Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

you cant stop the waves...





αμήχανος  και αγχωμένος  
για οσα  ερχονται
για οσα δε μπορω να ελέγξω
εγω ο control freak  της παρέας 
και οι φανταστικοί μου φίλοι
στέκομαι  στην ακρη της θαλασσας
με ζεσταίνει  ευγενικα ο ηλιος
καθως δύει
καθως ετοιμάζεται
να παει στον αλλο κόσμο
για τις επόμενες ώρες
και σκέφτομαι οτι  πρέπει
να μαθω να μην φοβάμαι
"...Αργησες...."
 μου λέει 
ενας απο τους φανταστικους μου φιλους
Έπρεπε ηδη να μην φοβόσουν
να ησουν σίγουρος
δυνατός και έτοιμος

"....Ποτε δε θα μαι ετοιμος..."

και πηδαω στη τρυπα του χρόνου
για λιγη ευτυχια ακόμη 
εγω παιδι με κοντα παντελονακια
και ξυπόλυτο με το παγωτό ξυλακι 
στο χέρι
να κολλάνε τα δάχτυλα


θα γινω ομως δυνατος  και σίγουρος
στο υποσχομαι.


δε μπορείς να σταματήσεις τα κύματα
αλλα μπορεις να μαθεις να σερφάρεις...



45 σχόλια:

  1. Είναι πράγματα που δεν μπορούμε να ελέγξουμε.
    Δεν είσαι όμως μόνος!
    Εχεις αληθινούς φίλους και είναι δίπλα σου.
    Για τα δύσκολα.
    Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ ακόμη να μάθω να σερφάρω κι ας προσπαθώ μια ολόκληρη ζωή.
    Σου εύχομαι εσύ να μάθεις γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άσωτε!
    Αν δεν καταφέρεις να σερφάρεις σε φουρτουνιασμένη θάλασσα,θα σερφάρεις στις μπλογκογειτονιές.
    Θα δεις ότι υπάρχουν πολλοί που άργησαν να γίνουν δυνατοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαθαίνεις τα πάντα και όσο πιο βαθιά πέσεις μπορεί να μείνεις κάτω για λίγο.Αλλά το κύμα πάντα σε φέρνει πανω,ποτέ όμως δεν είσαι ο ίδιος με πρίν.
    Όλα θα πάνε καλά ...καλό βράδυ.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακαρι να πανε ολα καλα, ξερεις ποσα βραδια θελω ν ακουσω αυτη τη φραση ετσι ξαφνικά

      Διαγραφή
  5. http://www.youtube.com/watch?v=4AvP1atLBuo

    αφιερωμένο...

    καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτα είναι, τουτες οι αφιερωσεις με κανουν και συγκινούμαι, σ ευχαριστω Ιφιγένεια

      Διαγραφή
  6. Τα βιώματά μας μάς κάνουν δυνατούς,Άσωτε. Να προσέχεις,όμως,γιατί το δυνατός απ' το σκληρός χωρίζονται από μια πολύ λεπτή κλωστούλα. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακαρι να μπορουσα να γινω και σκληρος αλλα ειναι το υφασμα τέτοιο

      Διαγραφή
  7. όταν πηδάς στη μηχανή του χρόνου και ταξιδεύεις στην παιδική σου ηλικία ,μόνο δυνατός και σίγουρος επιστρέφεις!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο με αγγίζει αυτή σου η ανάρτηση...!!!
    Έχω τους λόγους μου!
    Φιλί μεγάλο...σμούτς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σε νοιώθω . χθες το βραδυ και οι δικοί μου φανταστικού φίλοι δαιμόνιζαν το μυαλο μου ψιθυριζοντας μου οτι έχω αργήσει και γω . Ναι εχω αργήσει , ναι πιθανόν ποτέ δεν θα ειμαι έτοιμος , αυτη ειναι η ζωή μου . Ισως ποτέ να μην μάθω να "σερφάρω" . Δυο τρια δάκρυα κύλησαν απο τα ματια μου , εκείνα τα δύσκολα δάκρυα που πλέον δεν βγαίνουν για να με ξελαφρώσουν . Δαιμονισμένες λεξεις , δυσκολεύομαι να κοιμηθω και ουτε μια καρδιά δεν υπάρχει διπλα μου να με νανουρίσει με τον χτυπο της . Αργησα , αργω . Δεν ξέρω αν θα γίνω δυνατός , ουτε σίγουρος , ουτε χαρούμενος ...
    ετσι ήμαστε Νικολα μου . Φοβισμένα παιδιά που ο ήλιος λιώνει το παγωτό τους με τη μόνη διαφορά οτι πλέον αυτο που λιώνει ειναι το μέσα μας .

    http://www.youtube.com/watch?v=NhmmedScLmY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτα τα δυσκολα δακρυα είναι που με βυθιζουν και μενα κατι βραδια.
      φχαριστω για το τραγούδι
      έλα να σε παω μια βόλτα διπλα στο κυμα να ξεχασουμε και να ακουμε μονο τη θαλασσα να μας μιλάει

      Διαγραφή
    2. τι ωραία που θα ήταν να περπατήσουμε στο κυμα , παρεα με τα αστερια και την αλμυρα . και κανα δυο λογια και ισως κ μερικα χαμόγελα και ποιος ξέρεις και καμια ζεστη αγκλιά. ναι ομορφα θα ήταν . ακομη και αυτη η βόλτα ομως θα παραμεινει σε αυτες της γραμμές του μπλογκ και το βράδυ θα πέσει και απο το μοναχικό κρεβάτι αστερια δεν θα κοιτάξω μόνο μια ανάσα θα ονειρευτώ .

      http://www.youtube.com/watch?v=OnrJMVnCn_Y

      " We've come too far to give up who we are
      So let's raise the bar and our cups to the stars
      .....
      We're up all night 'til the sun
      We're up all night to get some
      We're up all night for good fun
      We're up all night to get lucky "

      Διαγραφή
  10. νομίζω πηδώντας στην τρύπα του χρόνου κατάλαβες ότι τότε φοβόμασταν λιγότερο ε? Καλό σερφάρισμα... Και δεν είναι αργά. Πάντα νωρίς θα είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετική γραφή καλέ μου φίλε με συναίσθημα με εικόνες τρυφερές και νοσταλγικές για την παιδική ηλικία που σε καθηλώνουν..ποτέ δεν είμαστε έτοιμοι για το οτιδήποτε,,ειδικά για ψυχικές δυνάμεις..γιατί απλούστατα είμαστε απλοί θνητοί!!Νάσαι καλά!καλό απογευματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απλοί θνητοι ναι... σ ευχαριστώ για το σχόλιο

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ σ'ευχαριστώ φίλε μου για τα σχόλιά σου στο μπλόγκ μου!με τιμάς ιδιαίτερα!καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  12. μου αρεσες και εκτος απο να σερφαρεις μπορεις να μαθεις και kite-surf να ανεμοδερνεις στους αφρους των κυματων εσυ μπορεις να τα καταφερεις το ψυχανεμιζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ποσα εχω να μαθω ακομη χεχε
    θα μου μαθεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ,,,,,
    "....Ποτε δε θα μαι ετοιμος..." ναι ρε ποτέ δεν θα είμαστε έτοιμοι .....συναισθήματα,αισθήματα,ζωές κοινές ,εικόνες,μνήμες....πόσα μυστικά,πόσες κουβέντες και θα το παίξουμε δυνατοί ...όχι ρε θα το πιούμε μέχρι πάτω....είναι δικό μας ,είναι η ζωή μας και μας θέλει σε συνέχειες με πόνο ...με χαρα....εμείς πάμε τη ζωή μας παρακάτω κουβαλώντας τα ...μέχρι να χαράξει...περνώ την ίδια φάση για 3η φορά....δεν μπορώ τα γλυκανάλατα ...΄Ασωτε δεν σε ξέρω αλλά ακούω τώρα αυτό για πολλοστή φορά .....
    Γρ. Μπιθικώτσης & Β. Μοσχολιού - τέλος δεν έχει ο ουρανός...http://www.youtube.com/watch?v=bHy8OSNrKKA&feature=share

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ποπη σ ευχαριστω, για το σχόλιο
    "είναι η ζωή μας και μας θέλει σε συνέχειες με πόνο ...με χαρα....εμείς πάμε τη ζωή μας παρακάτω κουβαλώντας τα ...μέχρι να χαράξει..."
    ετσι ακριβως οπως τα γραφεις ...
    ο τραγουδι ειναι αγαπημένο,
    σας ευχαριστω που μου γραφετε με τραγούδια
    πα-να-πει ότι με νιώθετε καπου καπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δυνατός είσαι, σίγουρος δεν είσαι!

    Οπότε άπλωσε το χέρι και γραπώσου από το βαγόνι...Έχει πολλά ακόμα!

    Εδώ, Αυτός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι μου κανες τωρα, μου θυμισες κατι κυματα που μπηκαν στα χερια μου κι εγω ανοιξα τις παλαμες και χυθηκαν κ καθε φορα που βρεχονται τα χερια μου, τα θυμαμαι.
    (ναι, απ ολο το κειμενο εμεινα στα κυματα εγω :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. και καλα εκανες φανη
    σ εχω ψυχολογισει γω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. A ρε ξαδελφάκι...

    https://www.youtube.com/watch?v=YrHfeFpy1Ww

    καλο ξημέρωμα...με την Άνοιξη αγκαλιά σου εύχομαι να ξυπνήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλό μήνα εύχομαι..πολύ ωραίο...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Όταν ήμουν παιδί είχα βρει έναν κήπο
    για να κρύβομαι εκεί απ' τη ζωή όταν λείπω
    όταν ήμουν παιδί είχα κρύψει έναν ήλιο
    να 'χει ο δρόμος μου φως κι η σιωπή μου έναν φίλο"...
    Αυτό δεν σε δίδαξε κάτι; Τσάμπα τους ....έγραψες τέτοιους στίχους; Χαχα!
    Δε γίνεται, πρέπει να βρω ένα τραγούδι να σου αφιερώσω:

    http://www.youtube.com/watch?v=NaGLVS5b_ZY
    Καλύτερα; Σε φιλώ!
    Και να θυμάσαι: όλοι κάπως έτσι είμαστε...
    (σιγά το παρήγορο, ε;...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κι όμως ειναι παρήγορο σ ευχαριστω για την αφιέρωση
    ειχα καιρο να ακουσω σελιν ντιον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και όπως μου είχε κάποτες πει ένα σοφός γερο-σέρφερ "Όσο πιο μεγάλο το κύμα, τόσο καλύτερα μαθαίνεις να ισορροπείς."

    Εντάξει, I made that up. Αλλά νομίζω συνεννοηθήκαμε.

    Τα φιλιά και τις καλημέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όσο πιο πίσω πας, τόσο μεγαλύτερη φόρα παίρνεις...
    Τα κύματα δεν μπορούμε να τα σταματήσουμε, αλλά μπορούμε να τα νικήσουμε...
    Στις νίκες μας λοιπόν!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μου αρέσουν τα κύματα... μου αρέσει το κύμα να σκάει στα βράχια, μου αρέσει το πάθος που βγάζει μια θύελλα και μου αρέσει όταν το άσωτο αγόρι έχει ποιητική διάθεση... δεν μ' αρέσει το σερφ...γιατί πρέπει να ισορροπήσω έστω και πάνω σε μια σανίδα;
    ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. στο είπα, τώρα θα πάρεις μιά μεγάλη δόση από κάτι σαν μουρνόλαδο (σου εδινε η μανούλα τέτοιο όταν ήσουν μικρός? Η δική μου, ναι) Ειναι να μην παραπονεθείς σε μένα. Μετά γίνομαι υπερβολική. Τι ? Παγωτά? Πριν με "σκοτώσεις" με υπερβολική δόση ζάχαρης θα σε "σκοτώσω" εγώ με υπερβολική δόση σχολίων.

    Μπα, όχι! Δεν το κάνω γι'αυτό. Απλά σήμερα έχω και όρεξη γιά γράψιμο. Κάποτε λοιπόν θα καταλάβεις ότι δεν υπάρχει πιό όμορφο απ'το να τ'αφήνεις όλο ανεξέλεγκτα. Ετσι! Οσα έλθουν, κι όσα πάνε. Ξέρω, δεν μπορείς να το κάνεις ακόμα, ούτε και θέλεις. Κάποτε όμως θα το επιδιώξεις. Φιλιά κοντρόλ-φρηκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή