Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

an accidental blogger (part II)

Τις τελευταίες μέρες emails πανε και έρχονται  με μπλογκερς που αγάπησα και  μπλογκεςρς που "μίσησα" αλλα τελικά "αγάπησα" μετά γιατί τους κατάλαβα και με καταλάβανε η μπλογκερς που λατρεύουν να με μισούν  χα!
Κανοντας την αυτοκριτική μου, θα έλεγα ότι άρχισα να γραφω έτσι για πλακα ,
 μετά συνέχισα με τα "αντίο" μου σαυτους που έχασα  και φύγαν ξαφνικά 
 και ακόμη τα λέω αραιά και που, 
μετά έγραφα για ότι με απασχολούσε η για μουσικές που ανακάλυπτα.
Εχω και γω τις εμμονες μου, αλεξια παλαμιδας αρλετα δήμου,κβητα  , αφού τα ξέρεις τώρα..
Υπηρξα  εκνευριστικά μελό, υπήρξα αστείος,καλος,κακος υπερβολικός, κουραστικός, αλλα υπήρξα εγώ.
Αντιμετώπισα αυτό το μπλογκ σαν τον ημερολόγιο μου και εσύ με σχολίαζες όταν είχες όρεξη όταν σου κάνε κλικ.
Γνωρισα υπέροχα παιδιά που γραφουν με την ψυχή τους, για την ψυχή τους, γνώρισα και ψωνάρες, κάνα 2 δηλαδή, επηρεαστικα, ζήλεψα την γραφή άλλων, θαύμασα, γέλασα, έκλαψα, με βρίσανε, πικράθηκα αλλα  προχώρησα.
Δεν κρατάω καμια κακια, γιατί αυτό το μπλογκ είναι μονο ένα μερος της προσωπικότητας του καθενός μας έτσι? 
Τωρα γιατί τα γραφω όλα αυτά? μακάρι να ξερα και γω γιατί τα γραφω.., έτσι μου ρθε και τα γραφω.
Ισως τα γραφω γιατί τελικά το μπλογκ αυτό μου χει γινει μια γλυκεία  αγαπη... 
και θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ ακόμη και σαυτους που μ έχουν απορρίψει η  "μπαίνουν" μονο για να μου την πουν...
Μαλιστα ένας απ αυτούς  που συχνά έβριζε και του έσβηνα τα σχόλια γνωριστήκαμε και ρίξαμε πολύ γέλιο και γελάμε συχνά , γίναμε λίγο φίλοι, καταλάβαμε ο ένας τον άλλον.
Δεν μ αρεσει ποτε να κρατάω εμπάθειες, μ αρεσει ν αλλάζω να προχωρώ να  μην σβήνω εύκολα κανένα.
Ποιος είμαι γω δηλαδή? είμαι εγώ τέλειος?  
Εδω στου δρόμου σχεδόν τα μισά έμαθα ότι  η αγαπη είναι  το πιο σημαντικό πράμα.
Σας ευχαριστώ και συνεχίζουμε
Eμπαθείς είναι μονο οι βλάκες έτσι?
σας έχω και αφιέρωση χριστουγεννιάτικο
αποφάσισα τελικά ότι είναι Χριστούγεννα και θα μπω στο κλίμα, κι αυτό είναι απειλή χοχοχο!


49 σχόλια:

  1. ωω τι μονόλογος αυτοκριτικής?
    μπήκα να σ ευχαριστήσω και για τις συμβουλές στο email
    i love Robbie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι βγάλε μου και τ άπλυτα στη φορα χάχα
    κι εγώ σ ευχαριστώ που σε διαβάζω , και ξέρεις γιατί σε διαβάζω , γιατί γραφεις την αλήθεια σου κι όχι την δηθενια σου
    καλα Χριστούγεννα κύριε άσωτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκούλη μου χαίρομαι την αυτοκριτική σου και κυρίως τη διάθεση σου να δέχεσαι τους άλλους όπως είναι..βρε..μοιάζουμε σε πολλά το έχεις καταλάβει;Απο τα μπλογκ πήρα πολλά , έδωσα πολλά και βρήκα όσα ήθελα να βρω ξεχωρίζοντας με διαίσθηση αυτούς που έκανα δικούς μου..μόνο που σε μένα είναι πολλοί φαίνεται οτι η καρδιά μου χωράει πολλούς..και όπως καταλαβαίνεις ..έχεις θέση!Καλές γιορτές φίλε μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σαν νέος στο μπλογκινγκ μ αρέσει να διαβάζω εμπειρίες, μου δίνουν δύναμη και κουράγιο ακόμα κι όταν φοβάμαι ότι κανείς δεν διαβάζει αυτά που γράφω ή απλά δεν αφορούν κανέναν, καλές γιορτές να χουμε άσωτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εννοείται ότι είναι βλάκες οι εμπαθείς και αυτοί που το κρατάνε μανιάτικο
    μην ασχολείσαι άλλο μωρέ με την γνωστη κουλή χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αισθηματία δε χρειάζεται να ευχαριστείς ότι θες στείλε email

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαμένο κορμί καλα Χριστούγεννα κι άσε τα γλυψιματα αφού τα χούμε πει τι τα γραφέις κιμ εδώ χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχτίδα κι εσύ έχεις θεση το ξέρεις έτσι?
    σ ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τρεμενς να σαι σίγουρος ότι αυτό που γραφεις αν έχει ακηθεια μεσα του σίγουρα θα αφορα κάποιους εμενα πάντως με αφορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να είσαι καλά να (μας) γράφεις, άσωτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κουην κι εσύ να μας γραφεις χάχα κανονικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλέ, πότε σας έγραψα; Ειδικά εσένα δεν θυμάμαι να σε έχω κάνει ανάρτηση! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μακάρι να έκαναν και πολλοί άλλοι την αυτοκριτική τους. Bloggers και μη.
    Σε κάθε περίπτωση, keep up! Όπως όλοι που αγαπάμε την αύρα που σκορπούν οι εμμονές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βασιλισσα όχι αλλα ζω για τη στιγμή που θα με κανεις χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βασιλισσα όχι αλλα ζω για τη στιγμή που θα με κανεις χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. απος αγαπάμε αγαπάμε αλλα δε βρήκα την ταινία να την κατεβασψ με αγγλικούς υποτιτλους γαμωτι γιατί ισπανικά δεν κατέχω ..ακομη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γνώθι σε αυτόν!!!

    καλά χριστούγεννα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι εγω τελικά μπηκα στο κλίμα και αρχισα να χριστουγεννιάζομαι!!!

    Ευχομαι να περασεις τελεια και να παραμεινεις το καλο παιδι που γνωρισα και θεωρω φιλο μου!

    Καλές γιορτές ασωτουλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. coula και γω σε θεωρώ φιλαράκι και μκοιτα να χαμογελάς μην σε παίρνει απο κάτω ΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. fatsa καλα Χριστούγεννα και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απαπα, τι κρίση σε έπιασε στο νησί ασωτούλη? Να περνάς καλά και πιες κι ένα κόκκινο κρασάκι και για μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Aααα, κάθε χρόνο και ένα part.Τώρα το κατάλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παύλε δε μ έπιασε κάτι καινουργιο γραφω πάντα αυτά που νιώθω
    καλα το κοκκινέλι (κρασί) τέλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ μου άρεσε η ειλικρινής αυτοκριτική σου! Άσωτε η γραφή είναι ψυχολυτρωτικό φάρμακο και μόνο κατ' αυτόν τον τρόπο πρέπει να ασκείται...

    Όσο για τις αναμνήσεις σου, από αλλοτινά Χριστούγεννα διαβάζοντας τις σκέψεις σου αναλογίστηκα (σχεδόν μονολόγησα) "πόσο ελληνικό μπορεί να είναι το σκηνικό...", με το πένθος με τη μουσική, τα κλειστά δωμάτια...

    Καλές Γιορτές με Υγεία καλέ μου Άσωτε να έχεις!

    Να χαμογελάς και να παραμένεις αισιόδοξος!

    Φιλώ κ χαιρετώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. συνέχισε έτσι άσωτε να κοιτάς τον κόσμο από την τρυφερή μεριά που μας έχεις συνηθίσει
    καλές γιορτές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. seirie ευχαριστώ για το σχόλιο όταν έρχονται μπλογκερς δαν κι εσένα που αγαπάω να επισκευτομαι πολύ χαιρομαιπου αφήνουν σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Περσέα ωω με τιμάς που το γραφεις εκεί να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε αγαπώ γιατί βγάζεις αυτό που είσαι,να ξέρεις ότι αυτοί που το παίζουν άλλοι αργά η γρήγορα δείχνονται...μαζί σου λοιπόν...
    ετοιμάσου τώρα για το ραντεβού μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. So this is Christmas Άσωτε!!! Have a very merry Christmas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. So this is Christmas Άσωτε! Have a very merry Christmas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς ήρθες στο blog μου.
    Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα και καλές αισιόδοξες αναρτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ένα μήνυμα που σου έγραψα που να πήγε άραγε??? Τες πάντων, ξαναγράφω...Και λέω ότι οι άνθρωποι είμαστε υπέροχοι ακριβώς για τις ατέλειες και τις...ιδιοτροπίες ή τις ιδιαιτερότητες μας. Οπότε χαρούμενα, ιδιαίτερα Χριστούγεννα ασωτούλι μου...;)) Και μακριά απο εμπάθειες και μικροψυχίες Χριστέ μου...Μακριά!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εχεις πει καποτε ,νομιζω το καλοκαιρι που περασε οτι το να γραφεις εδω ειναι καλυτερο απο το να τα δινεις στον ψυχιατρο.

    Τοτε το καταλαβαινα ελεγα τοτε τωρα το νιωθω περισσοτερο.
    Επισης ενστερνιζομαι οσα λες σε αυτο το ποστ.
    Κανεις δεν ειναι τελειος και ολοι εχουν δικαιωμα σε δευτερες και τριτες ευκαιριες...

    Τα χριστουγεννα δεν ειναι μονο μασαμπουκα και λαμπακια και πιωμα μεχρι λιποθυμιας αλλα μας υπενθυμιζουν οτι ειμαστε ανθρωποι με αισθησεις και οχι μηχανες...το προβλημα ειναι οτι μετα τις γιορτες οι περισσοτεροι το ξεχναμε και επιστρεφουμε στα καστρα μας και στα υπολοιπα γνωστα και μη εξαιρετεα που τα χρησιμοποιουμε για να αποδειξουμε οτι ειμαστε ανωτερα οντα απο τους υπολοιπους.
    Εσυ δεν εχεις αναγκη απο χριστουγεννιατικο mood γιατι το εχεις σε μονιμη βαση το συναισθημα που βγαζουν.
    Φροντισε μοναχα μην το χασεις για κανεναν λογο και ιδιαιτερα για κανεναν ανθρωπο.

    Καλα να περνας στο νησι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "γνώρισα και ψωνάρες, κάνα 2 δηλαδή": δεκτόν, αλλά η δεύτερη ποια είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ναι!!! άσωτε!!! μπές στο κλίμα.. των Χριστουγέννων... ετσι κι αλλιώς δεν έχεις να χάσεις και τίποτα;;...έτσι δεν είναι;; μπορεί κι όλας να αλάξει κάτι .....κι αν δεν αλάξει δεν χάθηκε και ο κόσμος!!!! είσαι εσύ αυτο΄που είσαι... οπως ολοι μας..με τα καλά μας...και τα κακά ..μας... η μοναδικοτητα του ανθρώπου..!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΧΙ.ΕΙΧΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΔΩ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. θα σου αφήσω ένα χριστουγεννιάτικο σχόλιο,καλές γιορτές να περάσεις όμορφα.
    να συνεχίζεις να γράφεις.η αυτοκριτική χρειάζεται σε όλους μας.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φουλη το ξέρεις ότι και γω σαγαπω για τον ίδιο λόγο γιατί οι αναρτήσεις σου έχουν την αλήθεια σιυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βασίλειε ναι είναι Χριστούγεννα τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Gyro κι εσύ καλώς ήρθες στο δικό μου
    καλα Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. καθαρματενιε μαγερια δεν υπάρχει περίπτωση να χάσω κάτι που έγινε μετά από κόπο
    να σαι καλα και εσύ μην αλλάξεις μείνε όπως είσαι
    οι διηγήσεις σου ειανι τόσο γλαφυρές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καντακουζινα είσαι μεγάλη ψωνάρα αλλα δεν εννοούσα εσένα , γαμωτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρουλα σ ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για όσα μου χεις γράψει
    καλα Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σκρουτζακο ναι χαθήκαμε για λίγο
    καλα Χριστούγεννα κι εσύ ωραια ιστορία έβαλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χριστίνα μακάρι να την κάναμε όλοι μας όμως χεχε
    καλα Χριστούγεννα και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή