Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

οσο υπαρχουν ανθρωποι (κάνε-το-καλο)

Εσυ που με ξερεις πιο καλα, ξερεις οτι εχω αυτην την "πετριά"
θελω να βοηθαμε όλοι οσο και οταν μπορούμε
εχω λοιπον να προτεινω δράσεις

η γλυκεια τζιντζερουλα, μια απο τους μπλογκερ για την οποια
 είμαι πολυ χαρουμενος  αλλα και περηφανος που μ εχει φίλο
εχει παρει μια απιθανη πρωτοβουλια
μπορεις να διαβάσεις  εδω στο δευτερο μπλογκ της
Χειροποιητα παιχνιδια για τα παιδια μας, για τα παιδια των χωριων SOS
εγω ηδη εχω σκεφθει τι θα φτιάξω, μάλλον τι θα μεταποιησω

τωρα αν εισαι Αθηνα και θες να βοηθησεις αλλιως καποιον
συνανθρωπο μας  αντιγραφω απο  tospirto.net


Στις 14 Οκτωβρίου στο Fuzz θα εμφανιστούν αφιλοκερδώς και για καλό σκοπό οι Δεληβοριάς, Καραμουρατίδης, Μποφίλιου, Παλαμίδας, Χαρούλης.
Η Λένα Πλάτωνος ζητάει τη βοήθεια μας για τη γυναίκα που τη βοήθησε και της συμπαραστάθηκε όλα αυτά τα δύσκολα τελευταία χρόνια. Η βοηθός της Βικτώρια Μπόζικ έχει διαγνωστεί με ένα είδος επιθετικού καρκίνου και πρέπει να μεταβεί στο εξωτερικό για θεραπεία. Έτσι στις 14 Οκτωβρίου στο Fuzz (που διατέθηκε αφιλοκερδώς) θα εμφανιστούν (επίσης αφιλοκερδώς φυσικά) οι: Φοίβος Δεληβοριάς, Θέμης Καραμουρατίδης, Νατάσσα Μποφίλιου, Γιάννης Παλαμίδας, Γιάννης Χαρούλης, σε μια συναυλία που θα ανοίξουν οι positive red κι έχει σκοπό να συγκεντρώσει χρήματα γι’ αυτό το ταξίδι ζωής.
Εννοειται οτι θα ειμαι κει
 Πιστευω γενικα στην δύναμη του ανθρώπου
όσοι μπορουμε ακόμη 
γιατι το ξερω οτι βαλλόμαστε απο παντου
κι οσο μπορούμε
εψαχνα να βρω ενα τραγούδι να κανω ανάρτηση
κι επεσα πανω σε αυτο το αριστούργημα
σας το αφιερώνω
[video: Bασιλική Μουσταφέρη - Ηχογραφήση που έγινε για το ''Τρίτο Πρόγραμμα'' του Μάνου Χατζιδάκι τo 1980 - '' Αθανασία'' : Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις , Στίχοι: Νίκος Γκάτσος}

11 σχόλια:

  1. μπράβο, εξαιρετική ιδεα της blogger και θα ετοικασει κατι και η ζουζου,για τη συναυλια μου κανει εντυπωση που η μποφιλιου που ειναι πια μεγαλο όνομα θα συμετασχει κι αυτή
    μπραβο σε όλους, ευχομαι καλη εκβαση σε όλα
    ο καρκινος ειναι άτιμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν κατάλαβα καλά.
    Για τα Χριστούγεννα είναι;

    Πολλά φιλάκια ασωτούλη μου:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο μάτια μου. Αυτή η δύναμη του ανθρώπου δεν είναι μόνο για κακό. Είναι ΚΥΡΙΩΣ για καλό φτιαγμένη...;)
    *πολύ θα'θελα να΄μαι στη συναυλία γμτ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, εσύ, πως με πέτυχες έτσι! Αυτή η......"Αθανασία" δεν είναι απλά ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια, είναι ένα από αυτά που, άμα το ακούω, μου "κολλάει" μετά για κάνα μήνα και το τραγουδάω συνέχεια! Χαχα! Υπέροχο!! Σε φιλώ γλυκά! :))

    (Και μόλις έμαθα και το άλλο μπλογκ της τζίντζερ! Σ' ευχαριστώ! :))
    Υ.Γ Έχουν κι άλλη "πετριά";; Κι εγώ που νόμιζα πως είχα μόνο εγώ, σαν.....petra που είμαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσο υπάρχουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ άσωτε!! πόσο θα μπορούμε να βοηθάμε τον συνάνθρωπο όταν τα περιθώρια για όλους στενεύουν?
    νασε καλά καλό απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευτυχώς αγαπημένε μου που οι πετριές πληθαίνουν!
    φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα αναρωτήθηκες και ξέρω πως έτσι έγινε ασωτάκι μου γιατί καθυστέρησα να έλθω στην ανάρτησή σου αυτή. Ηθελα να δω πόσο ενδιαφέρον θα υπήρχε απ τους αναγνώστες σου. Βλέπεις λοιπόν πως οι "πετροχτυπημένοι" παραμένουμε λίγοι. Με λυπει. Απλά σκέφτηκα ότι η μαμά μου συνήθιζε να βοηθάει όσο μπορούσε τα χωρια SOS, έπειτα παρατήρησα ότι οσες μανούλες απέκτησαν πέρισυ μια μασκωτίτσα κατέληξε πάντα στα μικρά χεράκια της οικογένειας. Ετσι σκέφτηκα να φτιάξω και φέτος μερικές και να τις χαρίσω κατευθείαν σε παιδάκια. Συνεδίασα λοιπόν αυτές τις δυό σκέψεις και στρώθηκα να φτιάξω όσο περισσότερες μασκωτίτσες μπορώ με τον λίγο χρονο που έχω ελεύθερο κάθε μέρα. Βγαίνουν πολύ όμορφες αλλά χρειάζονται και παρέα γιά να πάνε στο χωριό SOS B. Ελλάδας. Ετσι δεν έχει να κάνει μόνο με όσους βρίσκονται στην Αθήνα. Οπως και παλαιότερες δράσεις της φίλης Ρένας Χριστοδούλου όσα περισσότερα χειροποίητα παιχνίδια μπορέσουμε να μαζέψουμε θα τα συλλέξει η Ρένα μας και θα τα παραδώσει στα παιδάκι τους χωριού SOS B. Ελλάδας. Γιατί Β. Ελλάδας? Γιατί δεν ήθελα να δυσκολέψω περισσότερο τη συνδρομή της Ρένας μας που ζεί στη Θεσσαλονίκη. Σύντομα λοιπόν θα αναρτήσω την διεύθυνση που μπορούν να σταλλούν τα παιχνίδια που θα φτιάξουν οι φίλοι μας. Ελπίζω να υπάρχουν πολλές συμμετοχές ακόμα και από όσους δεν με συμπαθούν γιατί δεν έχει να κάνει με μένα. Απλά ήταν δική μου ιδέα που χωρίς όμως τη συμμετοχή και φίλων δεν θα μπορέσει να ολοκληρωθεί. Ευχαριστώ χίλιες φορές για την ανάρτησή σου αυτή αγαπημένε μου φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλά όμορφα και λιγότερο όμορφα συμβαίνουν αυτό τον καιρό Άσωτο μου αγόρι, άλλα μας διασκεδάζουν, άλλα μας πλήττουν, άλλα μας αφήνουν αδιάφορους... στου Ανταίου μας "φώναξαν" μαζί να χαλαρώσουμε την πίεση και προσωπικά μου άρεσε, τώρα δες και εσύ!
    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή