Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

το νευρικο μωρο- revisited 2011 (η επιστροφη του ασωτου)

Αυτος ο θυμομενος μπομπιρας ειναι εγω
Ήταν 17 του ιουνη,
η μανa μου είχε κι αυτή νεύρα 
γιατί πριν καν με γεννήσει περάσαμε μαζι ιλαρά
και οι γιατροί της είχαν πει
το παιδί θα βγει τρελό
και είχαν δίκιο τελικά κατά ένα  τρόπο
βγήκα τρελό + εξωγήινο
αλλά αυτό το ξέρουμε πια μονό εμείς έτσι? 
ειναι το μικρό μας μυστικό...
έτσι λοιπόν όταν γεννήθηκα η μανα μου μ  έταξε στον 
άγιο Γεράσιμο γιατί είχε δει όνειρο
και μάλιστα όνειρο μεταφυσικό που είχε σχέση με την νονά μου.
πριν την γνωρισει, που να σου εξηγω τωρα
ξέρεις τώρα τις ελληνίδες μανες 
ειναι από μονες τους υπερπαραγωγή
ηρωιδες
και μανάδες 
και με κληρονομικό χάρισμα 
και νοσοκόμες
και γιατροί μαζι
τα πάντα όλα


νευριασμένος από τοτε που φορούσα τα κοντά παντελονάκια
και έκλεβα την Μερεντα και την έτρωγα όλη, δε το συζητω
τον περασμένο αιώνα αυτά...
μεγάλωσα  πια
νευριασμένος και τώρα
κάτι γκρι τρίχες στο κεφάλι που το ξυρίζω πεζοναυτικά και δεν φαίνονται ακόμη κάτι η βαρεμάρα κάποιες  φόρες, κάτι που δεν παθαίνω έκπληξη με τίποτα
γιατί σας τα λέω αυτά ε
σημερα έχω γενέθλια και καθε που έχω,
θες λίγο το καλοκαίρι που μου χει κλέψει οτι αγάπησα πολύ μέχρι τώρα
θες λίγο τα βράδια τα μοναχικά κάνω και γω  τον απολογισμό μου .
δε θυμάμαι πόσο έγινα αλήθεια, 
και μάλλον δείχνω μικρότερος από τους συμμαθητές μου που παντρεύτηκαν 
από τα 30 μέχρι τα 40 είχα ένα άγχος πως θα ναι αυτή η δεκαετία του "φόβου" 
δεν με νοιάζει πόσο έγινα
το θέμα ειναι πως έγινα και έγινα με πολύ σκάψιμο μέσα μου,
πολύ κόπο και πολύ τρόπο
εγώ στο καθρέπτη βλέπω ένα τύπο που μεγάλωσε, 
ένα κομμάτι του χάθηκε μέσα στους δρόμους και στις  " νύχτες",
ένα κομμάτι του έμεινε το ίδιο όπως ήταν 14 χρόνο και ένα άλλο σάλταρε για να επιζήσει
καθε χρόνο τέτοια μέρα κλαίω για λιγοπολύ 
για δικούς μου λόγους...
Σημερα εκλαψα λιγο γιατί η μανα μου μεγαλη πια,
   με κοιταξε και στα ματια της εβλεπα το μπομπιρα που ημουν,
Αγάπη μου , παιδακ μου  (μαμα κοτζαμ μεσηλικας σε λιγο  θα μαι)
μου είπε να σαι καλά αυτό  θέλω
 Νιώθω  μια αμηχανία με τα γενέθλια,
δεν ήξερα αν πρέπει να χαρώ η να λυπηθώ που άλλος ενας χρόνος με μεγαλώνει
θυμάμαι μια φορά σ ένα παρακμιακό μπαρ μια τύπισσα με κόκκινα μαλλιά  με πλησίασε και μου ζήτησε να μου πει το χέρι
της έδωσα την παλάμη και ανάμεσα σε καπνούς και  Στρειτ βότκες  μεταξύ άλλων μου είπε οτι στα μέσα της ζωής μου θα ασχοληθώ με το γράψιμο και αλλά σουρεαλιστικά.
Αν εννοουσε το μπλογκινγκ, την γλύτωσε η λογοτεχνία  έχε. ..μεταξύ μας νομίζω οτι εννοούσε οτι στα μέσα της ζωής μου θα γράψω κανονικά πολύ κόσμο .
λοιπόν έχω γενέθλια
άντε ευχηθείτε
μισό να κάνω και γη μια ευχή και να σβήνω το κεράκι σε σχήμα αστεριού
και να βάλω να παίξει αυτό το αξεπέραστο κομμάτι του βήτα με τον τεράστιο Γιάννη παλαμίδα
και να το αφιερωσω το μωρο μου

45 σχόλια:

  1. Να μεγαλώνεις όμορφα μέσα σου, έξω σου, να συνεχιζεις να 'σκάβεις', να ψάχνεσαι, να χαμογελάς, να αναζητάς, να γεύεσαι...Να μου φροντίζεσαι ασωτούλι. Είσαι απο τα αγαπημένα μου πλάσματα εδώ μέσα ;)
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ, ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΩΝΕ ΤΗ ΦΟΛΑ...Σ'εσένα
    (πάλι μακρυγόρησα...φτου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Άσωτε.Πέφτεις κι εσύ στη μαύρη τρύπα που λέει και μια φίλη...
    Νέος είσαι ακόμα.
    Θα βρεις το δρόμο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, τερατάκι με συγκίνησες!
    Ταυτίστηκα με τη μάνα σου.. σε είδα που έκλεψες τη μερέντα..
    Κομμάτια οικεία...

    Να σε χαιρόμαστε καλέ μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά άσωτε να σε χαιρόμαστε.
    Σου εύχομαι να μείνεις για πάντα έτσι παιδί και να ταλαιπωρήσεις τη λογοτεχνία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρόνια πολλά Άσωτε! Τα γενέθλια δεν είναι λόγος για να στεναχωριόμαστε αλλά για να χαιρόμαστε που είμαστε καλά και μεγαλώνουμε!!! χρόνια πολλά σου εύχομαι και να είναι όλα γεμάτα εμπειρίες, υγεία και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά. Για τη λογοτεχνία δεν ξέρω, εμένα μου αρκεί αυτό εδώ το μπλογκ.
    Δώρο γενεθλιοβίντεο από την εποχή που έτρωγες μερέντα:
    http://www.youtube.com/watch?v=8dwVYxsYE2E

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά ασωτούλη,μη νομίζεις ότι επειδή είμαι Κρήτη θα γλιτώσεις το κέρασμα,χχμμμμ θα τα πούμε!!
    Φιλιά πολλά, όσα και τα χρόνια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά κι από δω να τα εκατοστήσεις και στην επόμενη ζωή ούτε ιλαρά ούτε οστρακιά.Η ψυχοπάθεια που έχεις αρκεί χαχα!Να σε χαιρόμαστε παιδί μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Wow...!!!!Χρόνια πολλά,καλά,δημιουργικά και απεράντη ευτυχία,γαλήνη και υγεία,άσωτε!!! Να΄σαι πάντα καλά....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μ άρεσε πάρα πολύ.
    μα πάρα πολύ.
    και με συγκίνησες και μαρέσει έτσι όπως μεγαλώνεις.
    με ώριμη παιδικότητα!
    να το κρατήσεις για πάντα, η ευχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά! Να έχεις υγεία και να μεγαλώνεις σε αρμονία με τον έσω κόσμο σου! Να συνεχίσεις να αποζητάς το διαρκές εσωτερικό "ανακάτεμα", μόνο έτσι γινόμαστε καλύτεροι!

    Την εκτίμηση μου στέλνω σου
    Φιλώ κ χαιρετώ σε

    ΥΓ. το ταπεινό δωράκι μου
    http://www.youtube.com/watch?v=TEOlrlnG6QM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά, τόσα πολλά όσα τ' αστέρια τ' ουρανού!
    Και μιας και είναι η πρώτη φορά που περνάω από τα μέρη σου και στα γενέθλιά σου αυτά παίζουν τ' αστέρια, σου στέλνω ένα δωράκι για να το χορέψεις με το αγαπημένο σου πρόσωπο:
    http://www.youtube.com/watch?v=NV0JfRS9SF8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αντε ..να σε χαιρόμαστε . Να είσαι πάντα καλά και να μας φοιλοδωρείς με τα γενναιόδωρα σχόλια σου(κοινότοπίες .ξέρω,αλλα αμα τις στερεώσεις καλά ,πίανουν.

    Να είσαι χαρούμενος οσο αντεχεις(αυτό δεν είναι ευχή.Είναι διαταγή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. xronia kala ... ta pola einai askopa an den einai kala ! me siginies toso poly ... okay den ta paw ta genethlia genika ala afto pou mesa apo ta matiatous oi manades mas vlepoun pitsirikia to exw zisi kai egw an kai katati mikroteros sou! any way oi arithmoi dne exoun simasia... nase kala !:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΑ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ
    ΚΑΙ ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ
    ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟς ΠΟΥ ΣΑς ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. hronia polla aswtouli xero pos sexo tsantisei kai den empena na kano sxolia alla perasa na su po xronia polla
    i alloparmeni kritikia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλο μου ανίψι!
    Να σε χαιρουμάστε!
    Πολύχρονος! Υγιής!
    Χρήμα γκόμενες παλάτια, δόξα και καλά κρεβάτια!!!!!!
    Σε φιλώ στη μουσούδα!
    Η Θειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και πάλι τα καλύτερα. Εύχομαι να μείνεις για πάντα ένας Μικρός Πρίγκιπας.

    (Εμείς το λέμε Principito).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρονια γεματα ευτυχια!
    Σου αξιζει μονο να χαμογελάς ασωτουλη μου!!!!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολυχρονος και παντα ευτυχισμενος ασωτε.
    Μακαρι να εχεις γυρω σου ανθρωπους που σε αγαπουν πραγματικα.

    http://www.youtube.com/watch?v=wFh-rX_Sfhs&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρονια Πολλα, χρονια καλα με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά!
    Να κάνεις πολλές-πολλές ασωτίες ακόμα σου εύχομαι και πάντα να νιώθεις παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μη νευριάζεις Ασωτε. Βρίσκεσαι στην ωραιότερη ηλικία. Πίστεψέ με. Ξέρω τι σου λέω. Απλώς συμφιλιώσου με τον χρόνο που περνάει. Η μητέρα σου σε βλέπει ακόμη σαν εκείνο τον μπόμπιρα της φωτογραφίας. Εκείνος είσαι κατά βάθος. Αγάπα τις σκανταλιές σου, αγάπα την γρατσουνιά στο γόνατο από την μπάλα αλλά αγάπα και τα λίγο γκριζαρισμένα μαλλιά σου.
    Χρόνια σου πολλά και καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χρόνια πολλά !
    εκατό και βάλε ! Δεν είσαι ακόμα στα μισά ! Μ' αυτή την πεποίθηση να πορεύεσαι.
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. AX! Για κάτι τέτοιες αναρτήσεις συνειδητοποιώ γιατί bloggaro... Χρόνια Καλά! Τα πολλά ή λίγα έρχονται δεύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρονια σου πολλα! Να τα χιλιασεις! Να μεγαλωνεις τοσο οσο ;)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. kovovoltes εμενα μαρεσει να μακρυγορεις και το ξερεις οτι κι εγω σε λατρευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. νικατσου μαυρη καταμαυρη αστα αστα μπα , λες να τον βρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. γιαγια σ ευχαριστω και συ μασ συγκινεις καθε φορα που γραφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. περσεας
    φχαριστω προς το παρων απο το θεο παιδευομαι και το θεο παιδευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. vassiliostales εξαρταται σε τι φαση εισαι
    φετος ας πουμε περασα ενα πολυ ομορφο βραδυ γενεθλιων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κωνσταντίνος Καντακουζηνός μα μου πας και τα ξετριπωνεις ολα τα βιντεο μου, χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΦΟΥΛΗ σιγα μη το γλυτωσω και δε θελω να το γλυτωσω θελω να σε κερασω οπως μας κερνας κι εσυ μουσικες και "ροκιες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υακίνθη φχαριστωωω αυτο το απεραντη ευτυχια τι ωραια που διαβαζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. turigr α ευχαριστω μαρεσει η πασπαλα και μας λειπει απο την μουσικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μάγισσα Κίρκη εσυ σουπερ σταρ φχαριστω και συ το μωρακι σου , χαχα ετσι δε λενε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. *Douli* αυτη η παιδικοτητα μαλλον θ αργησει να φυγει το βλεπω εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Takis X να γραφεις πιο συχνα, και μια μερα θα κανουμε μια εκπομπη μαζι , εκ-πομπη στο συμπαν τι λες?>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. hey bro εχεις δικιο , οι αριθμοι δεν εχουν νοημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. andromeda κοιτα δεν εχω κατι να λυσω μαζι σου και φχαριστω που μπηκες για ευχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. θειααα σε λατρευω και φχαριστω
    και καλα κρεβατια και πατωματα και αλλα επιπλα ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. apos
    φχαριστω φιλε να σαι καλα κι εσυ να μας παιζεις ωραιες μουσικες απο το FB να ανοιγει το αυτι μας,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. χρονια πολλα και απο εμενα.Αφου υπαρχη το παιδι τον 14 ακομα μεσα σου και σε τσιγκλαει καθε που εσυ ανεβενεις ενα νουμερο ακομα αυτο ειναι ευχαρηστω γιατι στην ουσια οσο ακομα νιωθεισ τον 14χρονο τοσο θα εισαι.Να σκεφτεις εγω νιωθω 18 οποτε μαλλον ασχετα απο την ηλικια μου ειμαι μεγαλυτερο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. χρονια πολλα και απο εμενα.Αφου νιωθεις τον 14 χρονο μεσα σου να σε τσιγκλαει καθε που ενα νουμερο ανεβενεις στα γενεθηλια σου τοτε το σιγουρο ειναι οτρι εισαι ακομα 14 και να σκεφτεισ οτι εγω νιωθω 18 και ασχετα απο την ηλικια μου ειμαι μεγαλυτερος σου τελικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Mάνα υπερπαραγωγή? Ωχ, έχεις και εσύ τέτοια?

    Χρόνια πολλάααααααα Άσωτε.
    Keep writing (όπου και όπως θες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή