωστη θέση στη ζυγαρια των αξιών, καταργουν τους δείκτες, ακυρώνουν τις θεωρίες και ειναι η πιο σπανια κι ακριβη κληρονομιά μας.
    Αρκει η μνημη μας να ειναι εκει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεμένη Μαλβίνα...
    Καλημέρα Άσωτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φουλη οταν τα λογια εχουν αληθεια θα τα νιωσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α ρε Γιαγια ωραιες λεξεις κιαυτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aunt Donna τα σνιφ δεν ταιριαζουν στην Μαλβινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Evil Chef ναι περασαν 9 χρονια , εχεις δικιο νομιζω οτι καπου δω γυρω ειναι και σπαει πλακα με μας τ ανθρωπακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Salonique Uber Realism
    οπως καταλαβες σ εχω "κλεψει" παλι αφου πρωι πρωι που ημουν ετοιμος να κανω το ποστ ειδα τι εγραφες στο ΦΒ,
    ναι η μαλβινα ειναι φαρος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. περασε τόσος καιρός?..

    καλη συνέχεια με φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πάντα τόσο αληθινή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και έφυγε νωρίς και γλίτωσε. Τι θα έλεγε σήμερα άλλωστε για όλ' αυτά που γίνονται χωρίς αυτήν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι. Αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σα σήμερα πέθανε.
    Λάθος τα βιογραφικά. Εβραία και δεν το 'κρυβε, γεννήθηκε στο Ισραήλ και μεγάλωσε στη Χαλκίδα υιοθετημένη.
    Την καλύτερη βιογραφική (και αυτο-) συλλογή έχει το αφιέρωμα της Οδού Πανός. με αναμνήσεις δικές της αλλά και παιδικών θαυμαστών και φίλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή