Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

αγαπημενη μου αρλετα

Αγαπημενη μου Αρλετα
γεμισε το facebook απο αναρτησεις 
και ποστιες 
με τραγουδια σου
καταλαβα οτι δεν ηταν καλα τα νεα
εφυγες λεει απο εγκεφαλικο
δεν ησουν καλα και τα λοιπα
και θα σε θυμομαστε 
και νεο κυμα και ολα αυτα....

γω αποψε μου Αρλετα μου σε λιγο 
θα παω στο κηπο με θεα 
το κοκκινο φεγγαρι και 
τη θαλασσα , με τον κολητο τον ηλια

θα φτιαξουμε αυτο το ωραιο κοκτεηλ
με pimms sprite πολυ παγο και μεντα απο το κηπο
και θα ακουσουμε 

στα γνωστα και στ αγνωστα τραγουδια σου
 και ισως στο τελος της βραδιας 
ρθεις και συ 
κι ας ειναι καλοκαιρι
με το παλτο σου και το σκυλακι που το εβγαζες
βολτα στα εξαρχεια την ωρα που σουρουπωνε
οταν ημουν φοιτητης
θα ανοιξεις την εξωπορτα και θα σε κερασουμε
Pimms & sprite και πολυ παγο
και μεντα απο το κηπο

που να τρεχουμε τωρα στα μπαρ τα ναυαγια
θα φτιαξουμε το δικο μας...

ποιο αντιο? καθε βραδυ στις playlist  μου
μου παιζεις τραγουδια




6 σχόλια:

  1. Ασωτούλη μου θα της άρεσε η ανάρτηση...

    Πολλά φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω fb, αλλά όταν "έμαθα" πρώτα εσένα σκέφτηκα, θυμάμαι πόσο την αγαπάς... θα μας λείψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ..!! ευαίσθητε μου άσωτε Καλύτερο ξεπροβόδισμα στο ταξίδι της δεν θα μπορούσες να της κάνεις και όπως λέει και η Σερενάτα θα της αρεσει πολύ .. να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. καλο υπολοιπο καλοκαιρακι..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το ιδιο τροπο ακριβως ...με το ιδιο τραγουδι την αποχαιρετησαμε!!
    Καλο της ταξιδι....καλη συνεχεια σε εμας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι θαυμάσιο να υπάρχουν μόνο καλές κουβέντες, όταν πια κάποιος δεν βρίσκεται ανάμεσά μας...
    (Και ας βρίσκεται τελικά, μέσα από τα λόγια και τις μουσικές του! Γιατί όλοι μας έχουμε συνδέσει στιγμές μαζί του/της)
    Υπέροχο κείμενο, Άσωτε!
    Λατρεμένη Αρλέτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή