Κυριακή 8 Μαΐου 2016

μανα ειναι μονο μια (αλλα κανει για εκατο)

Μανάδες,
 αυτή η ανυπέρβλητη ράτσα η ανίκητη
Μητέρες και γιοι, 
μια ιστορία δίχως τέλος.
Μαμάδες και ενοχές ,
που μονο αυτές ξέρουν να διοχετεύουν μυστικά και ήσυχα μ ένα βλέμμα ,

"...τι? θα φύγεις για Πάσχα? δε θα μείνεις με την οικογένεια..?."
"...Ποσα Πάσχα θα ζήσω εγώ ακόμη μήπως..."

 Και να ο ύπουλος αναστεναγμός...

α ρε μάνα
σε λατρεύω για όλα αυτά που κάνεις, 
που είσαι,
που μας έμαθες , 
που μας έδωσες, 
για όλα όσα θυσίασες
 εσύ και η γενιά σου που ήταν αλλιώς 
Αλλά η ζωή ειναι ωραία ειναι μικρή ειναι αυτή που ξέρουμε 
και πρέπει να τη ζούμε δίχως ενοχές

μάνα γέρασες και ξεχνάς 
αλλες φορές   θυμάσαι τα πολυ παλιά
ποτέ δε θυμάσαι τα χάπια
ουτε τι εφαγες το μεσήμερι
γέρασες
τρέμω την ωρα που ισως δε θυμάσαι  
ποιος είμαι
δεν υπαρχει πιο αγριο πιο σφαίρα στη καρδιά
μάνα
μια ζωή ολακερη στη μαυρη αγαπημενη πλεκτη  ζακετα
που την επλεξες εσυ μοναχή σου και υπερήφανη
μάνα 
σ ευχαριστώ
κι ας μη ξερεις οτι στο γράφω εδω τωρα
και το διαβάζουν ξενοι
το βραδυ στις 8 το χάπι
μη ξεχάσω ε


αφιερωνω το τραουδι στη μανα μου
ειναι το αγαπημενο της

15 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά στη μανούλα σου Νίκο!
    Τους ίδιους φόβους με σένα έχω και η ίδια... γιατί η δικιά μου, είναι 89 και ευτυχώς ξεχνάει λίγο, αυτό το λίγο λίγο, όμως με τρομάζει!
    Φαντάζομαι πως είσαι πια στο νησί μας για να μπορείς να την αγκαλιάσεις και να της ευχηθείς από κοντά!
    ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι μαγισσουλα, ειμαι κει , ειναι ελαχιστα μικροτερη η δικη μου

      Διαγραφή
  2. Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου!
    Πολύ όμορφο αυτό που έγραψες για εκείνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κλαίω...
    Και το τραγούδι με αποτελείωσε...
    Να την χαίρεσαι κι εκείνη να σε καμαρώνει όπως πάντα.. Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θελει κατι αλλο η μαμα σου παρα μονο αυτό που της γρφεις Ασωτε.. και αν δεν ξερει να το διαβασει ΠΕΣ ΤΗ ΤΟ... θα σε ακουσει και θα χαρεί φιλε μου .. μας αρεσει να ακουμε πως μας αγαπανε τι πιο ομορφο να της λες Σ αγαπω ρε μανα..!!!.... καλα να περνας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειν απ αυτα που δε λεμε ευκολα
      αλλα σιγουρα το νιωθει
      της λεω πολλα, η μανα μου εχει απιστευτο χιουμορ για την γενια της και την ηλικια της

      Διαγραφή
  5. Στην αρχή χαμογελούσα και μέχρι το τέλος της ανάρτησης, είχα βουρκώσει για τα καλά...!
    Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου!
    Μια μεγάλη αγκαλιά να της δώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο συγκινητικό το αφιέρωμά σου ασωτούλη!
    να την έχεις πολλά πολλά χρόνια ακόμα στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μόνο που το καταλαβαίνουμε αργά πόσο αξία έχει η μάνα μας φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή