Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

τα χριστουγεννα ....που δεν εζησα



σου αρεσουν τα χριστουγεννα  με ρωτησες?
ειπα ναι , μαρεσουν
αλλα δε τα εχω ζησει
δε θυμάμαι Χριστούγεννα οικογενειακά όμορφα
μόνο κείνα τα τελευταία Χριστούγεννα 
στο μεγάλο σαλόνι
με τη καινούργια τηλεόραση
και τις θείες 
του θείους
τα ξαδέρφια 
τις μυρουδιές των φαγητών
η μάνα αγχωμένη να είναι όλα τέλεια
το γλυκό Κοπεγχάγη
ναι έφτιαχνε ένα γλυκό που το έλεγε κοπεγχαγη
άπλα ήταν όνειρο...

στο καινούργιο τεράστιο σαλόνι
στο καινούργιο σπίτι
και τραγούδια λαϊκά 
χόρεψες ζειμπεκικο
το μερτικό σου από τη χαρά
στο είχαν πάρει άλλοι
τελικά τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια  πάτερα
εκεί σταμάτησαν τα χριστουγεννα για μένα
όλα τα άλλα Χριστούγεννα
ήταν των άλλων  τα χριστουγεννα
και άπλα εγώ έμπαινα έτρωγα τα μελομακάρονα
χαμογελούσα  έτσι για να με ξεγελασω
και έφευγα
επέστρεφα πάντα στο πατρικό
και κοιμόμουν 
να περάσει η χρονιάρα μέρα
και περάσαν τα χρονια και  έγινα μεγάλος
και θελω σα παιδι
 να στολισω το δεντρο 
δίπλα στο μπαλκονοπορτα
δίπλα στο τζακι
να το στολισουμε μαζι

καλα      χριστουγεννα


















19 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές Ασωτέ μου
    Καπώς έτσι είναι και τα δικά μου Χριστούγεννα
    Υγεία τουλάχιστον

    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές γιορτές Ασωτέ μου
    Καπώς έτσι είναι και τα δικά μου Χριστούγεννα
    Υγεία τουλάχιστον

    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήρθα για ευχές και φεύγω συγκινημένη!
    Καλές γιορτές με υγεία εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τα δυο τραγούδια πολυ αγαπημένα!
    Καλες γιορτές με χαρούμενες ευχές σου εύχομαι!!
    🎅🏻🎄⛄️❄️🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με άγγιξε βαθιά αυτή σου η εξομολόγηση Άσωτε.
    Καλά Χριστούγεννα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και ζεστές καρδιές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Άσωτε, χαρούμενα Χριστούγεννα σε σένα και σε όσους αγαπάς.


    bearpridehiv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά και φωτεινά ας είναι και τα φετινά μας Χριστούγεννα ασωτούλη μου!
    Τα χρόνια περνούν και καλό είναι να μπορούμε ν' αφήνουμε πίσω μας και τα δυσάρεστα όπως και τα ευχάριστα, γιατί μόνο έτσι ανάλαφροι θα πάμε ένα βήμα μπροστά!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά με ευχές χαράς και Αγάπης στις καρδιές μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα να χεις άσωτέ μου!! Να ναι ελαφριά η καρδιά σου κι οι αναμνήσεις φυλαχτό!!
    Να σαι καλά!! Τα φιλιά μου!! 🎅🎄🍄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα Χριστούγεννα πρέπει να τα ζούμε πάντα σαν παιδιά.
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άσωτε δεύρο έξω , Χριστούγεννα τέλος! Επιστροφή στην κανονικότητα!
    Καλή χρονιά με πολλές καινούριες εμπειρίες που θα γεμίσουν το άλμπουμ των αναμνήσεών σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά , καλή χρόνια ασωτε! Halkida city

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τώρα που ήρθα θα ευχηθώ καλή χρονιά! Με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή