Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

βραβεια τελος-χωνακια παγωτο τωρα

εεεε βραβεια τελος
εγω δινω χωνακια παγωτο και μαλιστα  τα χω  κλεψει με τροπο απο το ψυγειο της ΕΒΓΑ ,
περασμενος αιωνας
ειμαι 10 χρονω
ξυρισμενος  συριζα και καλοκαιρι
ξυπολητος παντα
αμα φοραγαμε σαγιοναρες ειμασταν φλωροι 
και δε το θελα αυτο
η διπλανη ταβερνα εχει βγαλει ψυγειο στην αμμουδια , και κλεβει ρευμα απο τον  πατερα μου,
και δε το πληρωνει ποτε.
η απολυτη ξυπολητη παληοπαρεα
αποφασιζουμε να παρουμε εκδικηση
και το βραδυ σπαμε μια απλη κλειδαρια και κλεβουμε ολα τα χωνακια αμε!
και καλα καναμε γιατι ο τυπος εξελιχθηκε σε μεγαλη λερα
αυτα τα χωνακια που θυμαμαι με συγκινηση γιατι ηταν η πρωτη μου γερη  γλυκεια ασωτεια που εκανα
και σας τα παραδιδω ετσι ως βραβεια  σε σας που σας ξερω τοσο λιγο αλλα που εχω γινει φανατικος
αντι για βραβεια δινω χωνακια παγωτο
   Coula η απολυτη 
αισθηματικη ηλικια -σουπες με αλφαβητα
bear
takisX-god is a dj
aposargentino
ephemeron
asteroid
akanoniston
madame delaluna
στον αστερισμο του καρκινου
αυτος και αυτη
blogme anyway-το κοριτσι του μετρο
mahler 
Φουλη
το λαγωνικο
kihli
bill
drapetis
venea
towards-zero-point
εξομολογησεις ενος διδυμου μυαλου
athensville

21 σχόλια:

  1. Λοοοοολ, Καλη μαγκια, καλα του κανατε:Ρ Ευχαριστουμε για τη δροσια.... ΦΙλια πολλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά δε λες τίποτα!!!!
    ενα σπρώξε γλείψε ήθελα εγώ, μα να μην σε προσβάλω! ευχαριστώ τη δροσιά του να εχεις!!!
    Ξυπόλητε άσωτε μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το κορίτσι του μετρό σε ευχαριστεί για το παγωτό (μια που διανύει και περίοδο διατροφής και απογορεύονται όλες αυτες οι απολαύσεις του διαβόλου)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κάνα σουβλάκι παίζει που μας έχει κόψει η πείνα???

    Ευχαριστούμεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και πολύ καλά του κάνατε!!

    Υπέροχο χωνάκι και σε ευχαριστούμε.. :)

    καλό βραδάκι άσωτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το παίρνω και το κορνιζάρω ε; Αν και η τύπισσα με χαλάει! αλλά το παγωτάκι...όλα τα λεφτά!

    Σε ευχαριστώ ζωηρό μου αγόρι!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά του κάνατε του άτιμου!!
    Τη δροσιά και τη γλύκα του να έχεις αγορίνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώωωωωωωωωω και με τόση ζέστη είναι ότι πρέπει!!!!
    Μα τι εκπληκτικό άσμα και τι φωνή,το έχω βάλει στο τέρμα!!!!!
    Να 'σαι πάντα καλά και να περνάς πανέμορφα!!!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μιαμ μιαμ μιαμ!!
    Ευχαριστούμε πολύυυυυυ!!
    Με αυτή τη ζέστη ότι πρέπει!!
    Ελπίζω να είναι σοκολάτα! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. α την καλύτερη δουλειά έκανες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ τι καλα, ο Bill δεν εμφανιστηκε οποτε λογω συνωνυμιας θα το παραλαβω εγω χαχαχαχαχαχ ... Αααα Bill μου να προλαβαινες !! Τρεχα για carte d'or τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ευχαριστώ πολύ γαι το δώρο !!


    Α ώστε αυτή ήταν η πρώτη σου ασωτία.....

    και εγώ έκλεβα τα παιχνίδια από τις καραμπόλες....χαχχαχαχαχαχαχαααα


    Φιλιά και καλά να περνάς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. PROS BASILI

    Τι λες ρε άνθρωπα...Τα βραβεία έχουν copyright πνευματικής ιδιοκτησίας !

    ΠΟΤΕ δεν θα γίνεις βεζύρης εεεε βασίλης στη θέση του βασίλη !!!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Hahahahahahahhhahahhaahahahahaha μμμμμμμμμμ μου πεταξες και τα νομικα για να με φοβισεις :p .. Αντε αντε παρτο, χαρισμα σου ...Δεν ειχα ξεκινησει το γλυψιμο, οποτε ελευθερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. υπαρχουν χωνακια αρκετα γιασ ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το εξωγηινάκι σε αγκαλιάζει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπάρχουν σε διάφορες γεύσεις; Τσάκο ένα φράουλα παρακαλώ; Από την καλή εεε; Την ιταλική!!! Χαχαχαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή