Τρίτη 17 Μαΐου 2011

πανσεληνος

Να τη φοβάστε την πανσέληνο.
Να μαζεύεστε στα σπίτια σας νωρίς
και ν'ασφαλίζετε καλά την εξώπορτα.
Να προσεύχεστε
και να κοιμάστε με το βαφτιστικό σας σταυρουδάκι
κρεμασμένο στο στήθος.
Γιατί έξω
κάθε πανσέληνο
κυκλοφορούν οι ποιητές
ίδιοι λυκάνθρωποι.
Κατασπαράζοντας τα ήθη
των αθώων,
διψώντας για το αίμα
των ανύποπτων,
καλώντας με ουρλιαχτά
το Αρχαίο Νερό
που θα'ρθει κάποτε και θα σας κατακλύσει.
Να φοβάστε την πανσέληνο.

Στις γωνιές παραμονεύουν
τα επικίνδυνα όνειρα.

Ζεστή Πανσέληνος, 1988
Σταυρος Ζαφειριου

22 σχόλια:

  1. Θα την αντικρίσω την πανσέληνο όλο το βράδυ, χωρίς φόβο. Αφού θα δουλεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ki egw tha ti xazevo olo to vrady, afou den exo logo na koimitho...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. bear ε κανε ενα διαλειμα και ριξε ενα βλεμα κι εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. alexk η λεξη χαζευω ειναι η πιο σωστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. aftos o aswtos maresei oxi otan se pianoun ta politika su

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. artemis_praou εκτος απο το φεγγαρι υπαρχουν και τα πεζοδρομια της αθηνας τα βρωμικα ξερεις κι κει χανεις τη μαγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω παλι θα κοιμαμαι! Σιγα μη κατσω να ξενυχτησω για τη πανσεληνο! Ουτε ερωτευμενη ειμαι ουτε λυκανθρωπος ουτε ποιητης!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραια φωνη που εχει αυτη η γυναικα.

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Coula ειπα και γω να διαβασω λιγο ποιηση μετα τις ρατσιστικες μου κορωνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για αυτό δεν είχα και πολύ κέφι σήμερα λόγω πανσελήνου....χαχαχαχαα!!!
    Το τραγούδι απλά υπέροχο!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόνη της δεν είναι όμορφη.
    Αν τη βλέπεις μέσα από τα μάτια κάποιου, ναι. Τότε είναι.
    Έτσι θέλω να την δω. Ίσως την επόμενη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι λες βρε ασωτάκι μου, καταλαβαίνεις? Εγώ ένα καρκινάκι δηλαδή γνήσιο σεληνόπαιδο να φοβάμαι την κυρά μου τη Σελήνη? Που ξανακούστηκε. Μιά χαρά τα πάω μαζί της. Κι όποτε την πετύχω εκείνη μου χαμογελάει κι εγώ την φωτογραφίζω ΠΑΝΤΑ.

    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ απόλυτα... το λα λα λατρευτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γι'αυτο σημερα ειχα τσακωθει με ολο τον κοσμο και ηταν καπως η διαθεση μου!

    Ωραιο ποιημα και ωραια φωνή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σαν τους ποιητές και εγώ. Σεληνιάζομαι. Ψάχνω τα όνειρα που κρύβονται στις γωνιές.
    *πολύ ωραίο ποίημα άσωτε μου, ενός γνωστού Σαλονικιού...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. nefelokokkugia ναι εχεις δικιο
    οταν την κοιταζω μονος μου δεν εχει τοση ομορφια
    θελω και την αγαπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Evil Chef & καρκινε
    λες τελικα να ισχυει και γω ειχα νευρα τη μερα και συμβηκανε διαφορα
    το βραδυ ηρεμησα ομως
    ειναι και το τοπιο ζω διπλα στη θαλασσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. kovo_voltes αυτη η σαλονικη εχει μονο ποιητεςς γνωστους και αγνωστους
    ολη η πολη ειναι ενα ποιημα
    δεν ειναι τυχαιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ηταν μια ωραια πανσεληνος γεματη με αγαπη και πολλα δωρα ψυχης...

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ...εγώ πάλι, βγήκα...
    καθότι βρυκόλακας....
    Υπάρχει ωραιότερος απ' της Πανσελήνου, φωτισμός?....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ποίημα στο ποίημα :

    ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ

    έξω από το μικρό φροντιστήριο, στον ήσυχο βραδινό δρόμο,
    πέντ-έξι αγόρια
    κάναν διάλειμμα με ψιλοσυζήτηση και καλόβολα πειράγματα.

    ανάμεσα τους νάσουνα κι εσύ;

    και, ναι, αποσπάστηκες απ την παρέα,
    ήρθες κοντά μου απέναντι,
    χαιρέτησες.
    σαν με αληθινή, πηγαία χαρά να μ’ έβλεπες
    μετά από μέρες πολλές
    (προχτές ακόμα είχαμε συναντηθεί).

    αλλά προς τί να σταθώ σε λεπτομέρειες,
    (τ’ άλλα αγόρια της τάξης, το πώς, σωπαίνοντας
    σαν με νόημα μας κοίταξαν,
    φθόνος για ποιά προνομιακή κατάσταση)
    σε είδα, είδα ένα πρόσωπο με άφθαρτη ικμάδα,
    με θάρρος να μου λέει: δικός σου είμαι,
    τα μάγια θα κοπούν.

    και κοίταξα ψηλά:
    πανσέληνος, θεός Απόλλων ζει!

    (από την "Εξιστόριση")
    Ξενικός
    xenikos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή