Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

i belong to you...

Ο νέος δίσκος του Lenny Kravitz με τίτλο 'Black and White America' 
κυκλοφορεί ηδη στα δισκοπωλεια .

Μ αρεσει αυτος ο τυπος
και το νεο του Αλμπουμ ειναι τελειο
Παρε ομως τραγουδι  απο τα παληα,
1998 νομιζω που ειναι και ενα απο τα αγαπημενα μου   ever

"...I always loved you from the start
But I could not figure out
That I had to do it everyday

So I put away the fight
Now I'm gonna live my life
Givin' you the most in every way
Oh, I belong to you
I belong to you
And you, you
You belong to me too
Oh, you make my life complete
You make me feel so sweet

Pa ra, ra pa pa
Pa ra, ra pa pa
Pa ra, ra pa pa
Pa ra, ra pa pa
  ε το παρα παρα-ραπαπα δε δινει αλλη νοτα στο ποστ? ε?

15 σχόλια:

  1. aswtos hi-love -you
    einai agapimeno kai tekno
    stile link na katevaso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανείς δεν ανήκει κανενός αλλά με τέτοια τραγούδια, θες τόσοοοο να ανήκεις κάπου, ε?? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. andromeda δεν εχο λινκ εγω το αγορασα απο itunes ωραιο αυτο ακουω τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παντα θελουμε να ανηκουμε καπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είδες οι καπιτάλες, εμείς ανεργοι κι αυτοί αγοράζουν itunes αδιάφορα τραγούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I belong to you...... Απίστευτο κομμάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το κομμάτι αν και δεν είναι από τους καλλιτέχνες που μου αρέσουν. Τα παρα-παπα σου το κάνει το μπλογκ αγνώριστο έτσι που σκέφτομαι να σου κλέψω την ιδέα :P
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I belong to you, κάπου στα τέλη της δεκαετίας του '90... όλα πίσω με γυρνούν τον τελευταίο καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mr. Hubert χαχα
    γιαυτ το βαλα ειναι η λεπτομερεια που σκιζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. turigr ναι και μενα καλημερες καλη βδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διαχρονική αξία ο τύπος. Και το τραγούδι που ανέβασες θυμίζει πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανήκω σε σας
    Και σας
    Ανήκετε σε μένα
    Θα κάνει τη ζωή μου πλήρη
    Μπορείτε να μου την αίσθηση τόσο γλυκιά......
    Καλό μήνα αν και καθυστερημένα ασωτούλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου αρεσε απο παλια και συνεχιζει να μου αρεσει!
    Καλο Φθινοπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή