Μερικές γενναίες νιφάδες διαλέγουν το κέντρο της πόλης, για το τελευταίο χορό τους. Ειμαι σιγουρος οτι ονειρεύονταν κατι διαφορετικό , κάποιο βουνό χιονισμένο, κάποιο ερημικό χωριό της επαρχίας, να πέσουν στο απέραντο απάτητο λευκό \ και να ζήσουν λίγο ακόμη να γίνουν ένα με τις άλλες, πριν το τέλος. Αλλά αγαπημένη μου νιφάδα που μόλις πριν λίγο έλιωσες στο κόκκινο σκουφί μου, έτσι ειναι η ζωή απ αλλού ερχόμαστε κι αλλού μας παει, αδικη και υπεροχη συναμα.
Παρακολουθώντας τες τωρα-δα (αυτο το λεμε στο νησι μου) τις λιγες νιδαφες, μέσα από το σπίτι σκεφτομαι διάφορα, ασχετα μεταξυ τους. Σκόρπιες σκέψεις. Καμία φορά σκεφτεσαι ετερόκλητα πράγματα, ετσι δεν ειναι? μπορεί το περιβάλλον να ειναι ήσυχο ερημικό και ρομαντικό και εσύ να σκεφτεσαι το χαράτσι της Δέη,
Η να είσαι στο γκισέ της Τράπεζας ο υπάλληλος να σου διαφημίζει το νέο προϊόν κατάθεσης μάλιστα να σου τονίζει οτι αν τα " κλείσεις" για 20 χρόνια, θα εχεις αυτό το τέλειο επιτόκιο , και ΑΝ πεθάνεις, το παιδί σου θα έχει την τύχη να πάρει διπλό πόσο -ναι το έζησα κι αυτό, μου το παν το πρωι στη τραπεζα-(ντοινκκκκ!) Να είσαι που λες στη τράπεζα και να ονειρεύεσαι το σπίτι πάνω στο βουνού τζάκι , το τοπίο, τισ ζεστες μηλοπιτες, τις ατελειωτες αγκαλιες διπλα στο τζακι...
Επίσης σκεφτόμουνα οτι εκείνη η έκκληση που κάναμε για τους αστέγους έπιασε τόπο, γιατί και νέους bloggers γνωρισα και καναμε και κατι καλο τελικα!
Επίσης διάβασε κι αυτό, κυκλοφορεί μέρες στην κοινωνική δικτύωση μερες τωρα.
Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012 Ώρα: από τις 8:00 μμ. μέχρι τις 8:30 μμ. Τοποθεσία: Σε όλη την ΕλλάδαΟΧΙ στις αυξήσεις της ΔΕΗ ΟΧΙ στα χαράτσια Αντιδρούμε στον τρόπο που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση ένα δημόσιο αγαθό όπως αυτό του δικαιώματός μας να έχουμε ρεύμα στα σπίτια μας. Την Τετάρτη 1 Φεβρουρίου, στις 8 το βράδυ, την ώρα των ειδήσεων η Ελλάδα θα στείλει το δικό της μήνυμα. Όλοι μαζί μπορούμε. Το απαγόν Apagón (Ισπανικά, κυριολεκτικά, συσκότιση) είναι άλλη μία μοναδική μορφή διαμαρτυρίας που χρησιμοποίησαν τον Σεπτέμβριο του 2002 οι αργεντινοί καταναλωτές για να ακυρώσουν τις αυξήσεις στο ρεύμα και σε άλλα κοινωνικά αγαθά κοινής ωφέλειας.Εσβησαν ταυτόχρονα τα φώτα για ένα τέταρτο σε όλη τη χώρα! Τη βύθισαν στο σκοτάδι και ανάγκασαν κυβέρνηση και εταιρείες σε άτακτη υποχώρηση. Δε πιστευω οτι θα συμβει στην Ελλαδα φυσικα. Δε ξερω αν εχει νόημα να το κάνουμε η τι θα πετυχουμε αυτό, ίσως ένα μήνυμα εγώ θα το κάνω γιατί συχνά το κάνω ,ανάβω και κερακια μικρα και ακούω ιντερνετικο ραδιοφωνο
Φιναλε του ποστ-να το καμει ο θεος- αυτου
μ αυτ το υπεροχο που εγραψε σημερα ο Κραουνακης στο Faceook
σχετικα με το οτι ισως πτωχευσουμε
"... .ολοφανερο
οτι παμε για δραχμη...υπενθυμιζω ,οτι το νομισμα ειναι κατι μη
αντικειμενικο ειναι υποκειμενικης αξιας ανταλλακτικη υλη,
και τα μη
ανταλασσομενα ειναι η φιλια ο ερωτας και η τεχνη,οι μονες στιγμες του
ανθρωπου που νικανε το θανατο
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης Πρώτη εκτέλεση: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
είμαι σίγουρος οτι αν ζούσε σημερα το Αλικακι , θα μας έγραφε μέσα απο το facebook & twitter τα δικα της, ξέρεις εσύ, και θα μας "έστελνε" κανονικά! αποψε το βραδυ που βλεπαμε για χιλιοστή φορά την ταινία "αρχόντισσα και αλητης" και γελάσαμε για χιλιοστή φορά με τις ίδιες ατάκες τα ιδία σκέρτσα σκεφτόμουνα με το διεστραμμένο γεμάτο άσωτες σκέψεις μυαλό μου οτι η σκηνή με τον Δημήτρη και τον Πιπη (δηλαδή αγοράκι που βρήκε στο δρόμο ο λεβέντης παπαμιχαηλ και κανανε παρέα και μετά χόρεψαν και το η αγάπη θέλει δυο , και κοίταζε γλυκά ο ενας τον άλλον πάντα- γιατί η άλικη εκεί ειναι πίπης - και λέει και ως ο πιπης "... ΩΠΑ να ζήσουν τα αγόρια .." ίσως ειναι και η πρώτη γκεη σκηνή του ελληνικου σινεμά χάχα το παρατραβηξα ε ?? !
( ΠΙΠΗΣ (ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ): Μόνο που εσύ είσαι
ομορφόπαιδο, ρε Λευτέρη, ΛΕΥΤΕΡΗΣ (ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ): Άστα αυτά. Δε θέλω
τέτοια. Εσύ είσαι κούκλος, ρε. Σωστό κορίτσι!
ΠΙΠΗΣ: Έ, όχι και κορίτσι, ρε Λευτέρη! Όχι
και κορίτσι!
ΛΕΥΤΕΡΗΣ: Στάσου ρε Πίπη. Μη παρεξηγιέσαι.
Που λέει ο λόγος να πούμε. Δηλαδή εγώ, αν ήμουν κορίτσι θα
σε ερωτευόμουνα.
ΠΙΠΗΣ: Θα μ' ερωτευόσουνα; Έτσι;
Μπατιράκι, φτωχό, φουκαραδάκι;
χωρις πλακα ομως αγαπαμε ελληνικο παληο σινεμα και οπως εγραψε και ο Σειριος
μπορει ξανα μεσα στην απιστευτα κακη τηλεοραση που εχουμε
με τις σιλικονατες αδιαφορες που κανουν εκπομπες
και τα στημενα δελτια ειδησεων , τα τουρκικα σηριαλ