Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ευτυχια ειν αυτο (παραθαλασιο ποστ)

"Έπρεπε να γεράσω, αγόρι μου, για να μάθω τι είναι ευτυχία.Τελικά ευτυχία είναι ένα ζευγάρι χέρια, δύο χέρια.Αυτά που θα σε αγκαλιάσουν, θα σε κρατήσουν, θα σε κοιμήσουν, θα σε περιποιηθούν, θα σου μαγειρέψουν, θα σε χαϊδέψουν και στο τέλος θα σου κλείσουν τα μάτια.Τα πολλά χέρια απλά σε κατσιάζουν. Χάσιμο χρόνου. Θα το δεις κι εσύ όσο μεγαλώνεις." Θανάσης Βέγγος
τα ειπε ολα , τι να γραψω, ?
αφιερωνω αυτο το παραθαλασσιο ποστ σ αυτον που μου στειλε το email  μαυτα τα απλα και τοσο σοφα λογια του Θ. Βεγγου 
σε περιμενω αντε ελα...~! 

22 σχόλια:

  1. Κράτησε το αυτό το μήνυμα βαθειά μες την καρδιά σου...είναι αυτά τα μικρά και ωραία που μας φτιάχνουν...
    καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι παραπάνω να πεις...Απόλυτη αλήθεια αυτά τα λόγια του αγαπημένου Βέγγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν ξέρω κάτσε να το σκεφτώ. όχι ευτυχία είναι και άλλα χέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eυτυχία είναι πολλές μικρές στιγμές ευτυχίας.
    Άρα και πολλά χέρια για να μας την προσφέρουν.
    Λέω εγώ τώρα...
    Φιλιά πρωινά Άσωτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευτυχία είναι ουσιαστικά χέρια δίπλα σου! Το έχω πει πολλές φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατσιάστε με, μεχρι να γεράσω και μετά καταλήγω κι εγω σε δυο μονο!!

    φιλια ασωτουλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα Φουλη ναι το κρατω καλα μεσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έτσι είναι!!!
    Απλά όταν είσαι νέος και άμυαλος πιστέυεις ότι ευτυχία είναι να έχεις δίπλα σου πολλούς ανθρώπους (φίλους,γνωστούς κτλ...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kovo voltes...αγαπημενος ηθοποιος απ αυτους που εποιησαν ηθος πραγματικο οχι σα κατι ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mana καλα αμα το προεκτεινουμε ειναι και αλλα μελη του σωματος χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Coula αμα σε πιασω εσενα θα σοιυ πω χαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Nikatsu δεν ξερω αν ειναι θεμα ηλικιας η ωριμοτητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όντως, τα χέρια είναι η σωματική προέκταση της ψυχής.
    Υπάρχει ένας κορυφαίος πιανίστας, Ο Leon Fleisher, ο οποίος τη δεκαετία του 1960 έπαθε δυστροφία στο δεξί του χέρι και δεν μπορούσε πλέον να παίζει παρά μόνον με το αριστερό. Ύστερα από σαράντα χρόνια και με ειδική θεραπεία επανήλθε με έναν δίσκο που έχει εξώφυλλο την ουσία του εαυτού του, τα χέρια του, και τίτλο Two Hands.

    (Η ιστορία του έγινε ντοκιμαντέρ μικρού μήκους, υποψήφιο για Όσκαρ το 2007:
    http://vimeo.com/6684412).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι ίσως απτά πιο όμορφα πράγματα το να έχεις έναν άνθρωπο δίπλα σου που να τον αγαπάς και να σε αγαπά.Αν κάποιος έχει αυτό δεν χρειάζεται κάτι άλλο.
    καλό καλοκαίρι και καλές βουτιές άσωτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ όμορφη κουβέντα :)
    μια αγκαλιά, δυο χέρια, το μοίρασμα, αυτό είναι ευτυχία...
    τώρα γι άλλους είναι δυο μόνο, άλλοι μπορεί να θέλουν πολλά, το ποιος έχει δίκιο δεν υπάρχει, ο καθένας θα μάθει μόνος του το μάθημά του...
    καλησπέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κωνσταντίνος Καντακουζηνός με αφηνεις αναυδο και παραμενος πιστος , ανηκω στο φανατικο σου κοινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. περσέα καλες βουτιες και σε σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πεφταστέρι σωστα το θετεις να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για να πω την αλήθεια μου αρέσει το αγκάλιασμα των τρυφερών χεριών γύρο στο λαιμό μου..
    Της δίχρονης εγγονής.. του γιου μου (σπανίως).. της κόρης.. της φίλης..

    Κουραστική έγινα..

    Είναι που δεν έχω ένα ζευγάρι ..αυτό που θα μου κλείσει τα μάτια..

    Καλημέρα γιε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή