Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

στάσου μύγδαλα παρτ του!

καλο μηνα , 
ο ζεστός μηνας Ιούλης είναι ήδη εδώ.
Σήμερα η μερα άρχισε με ένα τηλεφώνημα όμορφο τρυφερό
 απ αυτά που έχουν τη γλυκάδα του σπιτικού γλυκού της γιαγιάς.
αφιερώνω στην πιο γλυκεία μπλογκερ , ξέρει αυτή ποια εννοώ

Τις ράτσες των μπλογκερς τις έχει περιγράψει απολαυστικά η μάγισσα Κίρκη 
στο βιβλίο της , ε παρτο θα κατουρηθείς στα γέλια , καλοκαιράκι είναι  δε χρειάζεται να διαβάζεις άλλες κουλτουριες
Για μένα υπάρχουν 3 ράτσες μπλογκερς,  οι καλοι, οι κακοί και οι κομπλεξικοι + κακοί
Πρώτη ράτσα ,
τα καλα παιδιά που χαίρεσαι να τα διαβάζεις διαφωνείς συμφωνείς καταλαβαίνεις ότι δεν έχουν θέματα με τον εαυτό τους και όταν διαφωνείς το σέβονται, ποιητές του σήμερα, ευαίσθητοι και "ωραίοι"
Είναι πολλά αυτά τα μπλογκς, πολλά που θαυμάζω τη γραφή τους, την εξυπνάδα τους, την ικανότητα τους να επικοινωνουν
και χαίρομαι που σας έχω  βρει
Δεύτερη ράτσα
κακοί, από κούνια ,μισούν, ειρωνεύονται έτσι για να προκαλούν να ψαρώνουν τους άλλους, φασιστες  αφού δε δέχονται άλλη γνώμη και γενικά έχουν και λίγο τη πλακα τους γιατί αν δεν υπήρχαν κι αυτοί πως θα γελάγαμε
τριτη και φαρμακερή ράτσα
κακοί από κούνια και μέχρι τα μπουνια, αυτοί έχουν πολλά θέματα αλλα δεν λεφτά να πανε στο ψυχαναλυτή η στο ψυχίατρο
συχνά φτιάχνουν 2 και 3 προφίλ και βρίζουν γιατί δεν έχουν τα κότσια να αντιμετωπίσουν τους άλλους.
Στην δικια μου λιστα αναγνωστών υπάρχει μονο η πρωτη ράτσα στην οποια θεωρώ ότι ανήκω και εγώ


Γιατί  σας τα γραφω αυτά ακόμη δε ξέρω
 αφού δεν είχα τίποτα να πω-στ απόψε.
Κάποιες φορές δεν μπορείς να γράψεις αυτά που νιώθεις και γραφεις άσχετα..
κι εσύ άσε το λαπ τοπ , κοιτα πάνω ετοιμάζεται το φεγγάρι να γεμίσει,
 βγες έξω, ζήσε το καλοκαίρι , 
σα να είναι το καλύτερο της ζωης σου.






50 σχόλια:

  1. έτσι ακριβώς άσωτε!
    την ίδια καταγραφή-περιγραφή θα έκανα και εγώ.

    να έχεις μια όμορφη καλοκαιρινή νύχτα
    καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που συμφωνεις γιατι εισαι απο τα μπλγογκς που θαυμαζω ειλικρινα

      Διαγραφή
  2. καλησπερα και καλο μηνα..δεν νομιζω να ειναι κακο να γραφεις τις σκεψεις σου, ετσι; δικο σου ειναι το μπλογκ στο κατω κατω οτι θες εσυ γραφεις..μου αρεσε που εγραψες τις σκεψεις σου , και ξερω πως σκεφτεσαι,τι σου αρεσει και τι οχι..κανεις δεν ξερει τι κρυβεται στο μυαλο του αλλου..

    αυτο το τραγουδι ειναι πολυ ρομαντικο..μ αρεσει πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάπως έτσι mahler μου...
    Αν και σιχαίνομαι τις ταμπέλες...
    Πάω ταρατσάδα... φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mahler??? μου? εισαι σιγουρη οτι εγραψες στο σψστο μπλογκ χαχαχχα

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα! Κάηκα παιδί μου!! Δε το πήρες ακόμη χαμπάρι?? Γιατί νομίζεις ότι σταμάτησα να γράφω στο μπλογκ μου???

      Φτου γμτ... και πάνω που έλεγα ότι εγινα καλά και από αύριο θα επέστρεφα... μάλλον πρέπει να συνεχίσω την κούρα μου :-p

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχα! Καλέ το'χω κάψει τώρα το πήρες χαμπάρι?
      Γιατί νομίζεις ότι δε γράφω πια στο μπλογκ μου εεε?
      Οχι τίποτα άλλο πάνω που νόμιζα ότι έγιανα και ότι πρέπει να επιστρέψω... μάλλον πρέπει να συνεχίσω την κούρα μου για λίγο ακόμη :-p


      Y.Γ. Ψιτ δε θέλω πλακίτσες επειδή εκείνη την ώρα σκεπτόμουν τον mahler ok?

      Διαγραφή
    4. Κι εννοείται ότι δε θέλω γελάκια που το έγραψα δυο φορές το σχόλιο αλλά νόμιζα ότι δεν το πήρε... :)))

      Διαγραφή
    5. μάλλον ο μαχλερ θα συγχυστεί γιατί δε με πάει και πολύ χαχχαχα! εγώ κανένα θέμα

      Διαγραφή
    6. Είμαι της άποψης "σε όσους αρέσουμε"...
      Οι άλλοι ας πρασινίζουν κι ας κιτρινίζουν όσο θέλουν στη θέα μας.
      Εδώ είμαι για τους λίγους κι εκλεκτούς που με εκτιμούν και μ'αγαπούν...
      Aυτοί είναι στο επίκεντρο της ζωής μου.
      Οι άλλοι απλά υπάρχουν ΜΟΝΟ στην περιφερειακή μου όραση... ;)

      Διαγραφή
  4. ...σαν να είναι το καλύτερο της ζωής σου...
    σοφή υπενθύμιση προς όλες τις "ράτσες"...χαχαχα
    Δροσερή μέρα ηλιόφωτη να'χεις άσωτε μου...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό σου μήνα Άσωτε γιέ, που δεν εισαι!!!!Να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έτσι, έτσι.
    έχει φεγγαράδες μούρλια!
    λάμπει ο τόπος.
    κι ας έχασε η αγαπημένη μου Ιταλία
    και πίνω μπύρες... κλαψ.
    πότε με το καλό η πανσέληνος να κάνουμε ου ου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ετσι,ετσι, ό,τι συναντας γυρω σου στην πραγματική ζωή,το συναντας κι εδω μεσα,φυσικο ειναι,δε γιναμε ξαφνικά όλοι οι μπλογκεραιοι ψυχούλες...
    Απλώς προσεχουμε για να εχουμε:)

    Καλο μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο μανάβης ότι έχει πουλάει, απλά εμείς τα σαπάκια δεν τα θέλουμε!
    καλημέρα καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλο μηνα αχαχα! να σαι καλα γελασα , σα να εβλεπα τις "2 κομπλεξικες με τα ταγαρια" στις δυο τελευταιες κατηγοριες
    ετσι ειναι και συνηθως ρεζιλευουμε αυτο που ζηλευουμε στο βαθος, αυτο για την τρελλη που ειρωνευεται συνεχεια τη φιλη μας την Ν, ξερεις τι εννοω.
    αει μωρη (που θα ελεγε και η αλλη τρελλη μπλογκερ που ειναι παντου)!
    οσο για τη τριτη κατηγορια , ενας ειναι αυτος που λατρευω να διαβαζω και να γελαω απιστευτα , αυτος με το ταγαρι και το φωτοστεφανο στο κεφαλι, ειμαι τοσο καλος , να δες τε με κλικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλό μήνα...έρχεται μια πανσέληνος την τρίτη θεϊκή!
    φιλιά,καλές βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες να ειναι θεικη η θα μας κανει ρακος παλι?

      Διαγραφή
    2. αν κρίνω από εμένα με έχει κάνει θεϊκά ράκος!!!αλλά δεν μασάμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

      Διαγραφή
  11. Ακόμα γελάω με την εικόνα!Να 'σαι καλά!

    Κατά τ' άλλα,σωστό σε βρίσκω.Αν κι εκτός blog κρύβονται καλά.

    Καλό μήνα και πήγαινε να μουλιάσεις στην θάλασσα και για 'μας,που μας τρώει ακόμη η Αθήνα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από την εμπειρία μου εδώ μέσα και από τα άτομα που έχω συναντήσει, να σου πω ότι δεν εξεπλάγην παρά μόνο μία φορά! Έχω γνωρίσει αρκετούς μπλόγκερς και ότι περίμενα ότι θα δω, αυτό και συναντούσα! Συνήθως οι περισσότεροι όπως γράφουν έτσι εκφράζονται και έξω, οπότε αν κάποιος σου ξινίζει εδώ μέσα είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα σου ξινίσει και έξω! Μόνο μία φορά απογοητεύτηκα, όταν συνάντησα κάποιαν που αλλιώς την περίμενα και αλλιώς ήταν.
    Καλημέρα Άσωτε!!! Καλό μήνα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω δεν εχω απογοητευτει απο κανενα , εχω γνωρισει καποια ατομα
      ειναι ολοι φανταστικα ατομα

      Διαγραφή
  13. Εγώ πάντως γιορτάζω ακόμα τους furias rojas:))))
    Καθένας στη ράτσα του και την κοσμάρα του!
    Καλό μήνα!!
    Φιλάκια ασωτούλη μου:)

    ΥΓ Ασε τους κακούς να λένε...διαφήμιση μας κάνουν χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλια ασωτουλη , στη τριτη ρατσα ανηκει κι αυτη η τρελλη που σ εβριζε καποτε χαχα

      Διαγραφή
  14. Είμαστε όλοι άραγε πάντα στην ίδια κατηγορία?
    Μήπως καμμιά φορά (έστω μερικοί από μας) παραπαίουμε προς τις άλλες κατηγορίες? Ετσι γιά μιά άλλη γεύση! Προσπαθώ να μένω στην πρώτη γιατί αγαπώ τους επισκέπτες μου και δεν θέλω να τους χάσω. Ολους! Αλλά μερικές φορές με κάνουν να νοιώθω ότι ξέφυγα προς τη μιά ή την άλλη πλευρά. Αν συμβαίνει πραγματικά ζητώ συγνώμη. Και οχι το λαπτοπ δεν το αφήνω. Να βγώ που? Να δω τι? Που είναι η θάλασσα?

    Νο thalass
    Νο kalokairi !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα τζιντζερ αν δε το χεις το κακο μεσα σου και τη μιζερια δε το χεις
      εμ κι εσυ εφυγες αποο την ελλαδα ,, και σου λειπει και της λειπεις

      Διαγραφή
  15. Κι αν έχουν δει τα μάτια μας στο θαυμαστό κόσμο της μπλογκόσσφαιρας!
    Και τι μένει από την κακία που κάποιοι σπέρνουν...; Τίποτε! το απόλυτο κενό στην ψυχή τους, η ανάγκη τους για περισσότερη κακία... όσο για την τρίτη ράτσα άστα να πάνε!

    Εσύ πάντως "δεν είσαι σαν τους άλλους, είσαι απο εκείνα τα παιδιά
    που μέσα στο μυαλό τους έχουν ένα σπασμένο πύργο ελέγχου
    κι ένα ραντάρ μες στην καρδιά..."

    Καλό απόγευμα αγαπημένε μπλόγκερ!
    Καλό απόγευμα φίλε Άσωτε!
    http://www.youtube.com/watch?v=66xRHQrL0Ns

    * να πω ότι την ίδια σκέψη ακριβώς με τη δική σου, την έκανα χτες βράδυ σε μιαν αχανή αμμουδιά; εκεί με βρήκε η νύχτα ύστερα από ένα πολύωροοο μπάνιο, εκδρομή...

    Καλό μήνα κ καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ρε σειριε αυτο το τραγουδι ειναι το αγαπημενο μου
      μ εκανες και συγκινηθηκα τωρα

      Διαγραφή
    2. και δικό μου πολύ αγαπημένο! Μου θυμίζει πάντα ένα σπουδαίο έρωτα, τη μέρα όπου πήγαινα φαντάρος, πολλά γέλια κ πολλά κλάματα μου φέρνει τούτη ακριβώς η εκδοχή του...

      "Το πρώτο κουπλέ για σένα, το δεύτερο για μένα..." έγραφε μιαν αφιέρωση κάποτε, έτσι στο χαρίζω κι εγώ.

      Φιλώ κ χαιρετώ σε!
      Πως θα ήθελα να ήμουν στο νησί σου...

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα με ή χωρίς μύγδαλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φτου και το πατάω: η δεύτερη ράτσα είναι αποκλειστικά δική μου. Έτσι και βάλεις κανέναν άλλο εκεί, θα σκοτωθούμε, σ' το λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μα για σένα το έγραψα αυτό το ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλο μηνα ξαδελφάκι μου!!!
    Τι να σου πω...εγώ χθες και προχθές που λέει ο λόγος...έχω γνωρίσει όμως αστεράκια... να πω και ήλιους; να πω!!!! φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλοι ανήκουμε και στις τρεις ράτσες νομίζω. Ο καλός, ο κακός κι ο άσχημος είναι ταινία.
    Καλημέρα
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα αλλα θα μου επιτρεψεις να διαφωνισω και δε θα μιλησω για μενα, αλλα ξερω μπλογκερς που δεν ανηκουν καν στη δευτερη και τριτη ρατσα,και τους θαυμαζω,πχ η γιαγια αντιγονη?

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ για την γιαγιά Αντιγόνη!! Εκτός από χαρακτήρα αυτοθυσίας, είναι και συγγραφικό αστέρι!!!Να περνάτε καλά!!

      Διαγραφή
  21. Εννοώ ότι σαν άνθρωποι, όχι μόνο μπλόγκερ που επιλέγουμε να μοιραστούμε αποσπασματικά, δεν μπορεί παρά να έχουμε και τις κακές μας ποιότητες κάποτε. Κι είναι όμορφο να είσαι ο εαυτός σου, να μην καταπιέζεσαι. Ό,τι αναγνωρίζω το εμπεριέχω- ίσως παλιότερα, ίσως σε ελάχιστες δόσεις.
    Δεν πειράζει να διαφωνούμε.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επειδή μου άρεσε η φωτό σου με το "Στάσου μύγδαλα" την εκλαμβάνω σαν το βραβείο που μου δίνεις και την παίρνω Άσωτε!!Δεν σε πειράζει εννοείται;;;!!Σ'ευχαριστώ εκ των προτέρων, θα την έχω στα βραβεία μου με λινκ στο μπλογκ σου...Καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τα εβγαλες απο μεσα σου καλα εκανες ηρεμησες αντε να σε δουμε και στο σπιτι μας ασωτε υιε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άσωτε γιέ, έχω στην ανάρτησή μου , την φωτό σου με τα μύγδαλα, πέρνα να δείς!!!ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή