Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

τα λογια ειναι περιττά (βολτες στη πόλη)

βόλτες στη πολη

to know us better



hello-na  πρεπει να πας φέτος

αδειο σπίτι γεματο αγαπη


ονειρα αναρχικά (!)

αυτη η μηλοπιτα αξιζει οσο 100 γαμισια

που να ξερε η καλογρια οτι,,,

θα εβαζα τον μπομπ απο κατω της

Αθήνα



βικτωρια μια πλατεια
που δεν την αγαπησε κανεις
(
μονο οι ξενοι της )


Από το άλμπουμ "Η μουσική που παίζουν στο βυθό".
Τραγουδάει ο Γιάννης Παλαμίδας.

Η στιγμή που γεννήθηκε, μα να ζήσει φοβήθηκε.
το μαχαίρι που έσπασε και με αίμα δε μέθυσε.
Η χαμένη γαλήνη μου, το πιο μαύρο παιχνίδι μου,
ο χαμός στο κεφάλι μου, η πολύχρωμη ζάλη μου.
Η σιωπή που μου μίλησε, ο θυμός που με φίλισε,
το μετάξι που σάπισε, το ταξίδι σου άρχισε.

Δύο μάτια κοιτάχτηκαν, μες στο χρώμα τους χάθηκαν,
το άρωμα που εξατμίστηκε και απ΄την μνήμη μου κρύφτηκε.
Και όλο αποχαιρετιόμαστε, το κενό μοιραζόμαστε,
με τους ίσκιους μας μοιάζουμε και τη νύχτα τρομάζουμε.
Το μπουκάλι στα πόδια μου, τα αδιάφορα λόγια μου,
η μπαλάντα που αγρίεψε και το τέλος της γύρεψε.

44 σχόλια:

  1. μου έχει λείψει η βαβούρα της Αθήνας!!οι νυχτερινές βόλτες ,που ό,τι επιθυμήσεις να δεις ή να φας το βρίσκεις!!!!!
    για τη μηλόπιτα δε θα μιλήσω!θα με λογοκρίνει ο συζυγος και θα εχω 7 χρόνια μουρμούρα....
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χάχα λογοκρισία και στη μηλοπιτα ε οχι πια σαυτη τη ζωη

      Διαγραφή
  2. Που να'ξερε και η καλόγρια οτι απο πάνω της θα μιλούσες για γαμήσια!! αχαχαχαχαχαχαχα Πολύ όμορφες φωτό!!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από κάτι τέτοιες βόλτες, μαθαίνουμε καλύτερα, αλήθεια!

    Ωραίος κι ο Παλαμίδας.

    Καλή σου βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τη μηλόπιτα που τη βρήκες; Ήθελα να φάω σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ άμορφα.
    Μου αρέσει η περιθωριοποιημένη πλευρά της πόλης. Ίδια με τους ανθρώπους της. Που δεν την αγάπησαν ποτέ και ας είναι δικό τους δημιούργημα.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. egw apo afti tin poli efiga kai apo tin ellada efiga kai den ksanagyrnaw pisw pou na me plirwnoun.kwlopoli kai kwlohora.gia mia vdomada eimai edw gia kati ypohrewseis,teleutaies elpizw kai oute thelw na ksanakousw gia afti tin kwlohora.simvouli sas dinw paidia,mazepste oti exete kai den exete kai rikste mavri petra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ας ημουνα 20 χρονω και θα σου λεγα εγώ

      Διαγραφή
    2. eimai 39 me 2 paidia!!!ti sxesi exei i ilikia?????

      Διαγραφή
    3. οταν εχεις επιχειρηση και συνεργατες δυσκολα τα πουλας όλα για να φυγεις

      Διαγραφή
  7. Ωραία βόλτα σε μια Αθήνα της άλλης πλευράς, που δεν ξέρουμε...απίθανα γκράφιτις!!!Ευχαριστώ!! Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιγουρεύομαι εδώ και μέρες μηλόπιτα...Θα σε βάλω στην μπλακ λιστ για το χουνέρι που μου 'κανες! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με ταξιδεύειςςςςςςςς....
    *θέλω να με πας να δοκιμάσω αυτή τη μηλόπιτα...κανόνισε....;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε αντε ντε κατεβα καμια βόλτα, αλλα οχι εγω πρεπει να ανεβω στο " νησι"
      γιατι τ χρωσταω και σ ενα γαπημενο" τρελλο" παιδι
      ειστε πολλα κει στο βορρά

      Διαγραφή
  10. Λάτρεψα την ανάρτηση. Από τις καλύτερές σου. Ειλικρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλα εσυ δεν ησουν που τα χες βαλει με τα πακιστανια της βικτωριας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γουατ? α δις? λαστ γιαρ! και αυτη η κασετα παληωσε βρειτε κάτι άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. όλη η σύγχρονη Αθήνα σε λίγες φωτογραφίες. Εξαιρετικό και μελαγχολικό. Αλλά και με κάτι αισιόδοξο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. «αδειο σπίτι γεματο αγαπη»

    Είναι γεμάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία πόλη,ωραια βόλτα ,ωραίες εικόνες..
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημερα φουλη, να σαι καλα, αλλα στο νησι καλυτερα έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα, Άσωτε!

    Δεν έχει να κάνει με τις φωτο σου που, ίσα ίσα είναι ζωντανές (ωραία γκράφιτι!), "μιλούν"... Ένοιωσα θλίψη. Ίσως επειδή ήμουν παιδί του κέντρου για χρόνια και την πόλη την έχω πετύχει σε πολύ καλύτερες εποχές...
    Μου φέρνει στο μυαλό μαγαζί που κλείνει (ξέρεις, "ξεπούλημα", "τελευταία κομμάτια", "όλα στο κόστος" κλπ...)
    Θα μου πεις... έτσι είναι τώρα, σ' αρέσει δε σ' αρέσει. Ε, αυτό ακριβώς...

    Καλή συνέχεια στην ημέρα σου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Katathliptiki einai afti i rimada i Athina, alla tin agapao... Eidika tora pou eimai stin xenitia. Oraies foto, top i milopita k i kalogria :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ειναι αστερω οταν εισαι στη ξενιτιά σου λειπει ακομη και η αθηνα

      Διαγραφή
  19. ωω νεος παλαμιδας? λιγοι εχουν το "ματι" σου
    κι ακομη λιγοτεροι την ευαισθησια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ελα ειπα και εγω δε θα σχολιάσεις? ιγοι εχουν και το ματι μ και τ αυτιμ χάχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. έδειξες και καλά αλλά και κάποια άσχημα που συμβαίνουν στην πόλη....
    αυτό με το γλυκό ...συμφωνώ...χαχαα
    να σαι καλά πολύ καλή ανάρτηση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πάρα πολύ όμορφες εικόνες... με έκανες να νοσταλγήσω την Αθήνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αν και καθυστερημενα αρχισα να ανακαλυπτω γωνιες της αθηνας κ του πειραια που με εξεπληξαν(κ συνεχιζουν να με εκπλησσουν) ευχαριστα, ειναι ολα αυτα τα μικρα κι αλλα τοσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τόσες γωνιές, τόσα χρώματα, τόσες εικόνες, τόσο ήχοι.. Χαιρετισμούς από την μακρινή Αυστραλία


    ΥΓ Όσο για την μηλόπιτα, τι το θες να μας κολάζεις παιδάκι μου;; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή