Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

τα παιδιά, μονο.


απόψε  κλείνει ένας κύκλος κουραστικός
με πολλή αρνητική ενέργεια και σκοτάδι
 κάτι έγινε
ένα ταρακούνημα
και αποφάσισα να με αγαπήσω πιο πολύ
ξέρεις πάντα λένε όλα αυτά τα βιβλία της ψυχολογίας
αγαπα τον εαυτό σου και μπλα μπλα.
δεν υπάρχει συνταγή,
είναι δύσκολο, στο λέω
πολλές φορές θα σε φέρει αντιμέτωπο
με άλλους που αγαπάς
δύσκολες αποφάσεις
αλλα μονο όταν αγαπήσεις τον εαυτό σου
μπορείς να συναντηθείς με την αγαπη
απόψε έγινα πάλι παιδι
και σ ευχαριστώ γαυτο, εαυτέ μου.




Τα
τα Παιδιά, Μόνο...
Γκούλαγκ, 1996
Διασκευή : dalot, filtig, leaf loft
from Κασετίνα ΙΙ, released 13 April 2012
φωνή: LOLEK
photo : "Girls boat", Ile de Ré, France 1945 © Robert Doisneau
Executive producer : Andonis Bosko


Κρύβονται οι σχέσεις μας στις όμορφες τις λέξεις
Πνίγονται οι σχέσεις μας στις άχαρες εικόνες
Πρόσωπα αλλάζουμε να μην πληγωθούμε
Πρόσωπα αλλάζουμε να μην προδοθούμε
Τα παιδιά δε ζουν σε κόσμο που στερείται φαντασίας
Δεν είναι ο κόσμος τους ειδήσεων δελτία
Τα παιδιά δε ζουν σε κόσμο που στερείται φαντασίας
Έχουν το ένστικτό τους για προστασία
Τα παιδιά ό,τι κι αν πουν, το εννοούν
Τα παιδιά ό,τι αισθανθούν, ποτέ δεν το κρύβουν
Είναι ντροπή μπροστά στους άλλους να δακρύζεις
Είναι ανάγκη να μη δείχνεις πως λυγίζεις
Πρόσωπα αλλάζουμε να μην πληγωθούμε
Πρόσωπα αλλάζουμε να μην προδοθούμε
Τα παιδιά δε ζουν σε κόσμο που στερείται φαντασίας
Δεν είναι ο κόσμος τους ειδήσεων δελτία
Τα παιδιά δε ζουν σε κόσμο που στερείται φαντασίας
Έχουν το ένστικτό τους για προστασία
Τα παιδιά ό,τι κι αν πουν, το εννοούν
Τα παιδιά ό,τι αισθανθούν, ποτέ δεν το κρύβουν
fρom Κασετίνα ΙΙ, released 13 April 2012
φωνή: λόλεκ
photo : "Girls boat", Ile de Ré, France 1945 © Robert Doisneau



29 σχόλια:

  1. ωραια διασκευή , μαρεσει ο λολεκ γενικά και μου αρέσει και όλο αυτό με τις κασσετινες του φιλτιγκ (?)

    το βρήκα από σένα
    ποτε αρχίζεις εκπομπές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γουη λαβ φιλτιγκ
      εκπομπές τέλος Οκτώβρη, έχω πολλές υποχρεώσεις

      Διαγραφή
  2. Καλή καινούργια αρχή, με πολλή αγάπη σε σένα!

    Αφιερωμένο το τραγούδι, από τα πολύ αγαπημένα μου!

    http://www.youtube.com/watch?v=I2AVmUaTr0c

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαίρη τι ωραιο τραγούδι, να σαι καλα! σ ευχαριστώ ειλικρινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πείσμωσε με τον εαυτό σου άσωτε μου. Πείσμωσε για να του προσφέρεις όσα του αξίζουν. Ναι, διόλου εύκολο. Μα επίσης διόλου ακατόρθωτο...;)
    Να...σε φροντίζεσαι λοιπόν...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μιας κι είναι βράδυ,ακούω πιο «γαλήνια» τραγούδια.Ενώ σε διάβαζα,άκουγα αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=81NsRMPWRKI
    Όταν το πρωτοάκουσα,δεν ήξερα ότι είναι Έλληνες τα παιδιά...
    Ν' αγαπάς και να προσέχεις τον εαυτό σου,ακριβώς έτσι όπως είναι!

    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μαρεσει αυτο το τραγουδι τους ξερω
    να σαι καλα ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαίρομαι που αποφάσισες να κάνεις κι εσύ ότι κάνουμε μερικοί απο μας εδώ και καιρό. Να σε αγαπήσεις λίγο πιό πολύ, ίσως όσο σ'αγαπάμε κι εμείς....! Ο κόσμος υποφέρει πολύ από έλλειψη αυτό-αγάπης πίστεψε με. Μερικοί αυτοβασανίζονται. Ομορφη Κυριακή να έχεις γλυκέ μου Ασωτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα και εγώ αυτοβασανιζομαι Μαίρη μου, αλλα πρέπει να το σταμτησουμε αυτό!

      Διαγραφή
  8. είχα την εντύπωση ότι η ασωτία με την φιλαυτία -με την καλή έννοια- ταιριάζουν σαν το χέρι με το σωστό γάντι.
    όπως έλεγε κι ο Τουλούζ άλλοι προσεύχονται, άλλοι θεραπεύουν, άλλοι δικάζουν και καταδικάζουν κι εγώ πίνω.
    ίσως όχι ακριβώς μ αυτά τα λόγια αλλά αυτό το νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τραγούδι δεν έχω...
    μόνο μια τεράστια αγκαλιά!!
    Γιε μου είσαι ο αγαπημένος μου!
    Ενδοσκοπείς και δίνεις την φυλακισμένη αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντογοναραμου έρχομαι και θα τα κάνουμε όλα λίμπα! εννοείται ότι μια εκπομπή θα είναι δικη σου , να παρουσιάσουμε το βιβλίο! το οποιο περιμένω πως και πως

      Διαγραφή
  10. Ξέρεις, αναρωτιέμαι, ποια χρονική στιγμή παύουμε να είμαστε παιδιά και περνάμε στον σκληρό κόσμο των ενηλίκων. Νομίζω ότι σε πολλούς από μας, συμβαίνει όταν παύουν οι άλλοι να ικανοποιούν τις "παράλογες" ανάγκες μας. Αυτές τις "παράλογες" ανάγκες λοιπόν, θα πρέπει να τις ικανοποιούμε μόνοι μας στο εξής...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι να γινόταν τόσο εύκολα\όταν μπεις στο γρανάζι της καθημερονοτητας
      σ ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο

      Διαγραφή
  11. γεια σου ρε ασωτε!
    το κακο σ'αυτες τις περιπτωσεις, ειναι οτι πολλες φορες οταν αποφασιζουμε να αγαπησουμε επιτελους λιγο περισσοτερο τον εαυτο μας, πρεπει να ξε-αγαπησουμε καποιους αλλους..
    καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φανη , έτσι είναι, είναι απαραίτητο αυτό το ξε-αγάπισμα όμως και δυσάρεστο

      Διαγραφή
  12. Αχ αυτοί οι κύκλοι...αχ
    Μας τρέλαναν το Σαββατοκύριακο
    Βιβλία ψυχολογίας έπαψα να διαβάζω εδώ και καμμιά εικοσαετία μια χαρά ψυχανάλυση έκανα με διάφορους σεληνιασμένους ποιητές και συγγραφείς που με ταξίδεψαν εκεί που ήθελα να πάω και δεν ήξερα πως.
    Με τον εαυτό μου ήμασταν ψιλοψυχραμένοι αλλά κάποια ψυχή έβαλε το χεράκι της και καθίσαμε στο ίδιο τραπέζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτές είναι οι καλύτερες συναντήσεις με τον εαυτό μας

      Διαγραφή
  13. Περνω οπως παντα για να ευχηθω να εχεις εναν ομορφο μηνα απο αυριο με υγεια -χαμογελα και λιγοτερα προβληματα.Καλα εκανες και εγινες και παλι παιδι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο μηνα μικρέ , να σαι καλα για την θετική ενέργεια που σκορπάς

      Διαγραφή
  14. Άσωτε μου αν δεν αγαπήσουμε εμείς τον εαυτό μας πως θα μας αγαπήσουν οι άλλοι;
    την αγάπη μου ξέρεις οτι την εχεις ,ναι; φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φουλη μου κι εσύ την έχεις τη δικια μου το ξέρεις,απο τα Λιγιά άτομα που έχω γνωρίσει και είσαι διαφανη ατόφια και ,.,,,ροκ!

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα Άσωτε!!!Καλή επιτυχία στο ραδιόφωνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ξαδελφάκι μου καλημέρα καλο μηνα!!!!

    δυο βραδια τώρα επιστρέφοντας στο σπίτι ξημερώματα
    (από γάμο και αρραβώνες - κολλητάρια του γιου μου-)
    τελευταίο τραγούδι που άκουγα στο αμάξι ήταν αυτό

    http://www.youtube.com/watch?v=FxHpuGvLG_Y

    και τις δυο φορες ήθελα να σου το αφιερώσω...δεν ξέρω ίσως η ώρα 2-3 το πρωί...(και να ξέρεις μονο σε ένα άνθρωπο το έχω αφιερώσει...ξέρεις εσύ!)όμως λίγο η νύστα λίγο κανένα ποτάκι...ε! το στέλνω τώρα...εσύ να το ακούσεις ξημερώματα!ΧΑ

    το να αγαπήσουμε τον εαυτό μας είναι μεγάλο...πολύ μεγάλο...όχι να γίνουμε εαυτούληδες παρτακιδες...αλλα πραγματικά να τον αγαπήσουμε...μη φανταστείς πως είναι εύκολο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι ωραιο τραγούδι, ξέρεις πόσες φορές το έχω ζήσει αυτό το τραγούδι? ξέρεις πόσες φορές έχω κλάψει στο δρόμο? πριν πάω σπίτι μονος? α ρε ξαδέρφη , να σαι καλα! σευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι σημαίνει να αγαπήσω όμως, τον εαυτό μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή