Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

me my self and I

φχαριστω την   Comet για την προσκληση να απαντησω στο παιχνιδι αυτο και αρχιζω
1)Η απόλυτη ευτυχία για εσάς είναι;
    ηρεμος στη σαντορινη με το μωρο μου να κοιταμε το            μελλον, κλειστα κινητα και συγγενεις, κλειστες οι ενοχες και    οι ανοχες .
2)Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
      η περιεργια , σημερα θα ναι καλυτερα απο χτες?
3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
    χτες! γελαω συνεχεια ! α μαρεσει να γελαω
4)Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
     ειμαι ο καλυτερος ( ηχος γελιου ) χωρις πλακα παντα θελω  να μαι δικαιος
5)Το βασικό ελάττωμά σας;
    συνηθως μιλαω  πριν τελειωσει ο αλλος (  this sucks eh!)
6)Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
    Στα λάθη  καρδιας
7)Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
    με τον κωνσταντινο καντακουζινο! χαχαχα οχι  οχι  δε ξερω αν ταυτιζομαι , ειμαι απο μονος μου μια ιστορικη προσωπικοτητα
8)Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
   ο ηρωας της ζωης μου ειναι
   α. εγω.
   β. οι γονεις μου
   γ. μπιλυ απο το καρτουν μαγια μελισσα
9)Το αγαπημένο σας ταξίδι;
  Παρισι & ΝΥ  θελω να παω Νεα Υορκη , θα παω τους   επομενους μηνες
10)Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
      παπαδιαμαντης απο παληους , Τσιωλκας και διαφοροι μπλογκερς που ανακαλυπτω, και με συγκινουν
11)Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
     χιουμορ  ειλικρινια
12)... και σε μια γυναίκα;
      ειλικρινια
13)Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
      χατζιδακης φορ εβερ
14) Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
 ".....στη ζωη μου στην αυλη μου νυχτολουλουδουυυυυυυυ.."
15)Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
    ο μικρος πριγκηπας
16)Η ταινία που σας σημάδεψε…
     Ε.Τ  &  Το Χαραμα (του Μπιστικα)
17)Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
    θεοφιλος
18)Το αγαπημένο σας χρώμα;
     μπλε
19)Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
     στα 27 μου αγορασα ενα σπιτι το οποιο εξελιχθηκε και στην μεγαλυτερη αποτυχια μου αφου τοσα χρονια μενω ακομη κει και η περιοχη εχει γινει πακιστανατο των 7 θαλασσων, που θα παει θα το πουλησω
20)Το αγαπημένο σας ποτό;
     κοκκινο κρασι
21)Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
     εχω μετανιωσει που δεν επεισα μια φιλη μου στα 23 της να κρατησει ενα μωρο, αλλα ηταν νωρις γι αυτην και ισως και για μενα
22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
      τη βλακεια
23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
ραδιο , διαβασμα, βολτες
24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να χάσω τους δικούς μου ανθρώπους
25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
 οταν δεν εκτιμω καποιον, απλα ψεματακια λεμε ολοι αλλα τα βασικα οταν δεν με αφορα ο αλλος
26)Ποιο είναι το μότο σας;
     Όλα στην ζωή γίνονται για κάποιο λόγο & το ζησα κι αυτο στη ζωη μου
27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε; 
      οχι μονος παντως, θα θελα παρεα χαχαχα

28)Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να   σας πει;
     να μου πει αν αγαπηθηκα πραγματικα εκτος απο την μανα μου, απο καποιο αλλο προσωπο, αυτος θα ξερει
29)Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
 εχω στρες
30)Διαλέξτε 5 άτομα που θέλετε να κάνουν το ίδιο
 bear (γιατι σιχαινεται τα παιχνιδια αρωταποκρισεων)
 apos
polytexnitissa
asmata k miasmata
kantakoyzinos
 

17 σχόλια:

  1. Μη με φχαριστεις καθολου!
    έχω να σου πω
    1ον: "συνηθως μιλαω πριν τελειωσει ο αλλος ( this sucks eh!)" αυτό ξαναπέστο!!!ακους κάτι και αρχίζεις και λες πράγματα και όταν σου λεει ο άλλος άσε με να τελειώσω και διαπιστώνεις τι ήθελε να πει..οh boy!
    2ον:παρε με μαζι σου στο New York!πλιιιιιιιιιιιιζ!σε μια βαλιτσούλα χωράω!εεε φανταστικέ άσωτε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα σε πνίξω σαν κουνέλι. χαχαχα
    Επειδή μου το ζητάς εσύ, τις επόμενες μέρες όμως. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου αρέσε πολύ η ανάρτηση σου!!

    τα σέβη μου & την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @bear χαχα να δω αρκουδο ν απανταει σε ερωτησεις και τι αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάλι έχω ένα άλλο πρόβλημα: όποτε με διακόπτουν όταν μιλάω ή συνεχίζω κανονικά να μιλάω ή παραφέρομαι. Γι' αυτό μάλλον καλύτερα που τα λέμε μέσω ιστολογίων...

    Επίσης να δηλώσω ότι ούτε εγώ συμμετέχω σε παιχνίδια (πλην των σεξουαλικών), ωστόσο αφού ταυτίζεσθε μαζί μου (μη, για το καλό σας, μη!!!), μπορεί και να ενδώσω. Δεν ξέρω, ό,τι μου πουν άνθρωποι πιο έμπειροι από εμένα (ο μπάρμπας μου ο Ιωάννης ΣΤ' και η Σβετλάνα η μασέζ μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καντακουζινα αστ αυτα\αφου ξερω οτι κρυφα απαντας σε ολα τα παιχνιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περασα να σου πω ευχαριστω!! για τ βολτα σου στο σπιτι μου..και το καλεσμα σου στο παιχνιδι!
    Καλο σου βραδυ και καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε απόλαυσα, σε λάτρεψα!

    Όταν θα πεθανεις θα ερθω μαζι σου! τελεια και παυλα!

    Με προβληματισε αυτο που ειπες πως θα ρωτησεις τον Θεο! Εχεις υποψιες πως δε σε αγαπησε ποτε κανενας αλλος εκτός από τη μαμά σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ti endiaferon paixnidi(lie)

    The bad deerman.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eρώτηση τετριμμένη και παλιομοδίτικη, το ξέρω, αλλά πρίν θυμώσεις και σταματήσεις να μου...παρακολουθείς... σε παρακαλώ απάντησε μιά ακόμα: τι ζώδιο είσαι?

    Δεν θέλω να πέσω έξω αλλά καρκίνος ή ταύρος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή