Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

dont cry for me αθηνα !!!θα το ζησω κι αυτο...


υπάρχει μια σκηνή στο sex and the city με την δικηγόρο την  Miranda  που μια ζωή απεχθανόταν το γάμο και τα πολλά-πολλα  με τον  άντρα που της έκανε το παιδι της. Απλα κανανε συνεχεια σεξ...
 Είναι στο μπάνιο  λοιπον και πλένει την πεθερά της που πάσχει από γεροντική  άνοια, το κάνει με τρυφερότητα και απορεί και η ιδία με τον εαυτό της πως κατάφερε να αγαπήσει παραπάνω από τον εαυτό της, 
εκεί που την  πλένει λοιπόν στο μπάνιο παίρνει η βοηθός που έχει χρόνια και  ξέρει πόσο αναίσθητη είναι και της λέει  what you did , that is love, λεει η μαγδα η βοηθός της.
και της απαντά η Μιράντα ας κάνουμε μια συμφωνία μην το πεις στον άντρα μου, θα σοκαριστεί..
τώρα γιατί σας τα γράφω όλα αυτα,γιατι αφενός η σκηνή με συγκινεί πολύ διότι όλα αυτά τα χρόνια ένιωθα κάπως  ετσι ...όπως  η Μιράντα, ανεξαρτητος,δεν καταπιεζόμουν ποτέ, δύσκολα μοιραζόμουν το κρεβάτι μου, δύσκολα μοιραζόμουν, είχα ξεχάσει να περιμένω την έκπληξη και η έκπληξη δεν ήταν οι άλλοι αλλά εγώ, είχα ξεχάσει ότι γίνεται ν αλλάξω μέσα μου, ειχα βολευτει ..
μάλιστα τέτοια εποχή πέρυσι έλεγα σ ένα κολλητό που μόλις χώρισε, Κωστή μου, ξέχνα τις σχέσεις, δεν υπάρχουν σχέσεις, μάθε μόνος σου από δω και μπρος νύφη και γαμπρός που λέει και το τραγούδι
και είχα ηρεμήσει, γιατί την δεκαετία που μας πέρασε είχα κάνει 2 ιστορίες, 2 δεσμούς γεματους "επιδέσμους".
Αλλά τελικά η ζωή κάθε μέρα είναι μια νέα έκπληξη, και από τις πρώτες μέρες κιόλας της νέας χρονιάς ανέτρεπα μέσα μου ότι πίστευα, μέχρι που έγινε και το απίστευτο... αγαπησα
Θα συγκατοικήσω με το αμόρε μου, ένα χρόνο μετά, ήρθαν έτσι τα πράγματα που η ζωή μ έφερε αντιμέτωπο και θα το κάνω,
Δεκαπέντε χρόνια μετά από την τελευταια φορα  που συγκατοικισα  ένα δυαράκι με τον κολλητό μου, και του μείναμε αξέχαστοι  στα σιγουρα  του δυαριού δε το συζητώ.
Ναι θα μοιραστω το σπιτι  μου με την αγαπη μου, και δε θελω να σας σοκαρω αλλα ισως στολισω και δεντρο...
απανωτα χτυπηματα σας δινω το ξερω χαχαχχα
θα το ζήσω κι αυτό αν και αρχικά αγχώθηκα λίγο μήπως γίνει το Βατερλό αλλά αγαπητά μου εξωγηινακια αν δε προχώρας στη ζωή, αν δε ρισκάρεις, αν δε δίνεις , μένεις στο βαλτο σου και γινεσαι βάτραχος που ίσως κάνεις δε σου δώσει το φιλί της ζωής.
Όποτε ναι θα συγκατοικήσω, θα λείψω για Χριστούγεννα και όταν γυρίσω θα βρω στο σπίτι κάνα 2-3 έξτρα έπιπλα και δεν έχω κοπιάρει τα κλειδιά μου ξανά παρά μονό σε κολλητούς
έτσι λοιπόν κμιλαγα τις προάλλες μ ένα φίλο που με ξέρει από μικρό παιδί
μου λέει τι κάνεις ρε συ χαθηκες
και λέω ..." άστα σχέση κάνω... μην το πεις πουθενά και σοκαριστούν" και βάλαμε τα γέλια
όλα γίνονται για κάποιο λόγο έτσι πιστεύω.




33 σχόλια:

  1. :))
    Τί ωραία!!!
    Πόσο αισιόδοξο ακούγεται αυτό Άσωτε!
    Θα είναι σίγουρα κάποια ξεχωριστή ύπαρξη αυτή που κατάφερε να σε ξεκλειδώσει.
    Να την προσέχεις ... και να σηκώνεις πάντα το καπάκι της τουαλέτας!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως, το aswtos να μην το αλλάξεις.
    Σε ζηλεύω. Με την καλή έννοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έτσι και συμβεί σε εμένα θα βγούν οι αδερφές στο δρόμο χαχαχα. Καλή αρχή μικρά μου και δώστε του να καταλάβει (αλλά μακριά από εμάς τέτοια σκηνικά) χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νοικοκυρεύεσαι, λοιπόν - με το καλό, γιε μου!
    Δυό-δυό, στην κρίση δυό-δυό...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά είναι όμορφα νέα! Με το καλό εύχομαι και να ζήσετε όμορφες στιγμές παρεούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και καλά θα κάνεις να συζησεις να στολισεις και δέντρο και να περνας και καλά! Αλλά....θα σου κοστίσει όλο αυτό!!

    ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ!!!

    :)))))

    Παντα να περνατε τελεια βρε ασωτακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @mahler
    Αυτος με ζητησε σε γαμο....με εξεθεσε και ειπε θα με πάρει!!!!!

    Και τωρα μου ανακοινώνει μέσω blog πως θα συγκατοικήσει με το μωρό του! Εφόσον εμένα δε μου έγινε προταση συγκατοικησης, άρα;;; ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΟΥ!!!!

    χαχαχα

    Ας είναι, θα μεινουμε φιλοι! Θα το αντεξω! Η καρδιά της Coulas αντέχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eμένα μου φαίνεται ή όλος ο κόσμος νοικοκυρεύεται τώρα τελευταία;

    Δύσκολοι καιροί και όλοι έχουμε ανάγκη κάποιον δίπλα μας για το 2011 :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @and συτο με το καπακι της τουαλετας δε το υποσχομαι εε,ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @αpos σιγα μην αλλαξω το ασωτος , τοσα χρονια παλεψα να τον αποκτησω το τιτλο τιμης
    πλακα με κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @gay super hero,ολοι με την ποδιά το 2011 :P

    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ ατιμη κρισης ατιμη κενο-νια, ατιμη γκαυλα, μου την εφερατε για τα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ζερο ποιντ αντε βρε και στα δικα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @coula εμεις δε θα χωρισουμε ποτε εμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δόξα το Θεό την έχω γλυτώσει την λούμπα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @stewie καλως σε βρηκα, με τη ποδια μονο ομως εεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Την Coula, έστω και ατιμασμένη, θα την αποκαταστήσω εγώ (της έχω άλλωστε υποσχεθεί από πατρικία να την κάνω ευσεβεστάτη αυγούστα).
    Όσο για εσάς, άσωτε, εγκαταλείπετε το κλαμπ των εργένηδων; Έχω σχεδόν παραδεχθεί ότι λόγω συγκεκριμένων δραστηριοτήτων, φοβούμαι ότι θα είμαι ο τελευταίος που θα κλείσει την πόρτα, αλλά πραγματικά μου δίδετε ελπίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι ωραια! τα βραδυα θα ειναι πιο ευκολα, αυτο ειναι σιγουρο. στη συνεχεια θα εκτιμησεις και μικροπραγματα οπως το να καθεσαι στην τουαλετα και να ανακαλυπτεις πως εχει τελειωσει το χαρτι υγειας η να μαγειρευεις φαγητο προτιθεμενο για δυο ατομα. και οταν θα βλεπεις κωμωδιες στην τηλεοραση δε θα γελας μονος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με το καλό η αλλαγή!
    Αν δεν ρισκάρεις στη ζωή μπορεί να μη χάσεις αλλά σίγουρα δε θα κερδίσεις.
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @kantakoyzine αστα να πανε την πατησα χεχε με την καλη εννοια ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @δεσποινα μαρεσει που το βλεπεις ετσι... καπως ετσι ψηθηκα και γω μεσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΄Οπως ακριβώς το είπες...
    αν δε προχώρας στη ζωή, αν δε ρισκάρεις, αν δε δίνεις ... μένεις στάσιμος, βαλτώνεις, γι'αυτό και πολύ καλά κάνεις!!!Και πολύ μ'αρέσει που "ακούω" τέτοια λόγια, μακάρι να πάνε όλα όπως μα όπως ακριβώς τα έχεις φανταστεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ποτέ μην πεις ποτέ...Σοφή κουβέντα. Να που φτάνουν κάποιες φορές στη ζωή μας που όλα όσα λέγαμε "αποκλείεται", "μπα", "δεν νομίζω" ανατρέπονται και μάλιστα τα ανατρέπουμε με χαρά (βλέπε χριστουγεννιάτικο δέντρο!). Σημασία έχει η αυτογνωσία και η εξέλιξη μας μέσα απο αυτή άσωτε. Και την απέδωσες εξαιρετικά...;) Καλώς να στολίσετε ομορφιές τη ζωή σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. σας ευχαριστω ολους , η αληθεια ειναι οτι ναι ποτε μην λες ποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να κάνεις αυτό που σου λέει η καρδιά σου..εύχομαι όλα να πάνε καλά,και να είσαι ευτυχισμένος...
    καλησπέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Υπάρχει κάτι το μοιραίο σε όλες τις σωστές αποφάσεις. Παίρνονται πάντα πολύ βιαστικά"
    Όσκαρ Ουάιλντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Xαίρομαι πολύ ασωτούλι!
    Φυσικά και να τολμήσεις!
    "Ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει"Τ.Λειβαδίτης.
    Στόλισε το δεντράκι, τη ζωή σου και από μένα έχεις τις πιο όμορφες ευχές!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπάρχει κι εναλλακτική για το καπάκι της τουαλέττας. Αν δεν θεωρείς την σχετική στάση τον ακρογωνιαίο αντιπροσωπευτικό λιθο της υπόστασής σου δοκίμασε να αλλάξεις τη στάση και δεν θα χρειάζεται να σηκώνεις πιά το καπάκι. Πολλοί το βρίσκουν πολύ βολικό και δεν επιρρεάζει καθόλου τον ...ανδρισμό. Μη θυμώσεις .... θα σε μαλώσω χαχαχα. Φιλιά και νά 'στε αγαπημένοι γιά πολύυυυυυυυυυυ καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Με συγκινεί η αλλαγή αυτή στη ζωή των ανθρώπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή