Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

rebe- η επιστροφη

Η επιστροφη μιας μεγαλης τραγουδιστριας, ενος πλασματος με ιδιαιτερα ταλεντα και αγαπη μεσα της για οτι  κανει
Η Αλεξια επιστρεφει μεταφορικα και κυριολεκτικα αφου ελειπε στην Αμερικη, με δικα της παραγωγη
 Επιστρέφει στη δισκογραφία με μια διαφορετική μουσική πρόταση.


Πρόκειται για το νέο τριπλό cd με τίτλο “Re-bE”, το οποίο φέρει για πρώτη φορά την υπογραφή της ίδιας στις συνθέσεις, τους στίχους, τα πεζά και τους διάχυτους αυτοσχεδιασμούς.
Η παραγωγή του άλμπουμ ξεκίνησε το 2000 και όπως λέει η ίδια: «Το “Re – bE” είναι για μένα ένας πολύ ιδιωτικός και ταυτόχρονα ένας πολύ ανοιχτός διάλογος με τον εαυτό μου. Κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του, το “Re – bE”, έφερε κοντά πάρα πολλούς ταλαντούχους ανθρώπους. Ελπίζουμε μέσω της μουσικής του να σας μεταφέρουμε όλη αυτή την αγάπη και καλοσύνη που μοιραστήκαμε».
Ο δίσκος ηχογραφήθηκε στο Λονδίνο, στη Βουλγαρία, στη Μπρατισλάβα, στο Μανχάταν, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Συμμετέχει η Συμφωνική Ορχήστρα της Μπρατισλάβας.
“Ηλεκτρισμός”, “Time/Love me”, “Raices volantes”, “My tango”, “You and I”, “This is our life”, ”Famagusta”, “Letter to the unborn”, “Η ώρα που περνά”, “The street I live”, “Sand or wind” είναι μόνο μερικά χαρακτηριστικά κομμάτια ενός σημαντικού έργου, του “Re-bE”, που πιστεύουμε πως θα αγγίξουν κάθε ακροατή.
Το άλμπουμ κυκλοφορεί από την Performance Street, αρχές Δεκέμβρη, σε πρωτότυπη συσκευασία και συνοδεύεται από ένα επιμελημένο ένθετο booklet 208 σελίδων.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε www.performancestreet.com  &

  www.rebe.com

 Κι ολα αυτα  στη καρδια μιας εποχης που αναζητει αξιες και ηθη ,Μεσα σε μια εποχη Xfactor και απολυτη εκμεταλευση του νεου καλλιτεχνη που κανει ονειρα, με γλοιωδεις κριτικους ταληροφονιαδες που μετρουν το σουξε σε ευρω και κρινουν οτι τα τραγουδια της αρλετας ειναι πασέ(γκαγκακη), εχω και γω τις εμμονες μου το ξερω γιαυτο κανω μπλογκινκ-ε βρε!
παρτε ενα δειγμα 
Καλη επιτυχια γλυκο κοριτσι  I love you


p.s την γνωριζω απο την εποχη που πειραματιστηκα (και δε με ηθελε) με την δημοσιογραφια,
θυμαμαι ενα απογευμα στα εξαρχεια σ ενα μαγαζακι με δωρα διπλα στο  DADA club οπου τραγουδουσε τζαζ, της μιλησα με κομπο στο λαιμο και με "αγκαλιασε " με τοση ιδιαιτερη ενεργεια. 
Απο τοτε καταλαβα οτι αυτο το κοριτσι δεν ειναι αλλη μια τραγουδιστρια αλλα μια Αλλη τραγουδιστρια και καλλιτεχνης πολυ μεγαλη για μια χωρα των μπουζουξιδικων, και μουσικων σκηνων , σουξε τις καθε χρονιας  και..."γραψε μου 3 ζεμπεκικα μια μπαλαντα μια ρουμπα να τα βαλουμε στο επομενο cd "

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

κλειστε την τιβι

  Χριστουγεννιατικα στολιδια στα μαγαζια και  βολτες βραδυνες με πουκαμισακι, ενας νοεμβρης που παριστανει τον σεπτεμβρη και μια τηλεοραση που ειναι σα το λαζοπουλο, παριστανει κατι που δεν ειναι, λαικιζει χωρις ορια για να γινει  αγαπητη αλλα δε πειθει .
Οι γλοιωδεις της πρωινης ζωνης, μονο ετσι μπορω να ονομασω αυτους που κανουν πρωινες εκπομπες.
Μεσημεριανα τι ειχαμε τι χασαμε ψωλεο σε ξεχασαμε, οτι εκανε η τατιανα 10 χρονια πριν στην χειροτερη εκδοση τους και ανεξηγητη αυτη η εμμονη με τα νουμερα των εκπομπων, τρωνε τις σαρκες τους  , αδερφες και παληκαρια γινονται μαλλια κουβαρια .
Τοπ σεφ και μαστερ , κατι τυποι που "ακουνε" την σως και με σοβαρο υφος λενε ποσο αλατι δεν επρεπε να βαλουν παραπανω σε κατι συνταγες που τις ακουει ο ελληνας που απολυθηκε και δεν εχει  να παρει τα βασικα και του ρχεται να μετοικησει σε αλλη χωρα.
Σηριαλ ανυπαρκτα εκτος του Νησιου που εχει κατηγορηθει για σκοτεινα αργα πλανα, εγω παντως ειμαι φαν αρκει να κοψουν την Μπαμπαλη απο το νιαουριστικη εκδοχη του τραγουδιου που παιζεται στο τελος καθε επεισοδειου.
 μοναδικη εξαιρεση Ο Σταυρος Θοδωρακης  (www.protagon.gr/) και ο Κ. Μπαξεβανης  στη  ΝΕΤ.
Το βιντεο που ακολουθει με κανε και γελασα πολυ αλλα συμφωνησα κιολας , μια γυναικα με "αρχιδια" τα λεει εξω απο τα δοντια


μη με παιρνεις πολυ κοντα γιατι δεν ειμαι βαμμενη
                                                          χειροτερη τηλεοραση δεν εχω δει
ο μπουλης και η ρωσσιδα πουλανε τη προσωπικη ζωη τους
                                    καθε πικραμενος παει στο STAR 
το μπιγκ μπραδ... ειναι ενα σκουπιδι,,
                                  η μενεγακη ειναι βασιλισσα
αυτη πια η καινουργιου , και τα εξτενσιον, ψεμετα δεν ειναι δικα της, η λαμπιρη αισχος!

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

ο Mahmoud και ο Ayaz γιναν παρασταση στην Αθηνα

Ειχα αποφασισει να γραφω μονο για τις παραστασεις που μαρεσαν , να τις προτεινω αλλα σκεφτηκα πως αξιζει το κοπο να γραψω για αυτην την παρασταση γιατι ετσι νιωθω, δε μαρεσε, δεν ενιωσα.
Κρυφα απογευματα  στο μικρο θεατρο χωρα, στο πολυ μικρο θεατρο στον 3 οροφο του κτιριου.
Η ιστορια  ειναι συγκλονιστικη, δυο ιρανοι καταδικαστηκαν σε θανατο, εφηβοι και ομοφυλοφιλοι.
Δυο νέοι ιρανοί Ο Μαχμούτ και ο Τζαλίλ γνωρίζονται και ερωτεύονται μεταξύ τους σε μια χώρα όπου ο ομοφυλόφιλος έρωτας είναι έγκλημα και τιμωρείται με τη ποινή του θανάτου. Ο Μαχμούτ αντιμετωπίζει με σεβασμό τα συναισθήματα και τις επιθυμίες του και είναι έτοιμος να παλέψει γι’ αυτά, ενώ ο Τζαλίλ, πιο φοβισμένος, πιο αδύναμος και υπό το βάρος των θεσμών και μιας θεοκρατούμενης κοινωνίας, θα επιλέξει να εγκαταλείψει τις επιθυμίες του και να ζήσει κατά πως το επιθυμούν οι άλλοι.  Ο Μαχμούτ λίγο μετά θα γνωρίσει τον Αγιάζ, ένα νέο στην ηλικία του και θα ερωτευτούν. Πολύ σύντομα όμως θα τους συλλάβουν και θα τους κρεμάσουν δημόσια. Η επιλογή τους να ζήσουν τον έρωτα τους και να πεθάνουν γι αυτόν, σε μια κοινωνία που δε τους το  επέτρεπε, τους έκανε ήρωες. 
Οπως καταλαβαινετε ειναι ενα θεμα που προσφερεται για πολυ κλαμα, για μαυρο κλαμα, για θυμο, τελος παντων να σε κανει να νιωσεις,να ενεργοποιηθεις
Ηθελα αυτο το θεμα να χρησιμοποιηθει καλυτερα, να γινει μια παρασταση talk of the town,
να συζητιεται παντου, να διαμορφωσει αποψεις,να σε κανει να την ξαναδεις.
Οι ηθοποιοι συγκινουν μονο με  την ομορφια των νιατων τους,ενα κειμενο που κατα την ταπεινη μου αποψη , δεν ειμαι και σχετικος, ειναι φτωχο, ποσο να το δυναμωσει η σκηνοθεσια?ωραιαες μουσικες.
Κι επειδη το θεμα ειναι στη κατηγορια ερωτικο δραμα και γκεη και αυτο γενικα πουλαει αυτο το γκεη κοινο ειναι δυναμικο και στηριζει, ηθελα ετσι απλα να καταθεσω την αποψη μου, δεν ενιωσα και σας λεω δεν ενιωσα γιατι εχω πολλες παραστασεις που εχουν καταγραφει στο  dna  μου, οπως αυτη του Μαυρικιου το 1992 στη «Σαλώμη» του Οσκαρ Γουάιλντ που ανέβασε στο θέατρο «Αμόρε», με τη Λυδία Φωτοπούλου στον επώνυμο ρόλο
Δεν ενιωσα τιποτα συγνωμη., δε με σοκαρε το γυμνο , ειναι τοσο μοδα πια στα θεατρο, μαρεσε η ιδεα του video, τα βλεματα των νεαρων  καποια στιγμες αλλα τιποτα αλλο.
Η αφισα ωραιας αισθητικης σε προδιαθετει για μια καλη παραγωγη...(!?)
Κι επειδη αυτη η πολη εχει τοσα θεατρα σε μια χρονια κρισης, αναρωτιεμαι πως θα επιζησουν ολα αυτα? 
Τελικα ναι κρυβω μια ποπη διαμαντακου μεσα μου?
Παντως η πραγματικη ιστορια μ ειχε σοκαρει και ξεσηκωσε την παγκοσμια κοινη γνωμη,εννοειται  respect  στην ελευθερη επιλογη των ατομων


Παραγωγή: Ανέστης Xρυσάφης/ No Frost Theatre Group
Σενάριο/Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μωραΐτης
Σκηνογράφος / Ενδυματολόγος: Μαρία Παλάντζα
Κίνηση / χορογραφίες: Νάνσυ Κοντονίκου
Σχεδιασμός φωτισμού / Ήχοι: Γιώργος Σπηλιόπουλος
Παίζουν οι ηθοποιοί: Γιώργος Βουβάκης
Τάκης Παρασκευόπουλος
Ανέστης Χρυσάφης 
Ώρες και μέρες παραστάσεων: Σάββατο έως Δευτέρα, 21.00
Τιμή εισιτηρίου: 15 ευρώ, 10 ευρώ (φοιτητικό)
Θέατρο Χώρα – Σκηνή Μικρή Χώρα
(Αμοργού 20, Κυψέλη, τηλ.: 2108673945)