Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

dar-i dar-i (όλο ποστιες κανω)

Ένα τραγούδι
α. για να ευθυμήσεις  εσύ  των  φαν των νησιωτικων που χεις λιώσει τη κασέτα με τον Πάριο
β. για να γελάσεις για το κιτς της υπόθεσης & εξωφυλου
γ. για να λατρέψεις την εθνική ΝΑΝΑ που δε το βάζει κάτω

οποτε βλέπω την ΝΑΝΑ μου θυμίζει μια θεια από το Αμέρικα ,
γλυκεία ,παντα με μια καλη κουβέντα λίγο σιρλευ βαλενταην,
λίγο κρασί λίγο θαλασσα και το αγόρι της,
μια  φιγούρα από μια Ελλάδα που έφυγε και δεν υπάρχει επιστροφή.
Στο παρακάτω οπτικοποιημένο βίντεο συμμετέχει η Παπαριζου
η οποια μπορούσε να κάνει άνετα με την φωνάρα της διεθνή καριέρα προτίμησε \τα σκυλάδικα και τα εξτενσιον της παραλιακής
και θα το αποφασίσει κι αυτή στα 40 της, όπως η γιαγιά της ποπ και η αφωνη ρεπλίκα της  αλλα χέστηκε η Ευρώπη  για τις σαραντάρες plus, τόσα ωραια νέα ξέκωλα έχει .

.


Ντάρι ντάρι, ντάρι ντάρι
στο γιαλό πετούν οι γλάροι, (κάποιοι πετούν και στα σκουπίδια της αθηνας)
στο γιαλό πετούν οι γλάροι
να
τα παίζαμε, μακάρι ( τι εννοεί ο άγνωστος λαικος ποιητής?)

Ντάρι ντάρι, ντάρι ντάρι
στο γιαλό πετούν οι γλάροι,
στο γιαλό πετούν οι γλάροι
μας
επήρανε χαμπάρι ( αφού τα παίξανε τους πήρανε και χαμπάρι)

ένα τραγούδι με σεξουαλικό αλλα και πολιτικο περιεχόμενο τελικά...

37 σχόλια:

  1. χαχαχα...Να'σαι καλά άσωτε μου! Μ'εκανες και γέλασα...Αλήθεια τι να παίζαμε? Τώρα που το ανέφερες το αναρωτήθηκα και εγώ. Πολλά υπονοούμενα δεν λες τίποτα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. eime sigouros oti de tha valeis oute afto to komment afou ta xeis parei mazi mu alla se periptosi pou to valei
    gelasa me to tragoudi, einai ontws kits alla genika to theoro kalitera apo polla entexna sto kato kato mia epanektelesi nisiotikou eine
    a kai promise de tha xanavriso edo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι άσωτε, πολύ ωραια η ερμηνεία σου στο τραγούδι!!
    ποια είναι η γιαγιά της ποπ,κάπου πάει το μυαλό μου αλλά νομιζω ότι πιο καλά ταιριάζει ο τίτλος στην γραία Πασχάλη με την ατυχής στιγμή του,αν και νομιζω ευτυχώς, έχει καταθέσει τα μικρόφωνα..

    υγ ο τίτλος της γιαγιάς μόνο, δεν νομιζω να προσπάθησε να κάνει καριέρα έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοβοβολτες θες να σου πω τι παίζαμε? κοιτα μια ερμηνεία εινει ότι τα παίζαμε ενώ οι άλλοι όλοι μαζι τα τρώγανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαμένο κορμί όταν δεν επιτίθεσαι σε αλλα μπλογκς και δε γραφεις μαλακίες γιατί να μη το δημοσιεύσω
    πλακα κάνω με το τραγούδι φυσικά μια χαρα νησιωτιικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φουλη μου την Άννα βισση εννοώ βρε αμάν που πήγε το μυαλό σου χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσωτε, όπου τον παίρνει τον καθένα. Η "φωνάρα" της Παπαρίζου, μόνο στο Ελλάντα θα έβγαζε κασέρι. Σε χώρες που δεν τραγουδάνε αποκλειστικά για χαμένες καψούρες, ούτε μυτζήθρα φιλε μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ephee σα να συμφωνώ μαζι σου κασι για το παπαριζου και το καψούρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. pos ginete re file a;po ton fragouli sto profil na kaneis post me Nana moskouri? !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΣΙΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ (ΠΩΣ ΞΕΠΕΣΕ ΕΤΣΙ?) ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΩΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αμερικλανε με 3 γράμματα έθεσες την απολυτη ουσία του ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. TIF κωχ αχαχαχα άμα σε περιλάβει ο μποσκο θα σου πω εγώ αχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε άσωτε μπας και σκοπεύεις να ξαναφύγεις σε κανένα νησί και μας το κρύβεις?(ομολόγα σε ποιο νησί θα κρυφτείς απ'την Μέρκελ και τους τρο'ι'κανούς να έρθουμε και εμείς χαχαχαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περσέα η αλήθεια είναι πως σ οποιο νησι και ΝΑΣ η ποιότητα της ζωης είναι σαφώς καλύτερη
    η μερκελ μου είναι αδιάφορη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και νασαι ήθελα ντα γράψω Περσέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αααχαχαχαχα!! Και εμένα μου θυμίζει κάτι τέτοια η Μούσχουρη και πάντα την θεωρούσα ταραντινική φάτσα!

    Καλησπέρα άσωτε,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλειο post, απαράδεκτο cd, το οποίο είχα την (όχι και τόσο) τύχη ν' ακούσω εδώ και αρκετές εβδομάδες.
    Το ότι συνυπάρχουν η Αλεξίου, ο Μητσιάς, η Παπαρίζου και η -πως τη λένε; Λενού - είναι σουρεαλισμός σκέτος. Βέβαια, εδώ έχουμε δει άλλα κι άλλα. Τέλος πάντων, ποιος ξέρει για ποιο λόγο έγινε αυτή η δουλειά...Τώρα, για το ότι η κυρία Μούσχουρη δεν το βάζει κάτω σ' αυτή την ηλικία, δεν ξέρω κάτα πόσο είναι καλό, γι' αυτήν και για τους κακόμοιρους ακροατές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι εγώ, τα λιώνω τα νησιώτικα και τα Κρητικά συνάμα.... και με Πάριο και με Κονιτοπουλαίους μου κάνουν.... Το αγαπημένο μου στο αφιερώνω παρακάτω...
    http://youtu.be/HrOwgufbUjI

    και Νάνά πιά ξέρεις ... μιά απ'τις αγάπες μου. Φιλιά Ασωτάκι μου σ'εχασα πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπάμε την Νάνα - έστω κι αν θα μπορούσε να λείπει από την δισκογραφία της αυτό το CD...
    Όσο για το τι θα παίζαμε, μόνο αυτό θα μας αφήσουν μου φαίνεται!!!
    Σοβαρά τώρα, να μη ξεχνάμε ότι οι στίχοι των παραδοσιακών νησιώτικων είναι πολύ συχνά κατά παράδοσιν τολμηροί. Politically incorrect, που λέμε!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημέρα, καλή εβδομάδα!
    οι γλάροι δεν ξέρω που πετούν. ξέρω που πετούν οι σφίγγες (σφίκες δεν ξέρω)....
    σμήνη ενέσκηψαν στην αθηνα, τόσο που καφέ δεν πίνεις έξω...!

    και δεν θα ακούσω συμπράξεις. το είδα απο την εφημερίδα στο σπίτι... ας μου κάνει κάποιος περίληψη!

    η Λενού, a propos, γκομενάρα (κατά τα λεγόμενα)..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Carlito ταραντινικη φιγούρα καλοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μαχλερ όταν λες ω θεοί να το πάρω προσωπικά???? χάχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Bosco thanx ου γαρ έρχεται μονο του, το γήρας...
    κάτι παθαίνουν οι καλλιτέχνες όταν γερνανε ? δες αννουλα βισση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τζίντζερ το ξέρω ότι αγαπάς Νανα και ήμουν έτοιμος να με βρίσεις χάχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ζουζούνα για τη λενου θα πω ότι ισχύει για όλα τα παιθια των μεγάλων σταρς
    δεν έχει λάμψη, άσε πιυ είχαμε μια γάτα στο νησι που τη έλεγε η μανα μου Λενου χάχα
    (άσχετο είχαμε κι άλλη μια που την λέγαμε μαρινελλο γιατί ήταν ποολυ της μόδας η μαρινελλα αι μετά ανακαλύψαμε ότι ήταν γάτος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Asteroid ναι εχεις δίκιο,,,έχουν ζηχει οι βάρκες ένα σωρο,...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μου κάνει εντύπωση ότι όλοι μιλάνε για τους ερμηνευτές των τραγουδιών, κανένας για τους δημιουργούς (στιχουργούς, συνθέτες). Σαν να λέμε: η πέμπτη συμφωνία του von Karayan, αντί του van Beethoven. Ανάποδος κόσμος;
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ξενικέ τα δημοτικά τραγούδια είναι ατα πιο πολλά αγνωστου συνθετη και στιχουργού αλλα γενικά στη μουσική επικρατεί αυτό που λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πώς τα ταιριαξες παντοσ ε?
    Την παπαριζου με τα νησιοτικα..:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. το παραδέχομαι λοιπόν ότι βάζω κρυφά Νάνα στο youtube και ακούω τραγούδια! Δεν ξέρω γιατί όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. To εξώφυλλο (και το καρακιτς της υπόθεσης) το έχει σχεδιάσει ο Jean Paul Gaultier.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. niktasu ας πει κάποιος στον Γκωτιε να μην ασχολείται
    α. με Γιουροβίζιον
    β. με εξώφυλλα δίσκων
    και να πάρει και σύνταξη η χρυση του εποχή έχει περάσει ανεπιστρεπτί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπώ ΝΑΝΑ αλλά δεν την βάζω μπροστά σου..... με τίποτα.

    Εχω όμως παράπονο. Αν δεν περάσεις κι εσύ και η Coulita από το blog μου γιά σχόλιο δεν αλλάζω ανάρτηση.

    Εκβιασμός....

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή