Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

σορρυ ρε μανα


είμαι σκατά άσωτος,
ψέματα σας είπα δεν είμαι άσωτος γιος,
είμαι μαμάκιας.μπλογκσποτ και τέλια και κομ.
σήμερα την ξαναείδα πάλι,
έχει γεράσει...
αλλα κει ...

να φτιάξει φάι στο γιόκα της, να φανεί καπου χρήσιμη
όπως σ όλη της ζωη για τους άλλους , ποτε για τον εαυτό της
όπως τότε με τον πατερα στο νοσοκομείο , 6 μήνες διπλα στο κρεβάτι να κοιμάται ,
να τον βλέπει να λιώνει αλλα αυτή να δίνει κουράγιο, σε όλους μας.
Στην άβολη  γκρι  καρεκλα του θαλάμου
κει στον όγδοο όροφο.
Και μετά κλείστηκε μεσα στα μαυρα, κλασικ Ελληνίδα χήρα
Οι γυιοι της , η ζωη της.
Και η ζωη της της φέρθηκε σκληρά, κανεις   γυιος δεν της έκανε ένα εγγονάκι.
Και ξέρω πως μεσα της λυπάται ότι βλέπει τα εγγόνια των φιλενάδων της.
Έφτιαξε  φάι χτες στο φούρνο και της έφυγε το ταψί  από τα χερια
και καηκε λίγο
Ξέρεις αυτό το λίγο που είναι πολύ για ένα παιδι η μια γιαγιά.

Πάλι φεύγεις?
κάτσε λίγο να σε δω
μα ρε μανα τρέχω έχω δουλεια...

Και θέλω να καθησω ρε μανα να με δεις
 αλλα τις ώρες που κάθομαι εγώ
εσενα σ έχει πάρει ο ύπνος με ανοιχτή τη τιβί στα τουρκικα σηριαλ.
Πως να ρθω από πάνω σου , όταν κοιμάσαι,

όπως έκανες εσύ όταν ήμουνα παιδι
να σε φιλήσω στο μέτωπο και να σου πω πως νοιάζομαι?

Οταν καθόσουν άγρυπνη που ήμουν αρρωστιάρικο με πυρετό?
Μην ανησυχείς ρε μανα με τον Αυτιά το πρωί
δε θα σου πάρουν τι σύνταξη
σιγά τη σύνταξη, 310 ευρω
θα στα δίνω εγώ
δε πα-να-γαμηθούν
σορρυ μαμα ξέφυγα πάλι ε?





57 σχόλια:

  1. Α στα δγιάλα με συγκίνησες μεσημεριάτικα. Μάλλον δε θα μουν καλά ψυχολογικά γι αυτό συγκινήθηκα ή μπορεί και να χρειάζομαι διακοπές. Α όχι μόλις γύρισα από διακοπές. Μαλακία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η απλα μπορεί να θες να πεις στην μανα σου κάτι τέτοιο αλλα δε το κανες ακόμη

      Διαγραφή
  2. Με συγκίνησες... Καθώς μεγαλώνουμε εκτιμάμε (ή μήπως καταλαβαίνουμε;) πιο πολύ τους γονείς μας, αυτό μου συμβαίνει εμένα.
    Να είναι καλά η μανούλα σου κι εσείς μαζί, θα δει κι εγγονάκια είμαι σίγουρη!
    Καλησπέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε άμα γινει κι αυτό με τα εγγονάκια θ αρχίσω να πιστεύω στα θαύματα

      Διαγραφή
  3. ουφ

    υγ :)) κάνε αναζήτηση mamakias.blogspot.com και δες τι βγαίνει .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάνα είναι μόνο μία. Η μεγαλύτερη αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι άσωτε μου να πάνε να γαμηθούν,και οι αφτιαδες και όλοι οι τρομοκάφροι,παράτα για λίγο βρε τις δουλειές και κάτσε μαζί της για ένα καφέ,τι σου λέω τώρα, που εγω εχω να πάω πάνω απο μήνα!!
    Να την χαίρεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι εσύ μαμάκιας,βρε;Κι αυτό κρίνεται απ' όσα γράφεις για την μαμά σου;Μην ακούω χαζά! :)
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α ρε αυτή η ηρωίδα μάνα, η μάνα σου, η μάνα μου, οι μαμάδες μας οι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι λες ρε...θαρρείς δε σε μυριστήκαμε...πως δεν είσαι άσωτος...δεν το καταλάβαμε πως είσαι "μαμάκιας"!ΧΑ!...



    αφού γι αυτό σ αγαπήσαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ' αγαπάω ΤΕΛΕΙΑ
    Με συγκινείς βρε Άσωτε, γιατί πολλάκις σκέφτομαι όσα γράφεις και ταυτίζομαι μαζί σου!

    Αυτά για σένα! και τα δυο

    http://www.youtube.com/watch?v=ZPaXnuMEpr8&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=Lf94oMHk2sA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωωω τι αφιερώσεις θενξξξξ, τ ακούω συνεχεια όπως και τα δικά σου κλασσικς του καλοκαιριού τα έχω εδώ στο λαπ τοπ

      Διαγραφή
  10. Μια μανα μπορει να τα βγαλει περα με δεκα παιδια ομως δεκα παιδια δεν μπορουν να φροντισουν (ολοκληρωτικα) μια μανα.. Ετσι ελεγε ο πατερας μου και εχει δικιο.. Και η δικη μου στο πρσκεφαλι του μεχρι... Οι αλλοι της υποσχεθηκαν συντομα εγγονι εγω παλι τιποτα.. Οσο δεν δουλευω ειμαι η σκια της για μετα βλεπουμε... ααα ναι μου υποσχεθηκε εκεινη ενα ταξιδι στην Πατμο και της ειπα ναι θα παμε... Εχουν τον τροπο τους οι μαναδες αυτο ξερω.. Μαλλον θα φταιει η μητροτητα ποιος ξερει?

    Μαρουλοφιλακια!

    *αυτη την τηλεοραση μια μερα θα την σπασω που τις αγχωνουν! σιχτιρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "κλασικ Ελληνίδα"
    Τὴν Ἑλλάδα τὴν φτιάξανε οἱ Ἑλληνίδες.
    "Οι γυιοι της , η ζωη της.
    Και η ζωη της της φέρθηκε σκληρά"
    Γι᾽ αὐτὸ αὐτὴ ἡ χώρα μυρίζει ἁγιοσύνη ἀπ᾽αὐτὲς τὶς μανάδες ποὺ διδάσκουνε μὲ πράξεις τὴν ἀγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άσωτε μη νιώθεις τύψεις! η μάνα πάντα θα σε αγαπά!με εγγόνια ή χωρίς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσωτε, μ΄όλο το σεβασμό- είμαι κι η ίδια κόρη αλλά και μάνα δυο κοριτσιών- δεν χρειάζονται ενοχικές σκέψεις. Όταν το παλιό αρνείται να ξεθωριάσει, το καινούργιο δυσκολεύεται να πραγματωθεί. Δεν παύουμε να στηρίζουμε και να αγαπάμε τους γονείς μας αλλά μπροστά τα κεφάλια, σ΄ εκείνα που θε να ΄ρθουν. Ειδικά, όταν με το καλό αποκτήσεις δική σου οικογένεια, θα δεις, ότι το νέο "σύστημα" έχει προτεραιότητα έναντι του παλιού. Πάντα οι γονείς, θα έχουμε άλλες αντιλήψεις, για το τι είναι καλό για τα παιδιά μας, σύμφωνα με όσα έχουμε βιώσει ως σημαντικά ή ελλείποντα. Η απόφαση όμως είναι των παιδιών, όταν αφορά τη ζωή τους.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πρέπει να ναι τυχερες οι κόρες με τέτοια μανα και τέτοιες καθαρές όμορφες σκέψεις ]
      σ ευχαριστώ

      Διαγραφή
  14. Ασωτε άσε μας βραδιάτικα και είμαι και σε κρίσιμη ηλικία. :-((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό που έγινες δεν είναι Άσωτος, σωστά. Όμως ούτε και μαμάκιας είναι. Είναι ένα άξιο τέκνο, όπως θα έλεγε ο παππούς μου. Ένα παιδί σεβαστικό.
    Σε χαίρεται η μανούλα σου αλλά άστην να βλέπει κανά τούρκικο σήριαλνα περνάει την ώρα της. Δεν τα συμπαθώ αλλά τουλάχιστον είναι πιο προσγειωμένα (φαντάζομαι) από αυτά του Φώσκολου που έβλεπε η γιαγιά μου και οι φιλενάδες της, με τη Βίρνα και τις 8 υπηρέτριες και τον όμιλο του Γιάγκου. Να δεις πώς τον έλεγαν τον όμιλο...Giant; Ξέφυγα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μακάρι και οι δικοί μου γιοι να γίνουν τόσο μαμάκηδες σαν εσένα!!!
    Λατρεμένε άσωτε ....ζωγράφισες πάλι!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μανούλες, Ασωτούλη μου , μανούλες...να την χαίρεσαι και να της δείχνεις πόσο την αγαπάς...φιλάκια μωρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν έχει σημασία αν έχει ή δεν έχει εγγονάκι, θεωρώ σημαντικότερο το ότι έχει ένα παιδί σαν εσένα που τις αφιερώνει χρόνο,διάθεση και πάνω από όλα αγάπη :)

    συνέχισε να την αγαπάς και ας είναι ώρες και στιγμές παραπονιάρα σα μικρό παιδί :):)
    καλό μήνα και καλό χειμώνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ξέρεις οι μανάδες περιμένουν πολλά από τους γιους τους, αλλά πολλές φορές δεν το λένε ούτε στον εαυτό τους στον καθρέφτη. Περιμένουν κι εύχονται κι ελπίζουν να'ναι καλά τίποτα άλλο. Αυτό τους φτάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΧΙ δεν είσαι μαμάκιας. Αυτά τα επίθετα τα έβγαλαν αυτοί που δεν είχαν πραγματικές μανούλες. Καλά κάνεις ότι κάνεις κι όπως την βλέπεις είναι η σωστή ματιά. Να σου πω όμως, όταν την παίρνει ο ύπνος απέναντι απ'την τηλεόραση μη σκέφτεσαι σαν ΓΙΟΣ αλλά μπες στη θέση της. Χαρά της είναι να ξυπνήσει επειδή τη φίλησες. Το εχω ζήσει σου λέω. Εμπενα στο δωμάτιό της και κοιμόταν απέναντι απ'την τηλεόραση που έπαιζε σχεδόν όλο το βράδυ γιατί την νανούριζε (έλεγε). Οποτε έφυγα νυχοπατόντας γιά να μη την ξυπνήσω την άλλη μέρα μου έλεγε "χθες το βράδυ δεν ήλθες να μου πεις καληνύχτα!", "βρε μάνα ήλθα και κοιμώσουν είπα να μη σε ξυπνήσω", "δεν κοιμώμουν, απλά τα μάτια μου είχα κλειστά, εγώ σε περίμενα". Καταλαβαίνεις τώρα?

    Θα της δώσω κι εγώ ένα φιλί (μπορεί και δύο) όταν κατέβω στο νησί σου. Γιά τον γιό που έκανε θα τις τα δώσω και θα της πω και το λόγο. Ξέρεις πόσο περήφανες νιώθουν αν τους το πει κανείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι Μαίρη μου κατάλαβα, και σευχαριστω πολύ γιαυτο το υπέροχο σχόλιο

      Διαγραφή
  21. δροσοσταλίδες στα βλέφαρα.... μπορεί και δάκρυα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημέρα..πολύ συγκιητική η ανάρτηση σου..πιστεύω θα νοιώθει την αγάπη σου..με κάποιο τρόπο θα της την δείχνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Aχ, ψυχή μου...να σε χαίρεται η μανούλα σου...κι εσύ εκείνη...με συγκίνησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα χαίρομαι αν το ένιωσες είναι από τη ψυχή μου

      Διαγραφή
  24. αν κανω ποτε παιδακι, θελω να μ'αγαπαει οπως αγαπας εσυ τη μανα σου

    (βεβαια εγω ετσι κι αλλιως δεν θα παιρνω συνταξη, οποτε θα μου τα σκαει κιολας :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χααχαχαχα να σαι καλα καλα ούτε εγώ θα πάρω ποτε έτσι όπως γίναν τα χρονια

      Διαγραφή
  25. καλωσόρισες και πάλι ασωτούλη στο μπλογκ μου...
    σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..
    εύχομαι να σε προστατεύει πάντα ο Αγ.Γεράσιμος
    αν θες δες αυτό http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/08/3.html στο τέλος γράφω για τον Αγ.Γεράσιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με διελυσες...τοσο λιτο αλλα ποσο αληθινο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Με διελυσες...ποσο αληθινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή