Τρίτη 20 Απριλίου 2010

η κυρια Αννα καλουτα στις ανθισμενες κερασιες

φωκιωνος περυσι
καποιο πρωι νωρις 
στο γνωστο καφε κατω απο την πολυκατοικια της
πραγματικη σταρ
κυρια καλουτα ειμαι θαυμαστης σας, ειστε απιθανη
" ωωωω ευχαριστω νεαρε μου"
"α   φχαριστω για τον νεαρος αλλα ειμαι  (χεχε) 35αρης  και βαλε ..."
" αχαχαχα  (βραχνα...)
εισαι νινι  ακομη παιδι μου..."
με κεινο το τεραστιο χαμογελο και τα απιθανα πρασινα ματια που ειχαν λαμψη απο 16 χρονω κοριτσι
Η κυρια αννα πηγε στις ανθισμενες κερασιες...χτες.



Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

αγκαλια θαυμα





Το λεωφορείο κυλαγε στην λενορμαν ,τα βλέφαρα βαριά, τα σύννεφα γκρίζα σε παρέλαση
 Έχω καταντήσει αηδία σκεφτομαι καθώς δακρύζω και βάζω τα ρεημπαν γυαλιά του άνετου και τα νέα σουπερ νέα ακουστικά αη ποντ αηφον αηλαβγιου, να μην γινω ρεζιλι
H Αθήνα  έχει αυτή την σκόνη που σου στεγνώνει μάτια και αναπνοή αλλά τα δικά μου μάτια ακόμη υγρά.
Κοτζάμ μαντράχαλος να κλαίει , θα σκάφτεται η κύρια στο διπλανό καθισμα με το cosmopolitan  στα χεριά και μυρουδιά  hondos center.
Το σώμα μου έχει χάσει ένα κομμάτι του και είναι κει μαζί με σένα στον καναπέ που "κοιμάμαι " τα dvd  γιατί εγώ  από καιρό δε τα βλέπω με πιάνει ο ύπνος και γιατί φταίει αυτή η αγκαλιά
και να σκεφτείτε ότι είχα  αποφασίσει να πάω σε ψυχολόγο γιατί δεν κοιμόμουν με αλλά σώματα εύκολα 
Αγχωνόμουν είχα νευρa , πήγαινα στο καναπέ και την πέρναγα μόνος
και ήρθε μονο του ετσι αθορυβα απαλα   σαν θαυμα ετοιμο απο καιρο χωρίς να το καταλάβω, κοιμήθηκα  και ξανακοιμήθηκα
και καμία φορά όταν ξύπναγα χαζευα στασεις και χρρρρ
ποιος ? 
ΕΓΩ που είχα αποφασίσει πως κάπως έτσι είναι η ζωή μας μονοι και  αυτο-λυκοι  στην ουσία, και οι φίλοι μας οικογένεια.
δεν υπάρχει αυτό που είχαμε στην κάρδια μας στο μυαλό μας, αυτο πιστευα...
η τελικά μήπως υπαρχει..?
αρκει να μπορούμε να το "δούμε"
αρκεί να χουμε κάνει τα ταξίδια μας μέσα μας
πιασε ένα κοκτέιλ ursus με καιπιρινια  γιατι ετσι







Σάββατο 17 Απριλίου 2010

ανοιξη part 2 -- athens edition



Η Αθήνα είναι χάλια όσο ζεσταίνει ο καιρός 
ο Ελληνικός ήλιος έχει " φτιαχτεί"  να " γράφει" καλυτέρα με γαλάζια νερά και νησάκια
Τι κάνεις?
φόρας  λοιπόν βερμούδα και t shirt και ξαμολάς στα σκιερά καφέ της πόλης για φρένο η φραπέ και βαλα παγωτό.
Γελάς με τους αγαπημένους και λίγο ξαποσταίνεις και ξανά προς στην λοξά τραβάς
αλλά εμείς έχουμε εκπαιδευτεί στη λοξα και δε μας τρελαίνει κάνεις
όχι αδελφέ, εμείς θα τους τρελάνουμε όχι αυτοί εμάς
άσε που ακόμη αντέχουμε 
κι όσο μας αγάπανε τόσο θεριεύουμε και δε μας νικά τίποτα
φωτιά στα σαββατόβραδα απόψε κάντε τους υπόλοιπους ν ανησυχούν με το κέφι σας
Γιατι οτι και να συμβαινει το χουμε στο dna  δε το χανουμε
αντε να εξηγησεις στον γερμανο τι σημαινει κεφι