Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

μεσα-στον-καύσωνα-ποστ

Άμμος κολλημένη στα πόδια,
και το δέρμα στο πρόσωπο να καιει από τον ηλιο,
ξηρό από το αλάτι και τη ζεστη..
καλοκαίρι...
"...δυνατοί σαν του ηλιου το φως.."

καύσωνας...
πορτοκαλάδα εψα χωρίς ανθρακικό.
καρπούζι...
το βράδια στο κηπο, διπλα στην αιωρα , η θαλασσα και τσιν τσιν , τζιν τονικ.
ανάσκελα να κοιτάμε τον ουρανό σαν παιδιά
το ξέρεις ότι κάποια αστέρια τώρα που τα κοιτάμε , δεν υπάρχουν καν, έχουν σβήσει?
η ταχύτητα φωτός βλέπεις
κάποια όμως ζουν για πάντα, εκεί πάνω , στην ιδια θεση
και μεις πάντα στην ιδια θεση, στην ιδια ξαπλώστρα ανασκελα
συζητήσεις χωρίς βαρεμάρα

πείνασες?
πίτσα πιτσα, χωρίς μανιτάρια εε?
αγκομαχητά στο κλειστο δωμάτιο, το air condition τέρμα , ο ιδρωτας να τρέχει ρυακια  μικρά
που ενώνονται
και τα νευρικά μωρα να τσιρίζουν αλύπητα, στα διπλανά δωμάτια.
Το σώμα κουρασμένο,εξαντληση...
ο χρόνος τρέχει γαμωτι.
῾καμινι και σήμερα η αθηνα῾, στις ειδήσεις λένε.
έφυγες...
το αεροπλανο κει πάνω στον ουρανο φαίνεται σα κουνουπι μικροσκοπικό
το μισώ.

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

κλειστον λόγω διακοπών ( των άλλων)







πολλή δουλειά 
λίγος χρόνος
θα μαι εδώ όμως
θα σας διαβάζω
θα σχολιάζω
δεν έχω τίποτα να πω 
σας έχω αφιέρωση

Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

στάσου μύγδαλα παρτ του!

καλο μηνα , 
ο ζεστός μηνας Ιούλης είναι ήδη εδώ.
Σήμερα η μερα άρχισε με ένα τηλεφώνημα όμορφο τρυφερό
 απ αυτά που έχουν τη γλυκάδα του σπιτικού γλυκού της γιαγιάς.
αφιερώνω στην πιο γλυκεία μπλογκερ , ξέρει αυτή ποια εννοώ

Τις ράτσες των μπλογκερς τις έχει περιγράψει απολαυστικά η μάγισσα Κίρκη 
στο βιβλίο της , ε παρτο θα κατουρηθείς στα γέλια , καλοκαιράκι είναι  δε χρειάζεται να διαβάζεις άλλες κουλτουριες
Για μένα υπάρχουν 3 ράτσες μπλογκερς,  οι καλοι, οι κακοί και οι κομπλεξικοι + κακοί
Πρώτη ράτσα ,
τα καλα παιδιά που χαίρεσαι να τα διαβάζεις διαφωνείς συμφωνείς καταλαβαίνεις ότι δεν έχουν θέματα με τον εαυτό τους και όταν διαφωνείς το σέβονται, ποιητές του σήμερα, ευαίσθητοι και "ωραίοι"
Είναι πολλά αυτά τα μπλογκς, πολλά που θαυμάζω τη γραφή τους, την εξυπνάδα τους, την ικανότητα τους να επικοινωνουν
και χαίρομαι που σας έχω  βρει
Δεύτερη ράτσα
κακοί, από κούνια ,μισούν, ειρωνεύονται έτσι για να προκαλούν να ψαρώνουν τους άλλους, φασιστες  αφού δε δέχονται άλλη γνώμη και γενικά έχουν και λίγο τη πλακα τους γιατί αν δεν υπήρχαν κι αυτοί πως θα γελάγαμε
τριτη και φαρμακερή ράτσα
κακοί από κούνια και μέχρι τα μπουνια, αυτοί έχουν πολλά θέματα αλλα δεν λεφτά να πανε στο ψυχαναλυτή η στο ψυχίατρο
συχνά φτιάχνουν 2 και 3 προφίλ και βρίζουν γιατί δεν έχουν τα κότσια να αντιμετωπίσουν τους άλλους.
Στην δικια μου λιστα αναγνωστών υπάρχει μονο η πρωτη ράτσα στην οποια θεωρώ ότι ανήκω και εγώ


Γιατί  σας τα γραφω αυτά ακόμη δε ξέρω
 αφού δεν είχα τίποτα να πω-στ απόψε.
Κάποιες φορές δεν μπορείς να γράψεις αυτά που νιώθεις και γραφεις άσχετα..
κι εσύ άσε το λαπ τοπ , κοιτα πάνω ετοιμάζεται το φεγγάρι να γεμίσει,
 βγες έξω, ζήσε το καλοκαίρι , 
σα να είναι το καλύτερο της ζωης σου.