Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

αντίο παληο χρονια

Τις τελευταίες μέρες δέχομαι  επίθεση ανελέητη
Και ξέρεις αγαπημένε μου μπλογκερ πως αντιδρώ στις επιθέσεις έτσι?
Τις δέχομαι σιωπηλά και τις απολαμβάνω…
Λέω ήταν να συμβεί.
Κάτι τεράστιοι κουραμπιέδες και  γιγαντίαια μελομακάρονα
μου επιτίθενται  με θράσος σε στιγμές που είμαι χαλαρός
 και θέλω να κανακέψω λίγο τον ασωτουλη μεσα μου
Ανοίγει μια μυστική πορτα στο ταβάνι του πατρικού σπιτιού
 και προσγειώνονται
κουραμπιέδες χιονισμένοι με αχνη ζάχαρη να και χλαπ
μου μπαίνουν αβίαστα στο στόμα
Ε τι να κάμω? άνθρωπος είμαι δεν είμαι πέτρα
Ήθελα σήμερα με αυτήν την ανάρτηση να τιμίσω το άσωτο έθιμο
να αποχαιρετώ τις χρονιές νωρίς, σιγά μη περιμένω τις 31
εγώ τις 31 θα δέχομαι πάλι  ηδονικές επιθέσεις
από γλυκα  μελομακάρονα ,και κρασάκια ντόπια  παυσίλυπα

Εγώ σήμερα θέλω να πω αντίο σαυτη την παληο χρονια
Αντίο 2013 και θέλω να μην ξαναρθεις και δε θα ξαναρθεις το ξέρω
Απλα ήσουν μια δύσκολη χρονιά ,το ξέρεις, έτσι?
Μ έκανες να καρδιοχτυπώ πολύ για δυο απ τα πιο αγαπημένα πρόσωπα
που έχω στη ζωη μου
Μ έκανες να χάσω τη σχέση με τον εαυτό μου
Μ έκανες να ξενυχτήσω με άγχος
Να με πιάνουν  τα κλάματα καταμεσής στην Αλεξάνδρας
Μ έκανες να περιμένω έξω από πόρτες χειρουργείου
και να πιάνω συζητήσεις και να υπόσχομαι σε αγιους
που καν δεν είχα και πολλά πολλά
Τα καλα νέα είναι
ότι μ έκανες πιο δυνατό
μου δωσες ένα καλο χαστούκι ζωης
αν και είχα φάει και μικρότερος κάτι αλλα
αλλα ΟΚ υπάρχουν και χειρότερα
Μ έκανες να ανακτήσω τη σχέση με τον εαυτό μου
και στο τέλος της μερας να κοιμάμαι ήσυχος
γιατί έκαναν ότι μπορώ  και τελικά μπορώ πολλά
Μ έκαθες ν αγαπώ  έτσι όπως μονο εσύ ξέρεις
Και τελικά πάντα υπάρχουν ανθρωποι που είναι πρόθυμοι
να σε βοηθήσουν
Σας ευχαριστώ
Μπορεί να μη με διαβάζετε
αλλα εγώ στέλνω  και αυτό το ευχαριστώ
εκεί έξω στο σύμπαν
και είμαι σίγουρος ότι θα ρθει να σας βρει

και τέλος
ένα ευχαριστώ
σ ένα "γατάκι"
που αγαπώ πολύ
και με ανέχεται
α-ο!


52 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!! ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΥΤΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ ΑΡΚΕΤΕς ΑΠΟ ΤΙς ΑΝΑΡΤΗΣΕΙς ΣΟΥ ΤΙς ΘΕΩΡΩ ΜΟΝΑΔΙΚΕς ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕς!!! ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥς!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!! ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΕς ΓΙΟΡΤΕς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. nothing really mattersΠαρ Δεκ 20, 10:06:00 μ.μ.

    Αυτες ειναι οι μέρες που όλοι μας λίγο πολύ κάνουμε τον απολογισμό της χρονιάς . Δεν ξέρω αν εχει νόημα να σκεφτόμαστε τι πέρασε οσο να ελπίζουμε για αυτο που θα έρθει . Η ζωη ειναι το σήμερα και το αυριο , το χθες ειναι απλα στιγμές που έχουν περάσει . Το νέο έτος λοιπόν σου έυχομαι να σου φέρει χαμόγελα πολλά στην Αλεξάνδρας , ομορφιές πίσω απο πόρτες οχι χειρουργίων , συζητήσεις και ερωτόλογα με ερωτες μεγάλους , ξενυχτα με πολλές σφιχτες αγκαλιές και φιλιά . Απο αυτα σου στέλνω και γω μερικά ζεστα μαζι με τις ευχες μου . Μια φορά μου χεις πει οτι είδες μέσα στα μάτια μου κάτι ζεστο , εγω σε πίστεψα και θα το θυμάμαι για πάντα . Απο κείνες τις σπάνιες φορές που έτυχε κάπου να συναντηθούμε . Καλή χρονιά , να αγαπάς και να χαμογελάς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι άγνωστε γνωστέ να έρθουν όπως τα λες nothing really matters μονο η αγαπη και οι δικοί μας ανθρωποι
      καλα έκανες και με πίστεψες σίγουρα θα το είδα,
      ανταποδίδω

      Διαγραφή
  3. Άσε τα όλα πίσω σου και κοίτα μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένε μου φίλε απολαμβάνω κάθε σου συναισθηματική αποφόρτιση!!! Υπάρχει ένα Γαλλικό ποίημα που λέει ότι από κάθε χτύπημα της ζωής ξεπηδά ένα καλό..έτσι γλυκέ μου..γίνεσαι δυνατότερος , μαθαίνεις τον εαυτό σου και απολαμβάνεις στο τέλος την επιβεβαίωση ότι είναι δυνατός τόσο που δεν το φανταζόσουν. Να πάει στα..κομμάτια ότι σε στεναχώρησε φίλε μου και..ελπίδα για κάτι καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχτίδα ειλικρινά σ ευχαριστώ για όλα τα σχόλια σου αυτή τη χρονια και για τον υπέροχο πινακα
      φιλια πολλά

      Διαγραφή
  5. το 2014 θα είναι πολύ καλύτερο, αλήθεια ασωτούλη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το 2014 θα είναι πολύ καλύτερο, αλήθεια ασωτούλη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το 2014 θα είναι πολύ καλύτερο, αλήθεια ασωτούλη! <3
      το γραψα και εγώ και τριτη φορα να πιάσει χαχαχα
      σε λατρεύω αλλα ακόμη να πιούμε ένα ποτο στο σαμον

      Διαγραφή
    2. του χρόνου θα οργανωθούμε!!! :D

      Διαγραφή
  7. η αναρτηση σου ακρως εκφραστικη!
    ευχομαι τα καλυτερα για το νεο ετος!
    να εισαι παντα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τις ίδιες επιθέσεις δέχομαι και θέλω κι άλλες !!
    Καλή Χρονιά να έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ Άσωτε , όπως λέει και ο σοφός ποιητής-μουσικός Γιάννης Αγγελάκας
    "Βάλε φωτιά σ ο,τι σε καίει σ'ο,τι σου τρώει την ψυχή."
    Ας βάλουμε φωτιά στο 2013 και βίρα τις άγκυρες για το 2014!
    Ελπίζω να σου πάνε όλα καλύτερα!

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διώξε τις κακοτυχίες του 13 και κράτα το μέστωμα και την ωριμότητα που σου χάρισε.
    Είναι γερά εφόδια και θα σου χρησιμεύσουν.
    Τελικά μετά από χρόνια θα ευγνωμονείς που πέρασε από πάνω σου το δύσκολο 13
    σε δοκίμασε αλλά δεν σε νίκησε.
    Καλές γιορτές να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προσοχή στον γιγαντιαίο κουραμπιέ!! χαχαχαχα. Καλές γιορτές φιλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλησπέρα...ευχαριστώ που πέρασες από το μπλοκ μου και διαβασα και το σχόλιο σου και χάρηκα που πέρασες... σου ευχομαι καλές γιορτές και ο νέος χρόνος να σου φέρει ότι επιθυμείς , υγεία για σένα κ τους δικούς σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δελφινάκι μου πάντα περνάω απλα δε σχολιάζω κάθε φορα
      υγεια και αγαπη
      όλα τα καλα

      Διαγραφή
  13. Καλή Χρονιά B-)!!!!
    Χαίρομαι που τα ξεπέρασες όλα αυτά και βγήκε πάλι ένας δυναμικός άνθρωπος πιο ανανεωμένος και πιο αισιόδοξος !
    Εύχομαι όλα πια να πάνε κατ' ευχήν !!!!! Φιλιά πολλά , να τα μοιράσεις όπου θες :*** ^.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλά φιλια κι από μένα , ευχές για μια υπςεροχη χρονια

      Διαγραφή
  14. Εύχομαι αγαπητέ το 2014 να είναι καλύτερη χρονιά από κάθε άποψη, με το γατάκι σου παρέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. διαφορετικες οι χρονιες μας, μας εμαθαν ομως καινουρια πραγματα!
    καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι ασωτούλι μου, να φύγει, να φύγει αυτή η παλιοχρονιά και μαζί της να πάρει όλη τη δυστυχία που σκόρπισε στο κόσμο!
    Είμαι απ΄τις τυχερές γιατί σε γνώρισα από κοντά και σου έδωσα ένα αληθινό φιλί και τελικά είδα στη πράξη, πως πραγματικοί είναι οι φίλοι που μένουν μετά τις μπόρες...

    Πολλά πολλά ΑΦιλιά (Αληθινά Φιλιά) σου στέλνω και να γεμίσεις γλύκα τη καρδιά σου και ας είναι από κουραμπιέδες... φτάνει να είναι γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκεία μάγισσα αν και δεν είχαμε πραγματικό χρόνο πολύ, ένιωσα ότι είσαι ένα πλάσμα που μπορώ να εμπιστευθώ
      σ ευχαριστώ
      να σαι πάντα υγιής κι εσύ και ο παραμυθάς και η υπεροχη οικογένεια

      Διαγραφή
  17. Γέλασα απίστευτα και μου άρεσε πολύ η αρχή με τους γιγαντιαίους κουραμπιέδες και μελομακάρονα. Και εγώ τα ίδια κάνω κάθε χρονιά.^^ Θα συμφωνήσω για το 2013/ότι με βρήκε μαζί με το 2012 μέσα σε νοσοκομεία και γενικώς ήταν τρισκατάρατο από κάθε πλευρά. Γι'αυτό θα μας ευχηθώ το 2014 να είμαστε υγιείς ,ευτυχισμένοι και δυνατοί,μ'ανθρώπους που αγαπάμε.:) Kαλές γιορτές.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς ήρθες και εύχομαι το 2014 να είναι διαφορετικό θετικό φωτεινο έρχομαι να σε διαβάσω
      φιλια πολλά και καλες γιορτές

      Διαγραφή
  18. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΜΕΡΟΠΗ(ΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μερωπη χαίρομαι για το σχόλιο σου και σου ανατποδιδω τις ευχές, ότι Καλλιτέρο σου εύχομαι

      Διαγραφή
  19. Με το καλό το 2014!!! Σου εύχομαι να είναι πολύ καλύτερο από το 13!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. xristinaki σου εύχομαι καλες γιορτές και ένα υπεροοχο 20-14

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χρονια πολα μικρέ! σε λατρεύουμε από σαλονικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία.
    Καλή δύναμη,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χρονια πολλά Μαρία , ανταποδίδω ευχές , να περάσεις υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εύχομαι ολόψυχα το 2013 να φύγει παίρνοντας μαζί του όλα τα άσχημα κι όλες τις αγωνίες και να έρθει το 2014 με υγεία, ελπίδα και χαρά!
    Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ξέρεις κάτι? ΌΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...όσο συνεχίζουμε να χαμογελάμε και να αγαπιόμαστε. Και ξέρεις ότι στο λέω με απόλυτη επίγνωση χαστουκίων στη ζωή...χχαχαχα...ΌΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εύχομαι τα καλύτερα για το νέο έτος!!! Οι καλύτερες στιγμές του 2013 να είναι οι χειρότερες του 2014!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μη το λε ασωτακι μου, εγω ξερω και καλες στιγμες που σου φερε το 13

    Μη το λες ασωτακι μου, σε διαβαζουν πολλοι γιατι σ αγαπουν, τι να πω κι εγω? Οχι δεν παραπονιεμαι, γιατι δεν με πολυνιαζει.

    Καλη σου Χρονια, τρελλο αγορι ♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλξ χρονια κοριτσάρα μοτ να μείνεις όπως είσαι και συ και το αγαπακι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή