Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

birds have to fly-ποστ






κουλουρι-κου κου κουλουριι

εδω εγω σε προσφατη φωτο


 
χωρίς πολλά λόγια  
μόνο εικόνες
 απο μια άνοιξη ασυνήθιστη πάλι
 στις ειδήσεις η Κύπρος σε πρώτο πλάνο
βόλτες τ απογεύματα σε έξοχες εξοχές
θέλω να πάρω ένα σκυλάκι
το αποφάσισα
φέτος θα μεταλάβω την μεγάλη πέμπτη
το αποφάσισα κι αυτό
γιατί το υποσχέθηκα στην 
αήττητη  ελληνίδα μανά-μητέρα-μαμά
θα πάρω ρεπό ως άσωτος 






Στην αλλη πλευρα της γης η Αλεξια  πιστη στο δικο της δρομο
εχει μπει στο τοπ10 των jazz albums στο itunes
Birds have to fly



.


















παντως αυτο που ακουω συνεχεια  ειναι το  rock my soul 
του κιθαριστα Μαργαρη Παναγιωτη
παρε ενα δειγμα εδω  το οποιο θα μου επιτρεψετε να το αφιερωσω στην Ginger
που αγαπα Μαχαιριτσα

46 σχόλια:

  1. Αυτη η ανοιξη κατι εχει αλλα δεν το εχω ανακαλυψει ακομα.. Υπεροχες εικονες... Θα μεταλαβω αυριο.. Ωραιο το τραγουδι!
    Μου εχει λειψει η θαλασσα..
    Καλη αυριανη!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενα κουλουρι το θελα τωρα να σου πως την αληθεια!
    Καλο βραδυ φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. την ράτσα την συμφώνησες η είσαι και συ στην διαπραγμάτευση...χαχα να σαι καλά ωραίες φωτό αλλά και άσμα για την ginger....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει,ωραίες όλες οι φώτο,αλλά η πρώτη με πέθανε! Καλό βράδυ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ασωτε, θελω να σε δω να μεταλαμβανεις χαχαχα και τι αλλο
    ναι η ανοιξη ειναι υπεροχη και το cd επισης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και σου ειπα μην υπογρααφεις ως ακος θα γινει παρεξηγηση
      δασκαλακος να γραφεις (που ηταν λεβεντια)

      Διαγραφή
  6. για να μεταλάβεις πρέπει να εξομολογηθείς Ασωτούλη.....χαχαχα...όσο για το σκυλάκι ,χαράς το κουράγιο σου!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νασια μου ειχα ενα χασκι13 χρονια και αλλο ενα μικροτερο 4 χρονια
      οποτε ξερω καλα τους ...σκυλομπελαδες

      Διαγραφή
  7. XIΛΙΟΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
    ΧΙΛΙΟΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΦΩΝΗ σε ευχαριστω απέραντα ασωτακι μου

    (χα, το πιο πανω σχολιο δεν ειναι ο αντρας μου σιγουρα χαχαχα κι ας λεγεται Ακος! Απιστευτο!)

    Ερωτηση> τις φωτογραφιες γιατι τις βαζεις τοσο μικρες αφου εχει χωρο. Ειναι πανέμορφες, κριμα ειναι να μη τις βαζεις XLarge χωρανε. Φιλια ασωτακι μου (σχολιαζω ακουγοντας το τραγουδι που μου αφιέρωσες αλλα χίλια ευχαριστω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι , ακος απο δασκαλάκος, με φωναζει ετσι ο ασωτουλης, σαπο Σαλονίκη

      Διαγραφή
    2. δε μαρεσουν οι μεγαλες φωτογραφιες , ο ακος ειναι φιλαρακι απο σαλονικη σου εχει εξηγησει ο ιδιος βλεπω
      ειναι αγαπημενο πια και δικο μου ταξιδι

      Διαγραφή
  8. πολύ όμορφες φωτογραφίες!! και γω ψηφίζω την 1η φωτογραφία ως top of the top!! :) να μεταλάβεις άσωτε, γιατί όχι!!! :) καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε τελικα εβονιτα ειναι ολα τα λεφτα η πρωτη το ξερω
      καλη μερα

      Διαγραφή
  9. Με το βλέμμα στις υπέροχες φωτό σου
    και με το μυαλό στην Κύπρο μας...

    Κουλούρι θέλω λέμε!:)

    Υ.Γ Βρε "Γιε" θα μεταλάβεις κιόλας;
    Σίγουρα είσαι "Άσωτος";..:)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπαααα πια δεν ειμαι ασωτος καποια στιγμη πρπεει ν αλλαξω ονομα στο μπλογκ το ξερω

      Διαγραφή
    2. γιά να μη μας μπερδέψεις τι θα έλεγες να το κάνεις "τέως...άσωτος"?

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο και αναπαυτικό για το πνεύμα !!!!
    Χαλάρωση ψυχής...ομορφιά !!!
    Φιλιά πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Άσωτε, Ζήτω η Ελευθερία!

    ΥΓ: Πολύ αλληγορική η φωτογραφία με τον γαϊδαράκο
    πίσω από τα..συρματοπλέγματα!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έξοχη εξοχή, όπως το'πες...Υπέροχες εικόνες άσωτε μου. Με ταξίδεψες και πάλι...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διαπιστώνω ότι μόνο άσωτος δεν είσαι. Μακάρι να ήταν όλοι οι άσωτοι σαν και σένα.
    καλημέρα και Χρόνια Πολλά για την σημερινή μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όταν λες εσύ σε πρόσφατη φωτο ποια εννοείς; τον αστροναύτη ,η το γαιδαράκο,με μπέρδεψες ασωτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ασωτούλη μου δύσκολη άνοιξη αυτή...
    Και το κουλούρι έχει μεγάλη σημασία!
    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίες φωτογραφίες...
    Ιδιαίτερα με συγκίνησε που θα μεταλάβεις... ο δικός μου γυιος δεν πείθεται ούτε εξετάσεις αίματος να κάνει πόσο μάλλον να μεταλάβει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι θα το κανω γιατι η μανα μου ειναι 82 πια και της το υποσχεθηκα, να παμε μαζι

      Διαγραφή
  17. Yπέροχες οι φωτογραφίες σου Άσωτε!
    Και εγώ θέλω σκύλο!Οι γονείς μου όμως δεν...
    Φιλιά Ασωτε μου!
    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι ενα θεμα οι γονεις ετσι? οπως και το σπιτι γιατι αν το σπιτι δεν ειανι φιλικο για το σκυλακι καλυτερα δεν

      Διαγραφή
  18. Πάρα πολύ όμορφες φωτό ασωτούλι!! Και φέτος θα κοινωνήσω Μ. Σάββατο διότι θα νηστέψω μόνο την μεγάλη εβδομάδα.. κρίμα να μην το κρατήσω λίγο παραπάνω!!

    Καλημέρα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε δεν πειραζει φτανει που θες να το κανεις
      και δεν τον εννοω χριστιανικα εγω το εχω μεσα μου αλλιως

      Διαγραφή
  19. γιατι μγαλη πεμπτη? μετα την ανασταση να μεταλαβεις.
    η ξεασωτευεις ή οχι! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμεις μεγαλη πεμπτη το κανουμε στο νησι και μαλιστα 5 η ωρα πρωι, ειναι εθιμοτυπια του αγιου ορους

      Διαγραφή
  20. Α. όλες υπέροχες αλλά το κουλούρι με κατασυγκίνησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κι εγώ με τον Τρέμενς, το κουλούρι με τσάκισε, πρώτη φορά στα χρονικά άνθρωπος δακρύζει με κουλούρι! Η πανσέληνος θα φταίει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικα ειναι τι προσλαμβανουσες εχεις ετσι, χαιρομαι που σας αρεσε γιατι ειναι αγαπημενη φωτο

      Διαγραφή
  22. Όμορφες φωτογραφίες!!!! καλησπέρα Άσωτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λαυρέντης και ξερό ψωμί (εναλλακτικά, δαγκωμένο κουλούρι...)
    Όμορφη ανάρτηση! Μεταλάβαμε κι εμείς μαζί σου.
    Να'σαι καλά ρε Άσωτε (ο Θεός να σε κάνει!...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ καλές οι φωτογραφίες σου, μύρισε η άνοιξη εδώ μέσα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή