Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

αντίο κυρια Τζενη βανου


Στίχοι:Μίνως Αργυράκης
Μουσική:Αργύρης Κουνάδης
Ερμηνεία:Τζένη Βάνου 

Είμαστε τόσο μόνοι
μόνοι μικρή μου Σελήνη
τόσο μοναχικοί
αγαπημένη μικρή μου Σελήνη

Μια φορά κι έναν καιρό
πηγές με γάργαρο νερό
βάφαν λεύκο το γιασεμί
βάφαν γαλάζια την αυγή
Είμαστε τόσο μόνοι
μόνοι μικρή μου Σελήνη
τόσο μοναχικοί
αγαπημένη μικρή μου Σελήνη


ναι αγαπημένη μου Τζενη 
είμαστε τόσο μονοι
τόσο μοναχικοί …
σα τρομαγμένα πουλιά
στη καταιγίδα

καλο ταξίδι

τα φιλια μου
στην Μαλβίνα
στην Αλικη
στον Μανο
και στο Τζενακι

13 σχόλια:

  1. μεγαλη φωνη!
    σπουδια προσωπικοτητα!
    καλο της ταξιδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαστε τόσο μόνοι, τόσο μοναχικοί και από σήμερα..ακόμα πιο φτωχοί. Καλό σας ταξίδι, λατρεμένη κυρία Τζένη Βάνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένας-ένας το διαλάνε κι αραιώνουμε...
    Υπέροχη, απλά υπέροχη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μοναδική φωνή!Σήμερα που μάθαμε το θάνατο της βάλαμε με τον άνδρα μου τα τραγούδια της και τα ακούγαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μοναδική φωνή!Σήμερα που μάθαμε το θάνατο της βάλαμε με τον άνδρα μου τα τραγούδια της και τα ακούγαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΄Αλλη μία σπουδαία Τζένη έφυγε...
    Λατρεμένη μου καλό ταξίδι..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ασωτε....η κυρία της μουσικής η αγαπημένη Τζένη..δεν θα είναι μόνη...θα συναντήσει 'όλα τα υπέροχα πλάσματα εκεί πάνω.. εμείς θα είμαστε πιο μόνοι χωρίς εκείνη... καλό της ταξίδι..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα φιλαράκι μου..να αναπαυθεί η ψυχή της,καλό της ταξίδι!έγραψε στην εποχή της!να είσαι καλά που τιμάς τους καλλιτέχνες του τόπου μας..καλό βραδάκι φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρα...το ειδα χτες στις ειδήσεις..δεν την ήξερα , χτες την ειδα πρώτη φορά... μπράβο σου για την ανάρτηση/αφιερωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή