Κυριακή, 13 Ιουνίου 2010

δωματιο 108-διχως διακοπη

ο αριθμος που καλεσατε ειναι πιθανον απενεργοποιημενος.
Η πτηση εφυγε κανονικα
ειναι απο τις φορες που δεν θες να φυγει και να χει καθυστερηση αλλα η πτηση φευγει κανονικα
ειδα το αεροπλανο να πετα πανω απο την αμμουδια, και σκεφτηκα οτι σε καποια θεση καθοσουνα εσυ με τα ακουστικα στ αυτια ....
Ηδη λειπεις απο το δωματιο 108, και πιθανως κι απο τα εκατονταδες  μυρμηγκια που καναν παρτυ κει εξω.
Αναψα το κατολ,μαστουρησε η ηρα και μια στιβα απο κυριακατικες εφημεριδες ειναι διπλα μου
δεν εχω ορεξη για τιποτα
Σιχαινομαι τ αεροδρομια οταν προκειται για αποχαιρετισμους 
αντε ελα ξανα


το ξερω πως σιχαινεσαι την βανδη αλλα ακουσετο σαν αποψη ΒΙΣΣΗ  Eighties  αλλωστε μοιαζει τοσο χαχαχαχ
   και  ο στιχος λεει :

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΥ

ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΜΕΤΡΩ
ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ
ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΥΤΟ
ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΑ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΩ
ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΜΕΤΡΩ
ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ
ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠ'ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ


ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΚΙ'ΑΝ ΓΥΡΝΑ
ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΣΕΝΑ ΣΥΝΑΝΤΑ
ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ
ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟ ΤΟΝ ΝΟΥ
ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΔΙΧΩΣ ΔΙΑΚΟΠΗ
ΔΙΧΩΣ ΔΙΑΚΟΠΗ



16 σχόλια:

  1. Η αποχαιρετισμοί είναι δύσκολοι!! Αλλά το θετικό είναι ότι θα ξανάρθει...
    ωραία τα είπες πάντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να πάει στο καλό και γρήγορα να ξανά έρθει,τώρα για τους αποχαιρετισμούς τι να πω!! εχεις απόλυτο δίκιο...
    Ποδαράκι μαλλιαρό και κοπελιά παρέα!!!
    Καλό σου βράδυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι να πω τώρα και εγώ..?

    πολύ ωραία τα γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ΦΟΥΛΗ... Ποδαράκι μαλλιαρό;;; χαχαχαχαχαχαχα..:ΡΡΡ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φχαριστω... (λυγμ)και τι κανουμε σαυτες τις περιπτωσεις βραδυ κυριακης?
    σκοτωνουμε τα φρου ζελε δυο-δυο
    να ξερετε ενα δεν ειανι ποτε αρκετο
    το φρουι ζελε ειναι σα το πηδημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά μέλια και κολλήσαμε!


    Ε ζηλέψαμε και λίγο...

    :(

    Να ξαναρθει γρηγορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να κανουμε να γκρουο στο facebook γρηγορα να γυρισει πισω
    e KAT mou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άχου το μωρέ.
    Με βούρκωσες. Α να χαθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αφού έχεις το κουράγιο να κοιτάξεις ψηλά, δες και τα μηνύματα που σου αφήνει στα σύννεφα... 108 νεφέλες σε χαιρετούν. Καλησπέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολλές φορές σου λένε: ένα τσιγάρο δρόμος, μια ανάσα απόσταση, ο χρόνος περνάει γρήγορα.

    Και εγώ πάντα σκέφτομαι: πόσοσ μεγάλο είναι τελικά αυτό το τσιγάρο?, αν κρατήσω την ανάσα μου τόσο πολύ θα σκάσω, ο χρόνος δε περνάει ούτε γρήγορα ούτε αργα είναι πάντα ίδιος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. mikres anases : τοσα χρονια "δυτης" εχω εκπαιδευτει σε μακροβουτια και ξερεις εκει κατω στο βυθο ο χρονος μετραε αλλιως, ειναι χρονος καρδιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Ετσι κι αλλιως τα πραγματα θα κυλησουν οπως θελουν αυτα, η ζωη ξερει..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εν αναμονη της επιστροφης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δύσκολο πράγμα η απόσταση...έχω ορκιστεί στον εαυτό μου ότι εν γνώση μου...δεν θα το ξαναπεράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή