Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

10 πραματα που αγαπω και γω ( ο διαδικτυακος θεσμος που εγινε λατρεια)

αφου λοιπον με καλεσες (επιτελους !!) και μενα  σε νησάκι που'χει φάρο ένα μεθυσμένο γλάρο 
να γραφω 10 πραγματα που λατρευω
δε κρατιεμαι τα γραφω
1.  αγαπαω τη θαλασσα ηρεμη τα βραδια του καλοκαιριου και φουρτουνιασμενη τα πρωινα του χειμωνα
2.  βολτες στην πολη με το μωρο μου και την απολυτη κολητη μαγια.
3.  να βλεπω αγαπημενες ξενες σειρες που ομως ολες τελιωσαν και πρεπει να βρω καινουργια αγαπημενη αμερικανια
4.  τον ηλιο να καιει αλυπητα
5.  τα ταξιδια  με φιλους και αγαπη.
6.  να μου μαγειρευουν
7. να ψαχνω βιβλιοπωλεια και δισκοπωλεια για οτι νεο η παληο
8. το γελιο ωωωω θελω πολυ να γελαω  και να γελανε 
9.τις  "ασωτιες" στο κρεβατι και αλλα επιπλα (χικ)
10. το μπλογκινκ-ε
εγω θελω να μου απαντησει ο  Bear που μας κανει το δυσκολο  και δε απαντα σε τετοια διαδικτιακα τερτιπια
και η Cουλα ετσι ξανα ειμαι σιγουρος οτι θα γραψει αλλα δεκα με ευκολια, ειναι μια αυτηηη επισης ο asteroid  και ο kolpo grosso  , o καντακουζινος , το κοριτσι του μετρο ΚΑΤ

sCaTterEdThoUghtS  και ο Αposargentino

και το θεμα δεν ειναι 10 πραγματα που αγαπας
αλλα 3 μεγαλες στιγμες της ζωηςσου
καλες η κακες
p.s εχω διανειστει την εικονα απο την σελιδα του nikko patrelakis tου οποιου και λατρευω τις μουσικες και ας αφιερωνω ξανα το κατωθι παει και μετην βροχη σημερα
την πρωτη βροχη του χειμωνα...

20 σχόλια:

  1. Καθόλου άσχημε άσωτε...Κοινές αγάπες σε πολλά. Ειδκά αυτό το να μου μαγειρεύουν!!(κάτι απο Κ.Β. θα βάλεις?? παραγγελιά το "Απο τότε που λείπεις το χρώμα του ήλιου..." ε,ε??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία πράγματα αγαπάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν υπάρχει άνθρωπος τελικά που δεν ανέφερε στην λίστα του τη θάλασα. εύγε σε όλους!!!!!!!!

    (τελικα χαίρομαι που κανείς δεν με θυμήθηκε σε αυτό το παιχνίδι, όλοι λίγο πολύ τα ίδια θέλουμε σε αυτή τη ζωή..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα κανω ολοκληρη αναρτηση για τα 3 που ζητας!!!

    τελεια ιδεα

    και βαριομουν

    φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. XΑ! Να και κάποιος που του αρέσει να του μαγειρεύουν... και να το απολαμβάνει... Πασάς στα Γιάννενα ... ένα πράγμα...

    Το 9 χτυπά καίει όπως και το 4 εξάλλου, το 8 είναι η μαγεία του να βλέπεις την ζωή αλλιώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. άσωτε,
    θα σου δείξω εγώ.. θα δεις τι θα πάθεις!

    κούλα,
    είσαι καλά παιδί μου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπα....ψυχοπλακωθηκα σημερα

    στα δγιαλααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Ασωτε!!!
    Σε βρίσκω πολύ ρομαντικό!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θεικα ολα αλλα μονο και μονο για το 9 σε συγχαιρω ... επιτελους εβαλε και καποιος κατι προστυχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω εγραψα απλα το σεξ τη λεξη προστυχο την εβαλες εσυ χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ, αυτά τα μπλογκοπαιχνίδια... Το χειρότερό μου ήταν ήδη από την πρώτη εποχή του blogging! Αλλά πώς και γιατί να πεις όχι σε φίλους και μπλογκοφίλους αγαπημένους;
    ;-)

    Υπομονή, γιατί δεν ξέρω καν αν αγαπώ 10 πράγματα - πολλά δεν είναι;
    θα δείξει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χμμμ... τώρα το προσέχω - ο εγωιστής εγώ σταμάτησα στο όνομά μου - θες 3 μεγάλες στιγμές...
    Αυτό κι αν θέλει σκέψη!!!
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε ασωτε μου γιατί θέλεις να με ξεμπροστιάσεις? Τόσο ωραία μυστικούλια που εχω και τα κρατάω τόσο ζωντανά και συ θέλεις να τα αποκαλύψω?

    Και θέλεις και τρείς κορυφαίες στιγμές .Θα σου δώσω μια λοιπόν:Την στιγμή που ελεγα εκεινό το ναι ,κι απο μέσα μου το οχι σχημάτιζε καρδιά(οχι,δεν ομιλω για ερωτα)

    Αν τότε το είχα πει ισως και να μην μιλάγαμε αυτήν τη στιγμή...Αλλά απο τότε ..ολα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαρούμενες αγάπες....
    κυρίως καλοκαιρινές...
    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ άσωτε, το τραγούδι μου αρέσει κι εμένα πάρα πολύ, αλλά όταν το έβαλα σε κάτι άθλιους Γάλλους μου είπαν για τη φωνή "καλέ, ζει ακόμα αυτός;;;" (ήταν γνωστή ραδιοφωνική φωνή, σαν να λέμε ο Νίκος Μαστοράκης της Γαλλίας -πού να 'ξεραν ότι κάνει πλέον διεθνή καριέρα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τα γαλακια να κοιταξουν τα θεματα τους και τις πορειες τους και τους ρομα και τους σαρκοζι και να αφησουν την κριτικη εξφακτορ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα γαλλάκια δεν έχουν κόμπλεξ διότι εψήφισαν Σεγκολέν (χμ, μήπως τελικά έχουν;)
    Όσο διά την δεκάδα, λυπούμαι, αλλά έχω ήδη δηλώσει (είχε βγεί σε έκτακτον εις το High TV -δεν ξέρω αν παρακολουθείτε) ότι δεν συμμετέχω εις διαδικτυακά παιχνίδια διότι κινδυνεύω να παρεκτραπώ και να τζογάρω μέχρι και την χρυσήν κορώναν του μπάρμπα μου του Ιωάννη ΣΤ'.

    ΑπάντησηΔιαγραφή